Recensie Tatum, Dreamgirls, Bergen op Zoom 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Scourge

Wandelaar
Forumpionier
99
28/07/21
67
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.privehuisdreamgirls.nl/tatum/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had Tatum al een keer gezien toen ik voor een andere dame kwam. Ze zag er erg mooi uit en uiteindelijk een afspraak met haar gemaakt. Toen ik bij Dreamgirls aankwam heb ik betaald en nadat ik een drankje kreeg moest ik even wachten omdat Tatum nog niet klaar was. Toen kwam ze binnen in een prachtig setje en konden we door naar de kamer. Eerst wat praten en toen het wasritueel en mondwater en door naar bed. We begonnen met standje 69 maar na een tijdje ging ze tussen mijn benen zitten en begon me te pijpen. Ze besteedde ook uitgebreid aandacht aan mijn ballen. Hierdoor scoorde ze bij mij pluspunten. Uiteindelijk vond ze dat er wel geneukt moest worden en ze deed een condoom om en ging bovenop me zitten. Dit hield ik niet lang vol en ik kwam snel klaar. Hierna heb ik haar gebeft en gevingerd en werd ze behoorlijk nat. Toen moest ik weer gaan liggen en heeft ze me gepijpt. Na een tijdje weer een condoom erom en verschillende standjes gedaan. Uiteindelijk ben ik in doggy klaargekomen. Na afloop nog tegen elkaar aangelegen liggen kletsen. Uiteindelijk afgesproken dat ik nog eens terugkom om haar anaal te nemen. Dit bleek ook mogelijk te zijn en ik had dat nog niet geprobeerd dus dat doen we de volgende keer.

Tatum is een mooie en lieve vrouw waar je ook mee kunt lachen.
Dreamgirls is voor mij wat verder rijden maar ik ga zeker nog eens met Tatum afspreken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan