Recensie Tantra, Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/de-ultieme-tantra-ervaring.html
Totale kosten (in euro)
130
De stap gezet naar Zonhoven waar deze dame de 'ultieme tantra ervaring' aanbied.
Gebeld voor een afspraak, zeer vriendelijke vrouw aan de andere kant van de lijn.
Ik kon diezelfde dag nog afspreken. Makkelijk te vinden locatie , een groot huis met zij-ingang.
Ik belde aan en er werd opengedaan, eerst schrok in een klein beetje want ze ziet er toch ouder uit dan in haar advertentie.
Maar ik kwam voor een zalige massage, dus dat maakt uiteindelijk niet zoveel uit.
Voor en na de massage even douchen, erg proper.
Dan op de buik liggen en begint de dame te masseren met olie, niet slecht maar ook niet goed.
Weinig teasen, had graag wat meer gemogen. Dan komt ze op je liggen met body to body massage.
Ik voelde me een beetje verpletterd eerlijk gezegd. Na een tijdje omdraaien, dan begint ze mijn benen te masseren, en soms eens een kleine aanraking
aan mijn vriend die al paraat stond. Dan weer een beetje body to body, maar vond ik niet echt zo goed. Zal ook aan mij gelegen hebben denk ik.
Dan begint ze met aftrekken, doet ze goed. Alleen de kreun geluidjes dat ze maakte , daar ergerde ik me een beetje aan.
Na het klaarkomen veegt ze het allemaal een beetje proper. En dan heb ik nog een nekmassage gekregen. Ze vertelde dat ze dit werk al 30jaar deed, van toen ze nog student was en in verschillende massage salons heeft gewerkt, waaronder een bekend massagesalon in Eindhoven.
Dan nog even een douche en de betaling.
Met een ontladen gevoel terug naar huis. Zou ik nog eens terugkeren naar haar , waarschijnlijk niet. Ze is wel erg vriendelijk en spontaan. Maar ik had er meer van verwacht, een beetje meer teasen, wat plagen met de nagels ,.... kortom; voor mij persoonlijk was het geen 'ultieme tantra ervaring' zoals omschreven in de advertentie. Ik heb al veel beter meegemaakt in het verleden.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wellicht goed om het samen te voegen inderdaad.

Ik heb haar recent ook bezocht en deel het beschreven beeld.

Het is een leuke, sociale dame. Van nature knap maar zoals benoemd wel wat voller. Ook voller dan ik verwacht had.

Vriendelijke ontvangst op een mooie locatie. Er spreekt ervaring uit.

Hoewel, die ervaring vertaalt zich niet tot een bijster goede massage. Die vond ik niet bijzonder, weinig uitdagend en al helemaal geen verband houden met tantra. Het is een hele basale massage.

Voor mij persoonlijk dus geen herhalingsgevaar. Te weinig kwaliteit voor deze prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan