Recensie Tamy, Liza's Dreams, Sterrebeek 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ButtFucKer69

Stamgast
Forumpionier
374
10/07/21
213
28
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tamy-2.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Leuke foto's van een mooie volle MILF op de website, dus maar eens een kijkje gaan nemen.
Een afspraak was vlug gemaakt, 30min na mijn telefoontje kon ik al terecht.

Tamy deed de deur open, en voor me stond een stevige dame met een lief en mooi gezicht. De trap op, uit de badkamer kwam een niet zo frisse geur (beetje "putteke"), maar daar zijn we nooit binnengegaan. Eenmaal op de kamer afgerekend, en Tamy was snel terug - zonder drankje, daar wordt in dit huis niet aan meegedaan. Mijn gereedschap werd met een nat doekje wat afgeveegd, gelukkig had ik thuis voor vertrek al gedouchet.

Ze spreekt eentalig Spaans, en gelukkig kan ik me in die taal wel redden, dus de communicatie was "OK". Ook niet meer dan dat, want ze is Argentijns, en Argentijnen spreken nu eenmaal snel en bijzonder onduidelijk binnensmonds :cool:
Maar we kwamen niet voor het goeie gesprek. Op bed ging ze snel tot actie over, er werden speeltjes aangeboden als extraatje, en het pijpen gebeurde zc.
Ook haar flinke D-cup werd in mijn mond aangeboden. Nmc in een drietal posities alvorens ik mijn schot in haar losde.

Tamy is een lieve en vriendelijke dame, maar toch ietwat gereserveerd (kussen was nauwelijks aanwezig, en met de tong al zeker niet), en is enkel spek voor de bek voor de liefhebbers van vol en rond.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan