WHEM Tatum, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb de reacties gelezen op dat nzc forum, maar die.zijn best positief.
De prijs vind ik alleen zo verdacht laag, insinueert inderdaad junkgedrag. Maar schijnt dat niet te zijn. Ze lijkt me heel spannend, en die tatoos boeien me niet veel. Als ze maar oprecht geil is.
 
Ik heb contact gehad met Tatum via whatsapp en ze doet enkel cardates in Arnhem. Je kan haar wel ontvangen maar dan meteen voor een hele nacht. Die behoefte heb ik nou ook weer niet meteen, misschien toch maar eens gaan voor een cardate.
 
Klopt, gebeurden toen hele nare dingen.
Ik ken haar wel, regelmatig bij me thuis geweest. Vond haar wel gezellig en toch wel lekker. Vanaf date twee gingen er wat alarmbellen af, maar vroeg me af of het direct van haar was of personen achter haar. Nooit gevraagd, zou ze niet vertellen en ik wou de schijn ophouden, was verder altijd wel goed en heb dr regelmatig om 2.00-3.00u snachts opgehaald.
Ben wel nieuwsgierig naar die nare dingen, ze is geen onschuldig meisje.
Weet niet of het hier geschreven mag worden, maar waar moet ik aan denken: beroving met geweld, afpersing, oplichting?
Ik wil haar niet afraden: als je de "klik" met haar hebt is het leuk met Tatum. En voor de prijs hoef je t niet te laten.
 
Heb ooit met haar een date gehad erg fijne date. Ze is het idd van de kim holland clip maar nu wel vijftien jaar ouder en veeeeeeeel meer tattoos erbij. Denk aan een hele maori gezichts tattoo. Toch wel leuke dame hoor, heb zelf niets negatiefs kunnen merken en ze vertelde me destijds toevallig dat ze zo anti drugs is dat ze niet een blowt. Doe ermee wat je wilt.

Nb prijs is volgens mij wel gewoon altijd ongeveer 70 euro ook al adverteert ze met hele lage 40 euro prijzen. Nog steeds goedkoop.
 
Heb haar 2x ontvangen.
Erg leuk gehad en een best geile date.
Ze is erg lief beetje plagend en lekker om te neuken.
Ze kwam op de fiets en in het magazijn een leuke tijd gehad.
Pijpe doggy op een stoel heerlijk geil wijfie.
Gewoon doen.
Hoop haar snel weereens te kunnen neuken.
Afspraak maken is soms erg lastig
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan