Recensie Tanya, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heinz

Vaste klant
223
30/09/21
152
12
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2518671-tanya#reviews
Totale kosten (in euro)
320
Ik heb gisteren Tanya bezocht in haar flatje in Zuid-Oost. Haar foto's deden mij heel sterk denken aan Tana die ik de laatste maanden veelvuldig heb bezocht. Maar goed, verandering van spijs doet eten dacht ik. Tanya bleek ook in dezelfde flat te verblijven waar ik Tana een aantal keren heb bezocht. Desgevraagd zei ze dat Tana inderdaad haar zus is, maar niet aanwezig op dat moment.

Mijn eerste indruk was meteen dat ze in het echt leuker is als op de foto's. Op de foto's van haar advertentie kijkt ze erg serieus, maar gelukkig kan ze ook lachen. Ze is iets kleiner als haar zus en ook wat voller. Flinke borsten voor wie daar liefhebber van is en een hele lekkere kont, waar ik zelf speciaal voor kwam. Ik had het uurtje met tongzoenen geboekt via WhatsApp.

Ik dacht bij de aanvang van onze date nog even dat ze erg verlegen was, maar dat was nadat we even gezoend hadden totaal niet meer het geval. Ze kwam al rap met het voorstel om me de rimbeurt van mijn leven te geven. Daar waren wel extra kosten aan verbonden zo gaf Tanya aan, maar ik zou er zeker geen spijt van krijgen. Normaal zou ik er een beetje om gelachen hebben en vriendelijk bedankt voor het aanbod. Maar ik dacht, what the fuck, de rimbeurt van mijn leven!! Ik heb betaald en dacht laat maar komen....
Mannen, ik ga niet verder uitleggen wat ik in woorden niet kan beschrijven. Maar ik kan je verzekeren, als je gerimd wil worden, boek je date bij Tanya.

De dames Tana en Tanya doen ook trio. Wel alle communicatie via dd vertaalapp, Engels is er nagenoeg niet bij. Maar goed, voor een goed gesprek kwam ik niet.

Herkenbaar! Dat appartement kwam mij wel heeeeel bekend voor. 😁 Ook de gelijkenissen qua gezucht met Tana zijn niet te miskennen! Ik geloof dat beide dames een mix zijn tussen Afrikaans en Amazone Indiaans 😋. (Kijk maar eens heel goed naar hun amandelvormige ogen.) Hygiëne zat bij Tana in ieder geval wel snor, alhoewel haar haardos wel een beetje muf rook (van het vet of zweet?). Met Tanya heb ik nog geen afspraak gemaakt. Ze ziet er in ieder geval zeer zeker apetijtelijk uit! Heb je bij Tanya trouwens PZC losgekregen? Bij Tana was het wel mogelijk alhoewel ze aangaf in het vervolg wel een meerprijs voor te rekenen. 😩 De opties voor een trio met Tanya en Tana inclusief rimmen lijken mij wel een leuke toevoeging voor de bucketlist. :devilish:

P.S. de 2e foto van de dame voor een spiegel lijkt niet op Tana of Tanya. Is er misschien nog een 3e dame in het "team" beschikbaar?

Laatst bewerkt:
Laatst had ik een afspraak met Tana en dit meisje deed de voordeur open. Ik kreeg al trio fantasietjes, maar alleen Tana geeft me meer dan genoeg (in positieve zin 😙). Tanya spreekt iets beter Engels dan Tana en lijkt wat kleiner en voller. Zusje ging weg zodra Tana binnenliep. Hoe dan ook: twee beeldschone donkere dames en zoals gezegd veel goedlachser dan hun foto's suggereren.

dank voor recensie kan je iets over formaat kont zeggen op sommige fotos lijkt het soms gigantisch op andere weer lekker slank
Ik zou haar kont zeker niet gigantisch willen noemen en ook niet lekker slank. Wel precies passend bij haar figuur, lekker rond en helemaal naar mijn smaak. Uiteraard is dat persoonlijk maar ik ben wel van mening dat ik er kijk op heb.

Terug
Bovenaan Onderaan