Recensie Tamira, Amazonia, Loppem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DirtyOlman

Stamgast
Forumpionier
655
30/06/21
1.070
21
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Edit; ze werkt nu bij Amazonia in Loppem

Ik bezocht Tamira een tijdje geleden bij Emmanuela's Angels. Op de RL foto's ziet ze er iets jonger uit maar het is een mooie dame. Jammer dat de taalkloof nogal breed was waardoor de communicatie tot de praktische dingen beperkt werd.

Ik had een half uurtje geboekt. Na opfrissen snel op het bed beland.
Pijpen en strelen zijn leuk; TZ en beffen mag, maar de borsten zijn te gevoelig en vingeren mocht ook niet.
Bij het pijpen gaf ik aan dat ze even moest pauzeren, maar ze bracht mij (te) snel tot een heerlijk hoogtepunt dus stond ik na 20 minuten al weer onder de douche; jammer, ik had haar graag ook genomen. Volgende keer beter afspreken op voorhand.

(In de coulissen een glimp opgevangen van Lupe; Ik wacht met ongeduld tot deze terug komt.)
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met Tamira. Sinds vorige week opnieuw werkzaam in L'amazonia. Tamira was tussendoor een tijdje - paar maanden - werkzaam in een andere Club (maar de van die Club is mij ontgaan). Afgaande op de foto een zeer mooie vrouw met lang zwart haar. Ik schat ze rond de 30 jaar. (zie L'amazonia privé Club Loppem (Brugge)). Bedankt voor de info.
 
Iemand ervaring met Tamira. Sinds vorige week opnieuw werkzaam in L'amazonia. Tamira was tussendoor een tijdje - paar maanden - werkzaam in een andere Club (maar de van die Club is mij ontgaan). Afgaande op de foto een zeer mooie vrouw met lang zwart haar. Ik schat ze rond de 30 jaar. (zie L'amazonia privé Club Loppem (Brugge)). Bedankt voor de info.
Bij emmanuela's angels waasmunster 2 keer bij geweest is zeer goed vooral pijpen zonder condoom is top.
 
Ook 2 maal bij geweest in Waasmunster.
Zou er direkt trg naartoe gaan,....Loppem zit ze nu .....interessant,zeer dicht in mijn buurt :)
Pijpt idd zeer lekker...en op langzaam tempo..
Zeer lief meisje ook...dus doen ;)
 
Iemand ervaring met Tamira. Sinds vorige week opnieuw werkzaam in L'amazonia. Tamira was tussendoor een tijdje - paar maanden - werkzaam in een andere Club (maar de van die Club is mij ontgaan). Afgaande op de foto een zeer mooie vrouw met lang zwart haar. Ik schat ze rond de 30 jaar. (zie L'amazonia privé Club Loppem (Brugge)). Bedankt voor de info.
Ben gepasseerd in Loppem. Topadresje. En wat een knappe verschijningen. Ben dan toch voor Tamira gegaan door de recensies...
Niet gelogen. Die kan een pijpje zetten ... zalig!
Spijtig dat er in het Antwerpse niet zo'n goed adresje is ... of spreek me tegen...
Bij Maison d'amour is het maar een vieze bedoening in vergelijking met dit adres.
Alhoewel ze daar ook leuke dames hebben (hadden?).
 
Ik heb Tamira bezocht in l'amazonia.
Haar pijpkunsten zijn inderdaad fantastisch.
Het neuken zelf vond ik iets minder.
Ik vrees dat ik gewoon haar ding niet was of dat ze al veel klanten gezien had (was redelijk laat op de avond).
 
Das een godsgeschenk om er zo nog uit te zien op 47 jaar.
Was wel een leuke dame ook...kon zeer lekker pijpen ?
Helaas nergens meer te bespeuren ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan