tantra

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
gebruik even de zoekfunctie, bovenin rechts op de computer.
Er zijn al meer dan tien pagina's met berichten over verschillende tantra massages.
En lees je even in of schrijf helderder wat je verwacht bij tantra. En de beste blijft heel subjectief ;)
 
Hoi Funloving, dankjewel voor de tip. Op haar website staat: "Deze Tantra massage wordt in zijn pure vorm geheel naakt ervaren". Geeft Anne de massage zelf ook naakt?
 
Dat klopt, maar geloof me dat het intens is. Het is een ander soort orgasme. een energetisch orgasme. Klinkt zweverig tot je het ervaren hebt. Laat je verrassen zou ik zeggen
 
Ja, maar een energetisch hoogtepunt is niet per sé een ejaculerend hoogtepunt (tenzij je snel klaar komt). Het energetisch hoogtepunt is wel veel dieper en heftiger dan "even" klaarkomen
 
Wil er wel naartoe maar erheen rijden houd me tegen woon in het Mechelse dus wel een beetje rijden en die drukte daar.Zijn het vooral zachte strelingen?Ik heb het gevoel dat niets goed doet bij mij.Zijn er bepaalde houdingen bevoordeeld dat je tegen mekaar zit bevoordeeld?Mag je haar aanraken?
 
Ik heb haar tweemaal bezocht in Sint-Genesius-Rode twee jaar geleden (voor ze trouwde dus).
Het heeft alles van een heel goede tantramassage.
Aan het eind lag ik met de benen gespreid, ze nestelde zich ertussen zodat de achterkant van mijn bovenbenen op haar benen rustten (heel "kwetsbaar" ben je dan) en toen ontfermde zij zich over mijn penis. Ik weet niet wat er zou gebeurd zijn na een kwartier, ik heb het alleszins niet erg lang kunnen volhouden en was een fantastisch ontlading een feit.
 
Wil er wel naartoe maar erheen rijden houd me tegen woon in het Mechelse dus wel een beetje rijden en die drukte daar.Zijn het vooral zachte strelingen?Ik heb het gevoel dat niets goed doet bij mij.Zijn er bepaalde houdingen bevoordeeld dat je tegen mekaar zit bevoordeeld?Mag je haar aanraken?

Mijn eigen ervaring is dat ik nooit een goede tantramassage naast mijn deur vind, dus minstens een uur tot anderhalf uur rijden, maar daar heb ik eigenlijk nog nooit spijt van gehad omdat de massage slecht zou zijn geweest. Altijd heel tevreden geweest, altijd de juiste keuze van tantrika gemaakt.

Maar wat bedoel je precies dat dat je het gevoel hebt dat niets goed doet bij jou?
 
Ja ik heb het gevoel dat mijn huid minder gevoelig is geworden dan toen ik jonger was.Ik denk altijd dat het door mijn job komt omdat ik aluminium inadem als is het volgend de dokters onder de veilige normen.Ik ben de jongste thuis en ik verouder het snelst op alle gebied.Ik ben eens naar een tantra geweest en tis precies of niets mij prikkelt.Dit was de plaats https://www.oshun.be
 
Ja ik heb het gevoel dat mijn huid minder gevoelig is geworden dan toen ik jonger was.Ik denk altijd dat het door mijn job komt omdat ik aluminium inadem als is het volgend de dokters onder de veilige normen.Ik ben de jongste thuis en ik verouder het snelst op alle gebied.Ik ben eens naar een tantra geweest en tis precies of niets mij prikkelt.Dit was de plaats https://www.oshun.be
Ik heb in mijn bestaan al bij verschillende dames geweest die tantra massage doen ,en er is wel degelijk verschil tussen wie wat doet ,het is natuurlijk een zaak wat verwacht je van een tantra massage ,doet de dame enkel een massage of is er meer mogelijk tijdens de massage is soms dag en nacht verschil ,wat verwacht je ? Want die dame die je vermeld zal wel goede degelijke massage geven , maar daar stopt het dan denk ik ? wat je lichaam betreft zou misschien wel eens een degelijk bloed onderzoek misschien meer aan het licht brengen , want volgens de normen die er volgens de dokter zijn is alles goed , maar een degelijk bloedonderzoek kan al eens verschillen wat de dokter invult wat er onderzocht moet worden , in ieder geval wens ik je veel sterkte ;)
 
Bedankt.Kan je een korte beschrijving geven hoe de massage bij An verloopt van A tot Z,ja ik hoor het graag denk ik alleen al.
@3Dpiloot Gewoon eens gaan. Als ik zo je berichten lees, vraag ik me af of je wel een tantrica zoekt? Is een body-2-body massage niet veel beter voor jou? Dan ligt de dame op je en dan voel je haar zeker. Bovendien mag je haar op veel plekken aanraken (iets wat je zoekt zo te zien). Massagewereld, Carpe Diem of Yu&Mi zijn bijvoorbeeld goede adressen in Zuid Nederland, maar er zijn er veel meer. ook Divina in Beringen Paal (B)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan