WHEM Tantrananda Zottegem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben bij iedereen al geweest, behalve bij lies, en iedereen is heel goed in hun eigen stijl. Het klopt dat Tara niet naar een hoogtepunt forceert, maar voor de rest was dit wel een goede massage.
 
Ondertussen bij alle dames geweest bij tantrananda. Ze hebben allemaal een verschillende manier van masseren. Lies is een beeldig mooie vrouw maar de enige die geen afwerking gedaan heeft bij mij, al moet ik wel zeggen dat het zeer intens was en eigenlijk innerlijk al eens klaargekomen was.
Louise is de enige die haar vagina van zeer dichtbij laat zien maar de massage is minder.
Tara is voor mij de beste, zeer mooi lichaam die ze helemaal gebruikt bij de massage. Tevens een 4-handen met Stien gehad en dat was zeer heftig moet ik zeggen.
Aanrakingen laten ze allemaal niet toe (toch niet van de eerste keer) en ik respecteer dat steeds.
Blijft wel het beste huis voor tantra te ontvangen vind ik
 
Ik ben ook intussen bij iedereen geweest. Lies is idd een mooie vrouw maar idd ook de enige die ook geen lingam geeft. In feite raakt ze mijn lingam totaal niet aan. Voor de rest was dit wel een goede masssage, Ondanks het feit dat ze het niet aanraakte, ben ik toch geneigd om terug te gaan. Tara doet ook geen hoogtepunt. Stien is intussen vertrokken. En louise en Anna zijn best ok. Voor mij is deze zaak toch een aanrader op gebied van tantra.
 
Ik blijf op zoek naar een zeer trage opbouw van het orgasme door strelingen in de buurt…
De meeste beginnen traag maar na 3 min beginnen ze te trekken of hun leven er van af hangt…

Als je dat nog niet gevonden hebt dan zou ik toch eens een bezoekje brengen aan Sylvia, misschien niet direct in jouw buurt maar wat jij zoekt kan zij jou bezorgen. Ik ben er zelf een viertal keer geweest, ik weet waar ik over spreek.

 
Als je dat nog niet gevonden hebt dan zou ik toch eens een bezoekje brengen aan Sylvia, misschien niet direct in jouw buurt maar wat jij zoekt kan zij jou bezorgen. Ik ben er zelf een viertal keer geweest, ik weet waar ik over spreek.

En ga je nog terug gaan naar Sylvia?
Je hebt geen recensie of aanbeveling op haar pagina geschreven…
 
En ga je nog terug gaan naar Sylvia?
Je hebt geen recensie of aanbeveling op haar pagina geschreven…

Voor mij is de verplaatsing naar Sylvia echt wel redelijk groot maar ik ga er zeker nog een keer langs.
Ik heb op haar pagina wat tussenkomsten gedaan waarin ik over mijn ervaringen schreef zonder evenwel het echte recensieformulier in te vullen. Ik sta daar wel als "Voormalig lid" omdat ik er een tijd tussenuit geweest ben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan