WHEM Tantra massage, Tinne, Kapelle-op-den-Bos

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben een aantal jaren geleden voor een tantra massage in Kapelle-op-den-bos geweest. Ik ben de naam van de masseuse helaas vergeten, maar afgaande op de foto van de massagetafel en de aankleding van de kamer, ben ik er vrij zeker van dat ik bij deze Tinne geweest ben.
Of haar massage echt "tantra" is laat ik in het midden, maar het voelde wel goed. Op het einde en goede handjob, maar toen gaf ze wel mee dat ze de eerste keer nooit neukte met een klant. Dit kon wel bij een volgende massagebeurt.
 
Een 4-tal jaar geleden ben ik er ook geweest op een avond. Ze adverteerde toen ergens anders dan op RL, 2dehands denk ik.
De massage was oké en de dame viel ook best mee. Ze geeft inderdaad de tantra die je mag verwachten op een massagetafel, zelf heb ik het liever op een futon.
Ze neemt haar tijd voor een babbel, babbelt ook graag (niet storend, meer in de zin van: heel sociaal), maar zeker niet tijdens de massage wat ik erg storend zou vinden.
Over neuken hebben wij het niet gehad, het verbaast me dat hier te lezen.
 
Wat vraagt ze zo voor een massage?
Ze vroeg vorig jaar 120 euro.
Ben ook een paar keer bij haar geweest en heb steeds van de massage genoten, ze neemt zeker haar tijd en alles gebeurd in een rustgevende sfeer.
Dat Tinne zou neuken bij een tweede date zou me echt verwonderen.
Toen ik ging mocht je haar strelen behalve de intieme delen.
 
ik ben er 10j geleden geweest, en ik vond het een heel rare belevenis... de dame was toen al vrij oud en had een groot bomma gehalte vond ik persoonlijk...

het begon toen met rechtstaand knuffelen , en dan verder op de tafel...

ik herinner me er niet veel van, behalve dan dat ik er niet meer naar toe ging gaan..
 
Niet echt, het is niet moeders mooiste hé en ook al niet de slankste, een vrouw op leeftijd die nooit miss België is geweest. Een beetje zoals @Hot-s hierboven het zei. Ik herinner me dat ik haar borsten nog wel mooi vond.
Ze vertelde me dat ze nooit met foto adverteert omdat dan niemand zou langskomen, tja, dat zegt dan wel genoeg zeker.
 
Ik herinner mij niets (meer) van dat knuffelen eerlijk gezegd maar dat zou best kunnen zijn, je hebt dat nog hé dat er bij een tantramassage gestart wordt met een ritueeltje wat dan soms ook neerkomt op wederzijds knuffelen. Ik vond de massage wel goed.
 
De fysieke beschrijving hierboven klopt. Bomma type, haha grappig gevonden.

Ontgoocheld toen ik binnenkwam, maar wel een hele goede massage gehad. Je ligt op een tafel, zij is naakt. Komt oo t einde bij op tafel zitten om je lekker af te trekken. Dan kan je haar ook aanraken.

Afwerking vond ik echt goed. Dus geen lekkere milf maar wel een heel goede massage en intens orgasme
 
De fysieke beschrijving hierboven klopt. Bomma type, haha grappig gevonden.

Ontgoocheld toen ik binnenkwam, maar wel een hele goede massage gehad. Je ligt op een tafel, zij is naakt. Komt oo t einde bij op tafel zitten om je lekker af te trekken. Dan kan je haar ook aanraken.

Afwerking vond ik echt goed. Dus geen lekkere milf maar wel een heel goede massage en intens orgasme
Is aanraken gewoon wat strelen op haar lichaam of mag je ook wat meer?
 
Is aanraken gewoon wat strelen op haar lichaam of mag je ook wat meer?
Je kan haar overal aanraken. Respectvol. Of er meer kan zal van de persoon en t moment afhangen denk ik. Zelf heb ik enkel wat gedtreeld. Maar zeker tijdens een eerste sessie verwacht je beter niet meer dan een massage.

Punt is, vond het een hele opwindende massage. Begint vrij snel te teasen en bouw heel langzaam op naar een hoogtepunt. En dat heb ik als intens ervaren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan