Te jong voor te oud....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Veel oudere mannen denken vaak ten onrechte dat jonge meiden hen te oud zullen vinden, maar er zijn genoeg jonge vrouwen die juist een voorkeur hebben voor oudere mannen. Mijn vriendin heeft ook een voorkeur voor mannen die ouder zijn. Wees blij dat ze er zijn en geniet simpelweg van de mogelijkheid. 💦😉 Als ze je te oud vinden, zullen ze dat zeker wel aangeven.
 
Veel oudere mannen denken vaak ten onrechte dat jonge meiden hen te oud zullen vinden, maar er zijn genoeg jonge vrouwen die juist een voorkeur hebben voor oudere mannen. Mijn vriendin heeft ook een voorkeur voor mannen die ouder zijn. Wees blij dat ze er zijn en geniet simpelweg van de mogelijkheid. 💦😉 Als ze je te oud vinden, zullen ze dat zeker wel aangeven.
Valt idd prima mee! Zoals je zegt hebben de meeste DVP's daar geen problemen mee.

En... zelfs zij die expliciet een leeftijdslimiet vermelden (en dat zijn er niet veel)... kom ik nog aan de bak! Gewoon jezelf een beetje voorstellen... En aan de hand van m'n recensies kunnen ze alvast zien hoe ik een sexdate beleef...
 
Veel oudere mannen denken vaak ten onrechte dat jonge meiden hen te oud zullen vinden, maar er zijn genoeg jonge vrouwen die juist een voorkeur hebben voor oudere mannen. Mijn vriendin heeft ook een voorkeur voor mannen die ouder zijn. Wees blij dat ze er zijn en geniet simpelweg van de mogelijkheid. 💦😉 Als ze je te oud vinden, zullen ze dat zeker wel aangeven.

Ik heb ook dit idee. Er is er zelfs eentje die ik ken, waarbij je zonder een paspoort controle niet binnen komt. En als je de vereiste leeftijd niet heb, kom je er niet in.

Oudere mannen zijn meestal kalmer en minder hevig denk ik. Er zijn er toch wel een groot aantal die me vertelden dat ze oudere klanten verkiezen boven jongere.

Misschien zeggen ze het om mij te plezieren, kan ook natuurlijk ...
 
Er zijn er toch wel een groot aantal die me vertelden dat ze oudere klanten verkiezen boven jongere.
Ik ben daar niet van overtuigd. Bij oudere mannen is het soms een probleem om klaar te komen, en dan verkiezen de dvp's het snelle geld van jonge hengsten die sneller weer buiten zijn. Dat ze wat ruwer zijn nemen ze er dan maar bij. Don't forget; it's money that counts bij die dames!
 
Ik ben daar niet van overtuigd. Bij oudere mannen is het soms een probleem om klaar te komen, en dan verkiezen de dvp's het snelle geld van jonge hengsten die sneller weer buiten zijn. Dat ze wat ruwer zijn nemen ze er dan maar bij. Don't forget; it's money that counts bij die dames!
Nu... als je (bij het begin van de date) betaald voor twee uur... lijkt me dat toch ook geen probleem! het geld is alvast binnen...
 
Ik ben daar niet van overtuigd. Bij oudere mannen is het soms een probleem om klaar te komen, en dan verkiezen de dvp's het snelle geld van jonge hengsten die sneller weer buiten zijn. Dat ze wat ruwer zijn nemen ze er dan maar bij. Don't forget; it's money that counts bij die dames!
Tuurlijk telt het geld. Jij gaat toch ook werken voor het geld en niet voor je de lol? 😂

Daarbij, ik vind de afwisseling juist fijn tussen rustig en knallen. Dat maakt mijn dag weer gezellig!
 
Ik vind dit altijd zo'n rare opmerking, alsof geld vragen een leuke beleving, plezier, motivatie en een goed contact in de weg zou staan. Ik werk ook voor geld, maar toch doe ik mijn best en vind ik mijn werk erg leuk.
Maar... Rimon niet hoor! Die doet vrijwillegerswerk...
Gelukkig maar... dat er nog zulke mensen zijn die zich belangeloos inzetten voor anderen!
 
Soms heb ik het gevoel dat sommige mannen hun 'publieke smaak' aanpassen om niet uit de toon te vallen. Alsof het nu eenmaal van een man van middelbare leeftijd verwacht wordt dat 'ie geilt op meisjes van in de 20...

Toen ik dertig was had ik door ervaring al geleerd dat ik 'vrouwen echt wel sexier vond dan meisjes'. Mijn voorkeur gaat dus al erg lang uit naar milfs en met het ouder worden is dat enkel wat verder die richting uit gegaan.
Een mooie dame wordt niet plots onaantrekkelijk omdat ze oma wordt. 😘

Anyway- ik fantaseer dus eigenlijk zo goed als nooit over jonge dames...
 
Ik vind dit altijd zo'n rare opmerking, alsof geld vragen een leuke beleving, plezier, motivatie en een goed contact in de weg zou staan. Ik werk ook voor geld, maar toch doe ik mijn best en vind ik mijn werk erg leuk.
Een goed contact hoort er het liefst ook gewoon bij. En voor werk moet betaald worden, dat klopt. Echter , als je de lijn passeert en er vriendschap bij komt dan zou ik wel kiezen. Ik betaal mijn vriend(inn)en ook niet voor hun tijd.
 
Zelf inmiddels 50 jaar, maar met leeftijdsverschil heb ik niet heel erg veel moeite. Begin 20 is wel erg jong, maar dan vaak meer qua ervaring en service. In dat opzicht gaat mijn voorkeur uit naar pakweg 25 tot 40 jaar. Tijdje gelden een dame gehad die zich uitgaf voor rond de 25 jaar met een erg jonge uitstraling. Daar had ik toen wel een beetje moeite mee merkt ik.
 
Wel een algemene waarschuwing.
In de DVP wereld zijn grote leeftijdsverschillen redelijk geaccepteerd.
Daar buiten is het toch al gauw een groot taboe , en mensen vooral jongere , gaan gauw gepikeerd raken als je gaat vertellen als 50/60 er dat je sex hebt met 20 ers.
Pas daar mee op.
Alsof je ook maar enige verantwoording moet afleggen aan andere mensen. 😂🤣 Kom op, doe gewoon wat je leuk vindt en laat je leven niet afhangen van de publieke opinie. Lijkt me zeer vermoeiend. Wees blij dat er meiden zijn die er niet wakker van liggen en geniet gewoon van elkaar. 😉💦
 
Zelf inmiddels 50 jaar, maar met leeftijdsverschil heb ik niet heel erg veel moeite. Begin 20 is wel erg jong, maar dan vaak meer qua ervaring en service. In dat opzicht gaat mijn voorkeur uit naar pakweg 25 tot 40 jaar. Tijdje gelden een dame gehad die zich uitgaf voor rond de 25 jaar met een erg jonge uitstraling. Daar had ik toen wel een beetje moeite mee merkt ik.
Soms heb ik net zin in die jonge uitstraling en soms ga ik voor ervaring. Hangt ervan af of ik in men dominante vibe zit. Voorkeur tussen 18 en 22j bij het eerste.
 
Nee , maar heb toch ervaren dat mensen agressief werden en je voor pedo gingen uitmaken.
Als ik aan vrienden vertel dat een dame 25 jaar is, dan krijg je wel een soort verbaasde reactie of zo. Ze laten dan wel blijken dat ze het jong vinden. Het kan ook gewoon zijn dat men jaloers is (ga de discussie ook niet echt aan).
Ik ben eerder jaloers op die vrienden die wel lekkere meiden gratis in bed krijgen.
 
Ik ben de vijftig reeds gepasseerd en bezoek sinds een jaar of zes de dames van plezier. De dames die ik bezoek zijn altijd boven de dertig en nu vroeg ik mij af of ik niet eens een keer een jongere dame zou kunnen bezoeken.

Aan de ene kant voel ik me dan een soort pedofiel (> 20 jaar verschil) aan de andere kant lijkt het mij ook erg leuk ;). Maar het voelt een beetje als de droom die wij mannen allemaal hebben: een trio met twee dames: het lijkt fantastisch maar uiteindelijk kome je handen en monden te kort....

Echt zulk soort uitspraken waar ik allergisch aan ben, die nergens op slaan. Dergelijke uitspraken tonen mooi aan dat de meeste mensen gewoon niet wéten wat een pedofiel feitelijk is, ook al dénken ze dat ze het weten. (n)(n) Volgens mij vinden de meeste mannen van boven de vijftig jaar, net als hun veel jongere geslachtsgenoten, dames van in de twintig jaar lichamelijk gezien het aantrekkelijkst. En dat is biologisch gezien heel logisch ook; welke man, denken jullie, maakt het meeste kans zijn genen door te geven? Degene die liefst zijn zaad in een baarmoeder van +50 jaar pompt, of degene die het meest opgewonden raakt van een twintigjarige? 😐🤗
 
Mijn 1ste wandelervaring was in Arnhem (Spijkerkwartier), ik was toen 20 jaar of zo. Mijn voorkeur lag altijd al bij een type Milf en ben met een dame van ca. 45-50 jaar, mee op kamer gegaan. Behoorde zij ook tot de categorie Pedo, of is dit normaal omdat er een financiële handeling tegen over staat.

In mijn wandelloopbaan heb ik heel wat dames bezocht van alle windstreken en leeftijden. Natuurlijk waren er wat slechte ervaringen bij, maar heb nooit het idee gehad om met een jongere dame (zeg 21-25 jaar) met het gevoel af te spreken om met een jonger iemand seks te hebben. Het ging mij om de uitstraling op dat moment. En ben derhalve ook nog nooit afgewezen geweest vanwege het leeftijdsverschil.

Volgens mij bieden de dames een handeling aan, in welke leeftijd dan ook, en worden voor het gene wat ze aanbieden beloont (betaald). En als je ze netjes behandeld is er veel mogelijk, sommigen zijn best wel in voor een rollenspel, zoals het spelen van je buurmeisje, secretaresse oid. In Duitsland zijn er dames die Bizarre Roleplay of Ageplay aanbieden.

Ik vind zolang de jonge meiden en oudere dames, geen hinder ondervinden van het leeftijdsverschil, er sprake is van een dienstverlening waarvoor je betaald. En iedere wandelaar bepaalt zelf de grens wat is te jong of te oud.
 
Duidelijkheid is nodig.
De DVP ziet het contact als " leuk werk" , en de klant ziet het als vriendschap. Dan zit je niet op 1 lijn.. Beste is om het te bespreken ( als je een goed contact hebt, moet dat simpel zijn)
En je moet dan echt wel kiezen. Ik heb zo bvb 1 vriendin die ik ooit betalend heb bezocht . Ons contact is nu louter vriendschappelijk. Maar wel leuke dingen. Heb het ook poit meegemaakt dat een dvp vriendjes wou zijn maar daarnaast ook nog wou verdienen aan me. Nee, die vlieger gaat dan niet op.
 
Soms heb ik het gevoel dat sommige mannen hun 'publieke smaak' aanpassen om niet uit de toon te vallen. Alsof het nu eenmaal van een man van middelbare leeftijd verwacht wordt dat 'ie geilt op meisjes van in de 20...
Sorry, maar dit slaat naar mijn mening nergens op. Het tegengestelde is waar. Mannen passen hun publieke mening aan door net te doen alsof ze niét op jonge(re) vrouwen vallen. Want als ze daar eerlijk over zijn, worden ze gebrandmerkt als 'creepy' (eng), vieze oude man, onvolwassen, manipulatief, "je kunt zeker geen vrouw van je eigen leeftijd krijgen", of ze worden zelfs voor pedofiel uitgemaakt. Dus doen veel mannen publiekelijk alsof ze juist niet geïnteresseerd zijn in jonge meiden, terwijl ze dat wel zijn. Alleen wanneer ze anoniem zijn, zoals op dit forum, kunnen ze er eerlijk over zijn.
 
En je moet dan echt wel kiezen. Ik heb zo bvb 1 vriendin die ik ooit betalend heb bezocht . Ons contact is nu louter vriendschappelijk. Maar wel leuke dingen.
Ja heb ik ook. Dame is gestopt. Maar ze wilde vrienden met me blijven. Dus we gaan dingen met elkaar doen. Zij betaald ook nog eens het merendeel dan. Ik mag echt niet vaak betalen van haar voor een etentje of zoiets. Wel leuk hoor dat je een vriendschap kan overhouden aan iets wat ooit een betaald contact was.
 
Sorry, maar dit slaat naar mijn mening nergens op. Het tegengestelde is waar. Mannen passen hun publieke mening aan door net te doen alsof ze niét op jonge(re) vrouwen vallen. Want als ze daar eerlijk over zijn, worden ze gebrandmerkt als 'creepy' (eng), vieze oude man, onvolwassen, manipulatief, "je kunt zeker geen vrouw van je eigen leeftijd krijgen", of ze worden zelfs voor pedofiel uitgemaakt. Dus doen veel mannen publiekelijk alsof ze juist niet geïnteresseerd zijn in jonge meiden, terwijl ze dat wel zijn. Alleen wanneer ze anoniem zijn, zoals op dit forum, kunnen ze er eerlijk over zijn.

Jouw ervaringen lijken diametraal tegengesteld aan de mijne en toch bedoelen we eigenlijk allebei hetzelfde:
het is jammer dat er mensen zijn die in publiek hun voorkeur laten bepalen door anderen, door wat gangbaar is in hun omgeving/leefwereld.

Ik ondervind hetzelfde als het over mollide dames gaat. Ik lijk altijd de enige die ervoor uitkomt te houden van flinke dijen en die een buikje sexy vind. In publiek hoor ik haast enkel mensen praten over kilo's kwijtspelen, mooie slanke lijnen en platte buiken. Alleen als er eens geen volk of andere vrouwen bij zijn krijg hoor ik soms eens andere dingen zeggen. 🫤

Ik zal wellicht slechte vrienden hebben uit verkeerde milieu's. 😁
 
Laatst bewerkt:
Jouw ervaringen lijken diametraal tegengesteld aan de mijne en toch bedoelen we eigenlijk allebei hetzelfde:
het is jammer dat er mensen zijn die in publiek hun voorkeur laten bepalen door anderen, door wat gangbaar is in hun omgeving/leefwereld. (y)

Ik ondervind hetzelfde als het over mollide dames gaat. Ik lijk altijd de enige die ervoor uitkomt te houden van flinke dijen en die een buikje sexy vind. In publiek hoor ik haast enkel mensen praten over kilo's kwijtspelen, mooie slanke lijnen en platte buiken. Alleen als er eens geen volk of andere vrouwen bij zijn krijg hoor ik soms eens andere dingen zeggen. 🫤

Ik zal wellicht slechte vrienden hebben uit verkeerde milieu's. 😁
Nee hoor wij zijn met meer die hier van houden ik vind het ook sexy .en ik denk meer dan je denkt die hier hun nek bij verdraaien
 
Vroeger, pakweg honderd of tweehonderd jaar geleden, en vele eeuwen daarvoor, was er niemand die klaagde wanneer een man trouwde met een veel jongere dame. Zelfs als een jonge vrouw ongedwongen voor het geld een oudere man huwt, dan is het ook weer niet goed. Nu met de Woke toestanden en dergelijke wordt dit allemaal als grensoverschrijdend gedrag, uitbuiting, en zoveel meer bestempeld. Belachelijk!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan