Tatjana heeft niet veel aandacht gekregen op dit forum, en dat is m.i. niet helemaal terecht.
In grote lijnen ben ik het met Boswandeling (vorige comment) eens: Je gaat naar Tatiana als je een lekkere erotische massage wilt ontvangen, met misschien wat meer aan het einde. Als je een uur lang wilt ketsen moet je verder zoeken.
Tatjana is Nederlandse blondine die adverteert als 41-jarige op Kinky. Ik denk dat dit niet veel van de waarheid af zit. Opgegeven cupmaat C is m.i. een maatje bijgeplust. Borsten zijn naturel, wat ik persoonlijk een veel fijner gevoel vind geven in een B2B massage. Bij een 40-jarige dame uiteraard niet zo stevig meer als van een 21-jarige, maar dat vind deze 50-er niet erg.
De strandfoto's van haar op de website van de salon geeft een goed beeld van haar lichaam: slank/normaal postuur. Dus voor mij veel postieve punten: goede leeftijdscategorie, mooi postuur, natuurlijke borsten, Nederlands, klein streepje voor (maar dat wist ik voor de afspraak nog niet uiteraard).
Voor de start werd mij eerst gevraagd wat voor mij lekker aanvoelt en wat mijn wensen zijn.
Zoals gebruikelijk begon het uur gezamelijk onder de douche. We hadden een geanimeerd gesprek, waardoor het nog niet echt erotisch werd.
Op de buik op bed en een langzaam opgebouwde massage ging van start. Eerst contact maken, benen masseren, voeten masseren, etc., gevolgd door rug, bips, zachtjes hijgen in het oor, etc. Geen gesprek, maar in stilte genieten van de aanraking.
Na omdraaien stond Japie al op sterkte. Tatjana kijkt je onduigend aan als ze haar borsten en buik insmeert met olie, om vervolgens over je heen te glijden. Zij deed tweemaal een poging om mij op de mond te kussen, maar daar houd ik niet van en dus niet beantwoord.
Na een minuutje of 10 glibberen en glijden, vroeg ze wat ik nog meer zou willen ontvangen. Ik antwoordde dat ik wel wat bij haar wilde doen. Ontvangen werd ingewisseld voor geven, en weer terug naar ontvangen.
De standaard disclaimer van 'juiste klik' is van toepassing, maar als je je netjes gedraagt (dus vragen voordat je iets doet, geen dominant alfa mannetje zijn of ruw gedrag vertonen) is er m.i. niet veel aan de hand om extra diensten te ontvangen.
Ga ik nog eens terug? Ik ga zelden buiten de deur, en ben ook benieuwd naar andere dames. Het ligt zeker niet aan Tatjana of haar diensten want die waren top, maar meer aan mijn nieuwsgierigheid.