Recensie Tantra, Massage Huis, Aarschot

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben hier al eens langs geweest.
Het is een kleine dame die ontvangt bij haar thuis.
Massage is op een massagetafel, en zij behandeld jou, zelf geen aanrakingen, maar gaat wel volledig naakt.
De aanrakingen zijn zacht en constant, en er word niet op de klok gekeken.
Verzorgde plek, en ik ben lekker klaargekomen.
Je moet er wel tegen kunnen dat ze voor en na met je babbelt over de gekste dingen.
 
Ik kan dit bevestigen, is nu wel al enkele jaren geleden, een iets oudere dame, makkelijk parkeren, heel vriendelijk en een vlotte babbel.
Massage is zeker goed... vroeger was aanraken wel mogelijk als je ze een beetje kende.
Er gingen toen ook geruchten van meer, maar dat heb ik nooit gevraagd...
 
Ook eens vroeger geweest. Dame ontvangt thuis.
Wel grappig: was er in de late namiddag en op einde in douche toen haar man van het werk thuis kwam. Vond het normaal dat een andere man in de douche stond😊
 
Mijn ervaring dateert ook al van een hele tijd terug. Inderdaad niet meer de jongste dame die wel serieus kan masseren en spanning opbouwen. Haar aanraken kon toch nog net aan haar borsten en tepels maar als je hand naar de poes afdaalt wordt de hand kordaat terug op de massagetafel gelegd. Maar dat wist ik wel op voorhand. Een lekkere massage met manueel hoogtepunt, maar om me gek te krijgen hou ik liever van wat interactie en die was er niet. Ben er ook maar 1 keer geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan