Te jong voor te oud....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob@nb

Vaste klant
Forumpionier
161
02/07/21
193
3
Ik loop al enige tijd met een vraag rond waarvan ik graag van wandelaars en dvp's hun mening zou willen weten.

Ik ben de vijftig reeds gepasseerd en bezoek sinds een jaar of zes de dames van plezier. De dames die ik bezoek zijn altijd boven de dertig en nu vroeg ik mij af of ik niet eens een keer een jongere dame zou kunnen bezoeken.

Aan de ene kant voel ik me dan een soort pedofiel (> 20 jaar verschil) aan de andere kant lijkt het mij ook erg leuk ;). Maar het voelt een beetje als de droom die wij mannen allemaal hebben: een trio met twee dames: het lijkt fantastisch maar uiteindelijk kome je handen en monden te kort....

Ook vraag ik mij dan af hoe de dame in kwestie dit zou vinden: met een oudere man.

Misschien denk ik teveel maar toch zou ik graag jullie (serieuze) mening en/of ervaring willen.

Bedankt
 
Zorg in ieder geval dat de dame altijd minstens 18 jaar is! Want anders is het idd strafbaar! Voor de rest... ga ervoor zou ik zeggen.
Het is tenslotte zoals je zelf zegt... je fantasie uitleven. Uiteraard altijd met het respecteren van ieders grenzen.

Als ervaren oudere bedpartner kan het zelfs enorm verrijkend zijn als je een jonge vrouw haar eigen sexualiteit kan helpen ondekken. En dan bedoel ik natuurlijk NIET een snelle "vitrinewip" maar wel uitgebreid voorspel, oraal bevredigen en haar meer genot geven dan ze ooit voor mogelijk hield.
...en een hele nieuwe wereld gaat open...
 
Ik zelf bezoek meestal dames tussen de 30 en 40, ook ik ben net de vijftig gepasseerd. Ik zelf voel me niet echt aangetrokken tot meisjes van rond de 20.
Ik zou het gewoon een keer proberen, het is zeker niet gek of vreemd en je bent zeker geen pedofiel.

Je moet je zeker niet druk maken wat de dame er van zou vinden, de meeste hebben wel ervaring met oudere mannen, ik ken er zelfs een paar, die juist de voorkeur hebben voor wat oudere mannen.
 
Altijd voor jong en strak gaan... de mooie plaatjes uit de advertentie... is zeker niet de beste strategie voor leuke sex. Maar heb al heel mooie ervaringen gehad met twintigers. Hangt voor een heel belangrijk deel af van jezelf: respectvol en zelfzeker en vol oprechte bewondering voor haar vrouwelijke rondingen leid je haar met sterke mannenhanden naar een onvergetelijk bed-avontuur! En voor je het weet zit je middenin een stomende vrijpartij...
 
Ik ben 42. Een quote van mezelf:
[...] met name bij de wat jongere dames (tot 25) miste (ja miste, wat ik probeer het nu nog alleen 30+ te houden) ik regelmatig toch echt ervaring en enthousiasme. Het gaat dan om een slechte (niets van te merken) GFE, snelle irritatie, slecht aftrekken, pijpen slecht en vaak niet voorbereid of geen ervaring met een vent die rustig z'n tijd wil nemen om te genieten. Regelmatig meegemaakt dat ze dan onvoldoende ervaring hebben om een uur te kunnen vullen.

Ik zou zeggen probeer het gewoon. Heel soms spreek ik nog in een zwak moment af met een dame die jonger is dan wat ik normaal gesproken zou willen en meestal weet ik gelijk weer waarom ik het liever op 30+ hou.
 
Zorg in ieder geval dat de dame altijd minstens 18 jaar is! Want anders is het idd strafbaar! Voor de rest... ga ervoor zou ik zeggen.
Het is tenslotte zoals je zelf zegt... je fantasie uitleven. Uiteraard altijd met het respecteren van ieders grenzen.

Als ervaren oudere bedpartner kan het zelfs enorm verrijkend zijn als je een jonge vrouw haar eigen sexualiteit kan helpen ondekken. En dan bedoel ik natuurlijk NIET een snelle "vitrinewip" maar wel uitgebreid voorspel, oraal bevredigen en haar meer genot geven dan ze ooit voor mogelijk hield.
...en een hele nieuwe wereld gaat open...
Wel goed voorlichten. Prostituees moeten in diverse steden minimaal 21 jaar oud zijn in Nederland.
 
Laatst bewerkt:
Ik loop al enige tijd met een vraag rond waarvan ik graag van wandelaars en dvp's hun mening zou willen weten.

Ik ben de vijftig reeds gepasseerd en bezoek sinds een jaar of zes de dames van plezier. De dames die ik bezoek zijn altijd boven de dertig en nu vroeg ik mij af of ik niet eens een keer een jongere dame zou kunnen bezoeken.

Aan de ene kant voel ik me dan een soort pedofiel (> 20 jaar verschil) aan de andere kant lijkt het mij ook erg leuk ;). Maar het voelt een beetje als de droom die wij mannen allemaal hebben: een trio met twee dames: het lijkt fantastisch maar uiteindelijk kome je handen en monden te kort....

Ook vraag ik mij dan af hoe de dame in kwestie dit zou vinden: met een oudere man.

Misschien denk ik teveel maar toch zou ik graag jullie (serieuze) mening en/of ervaring willen.

Bedankt
Inderdaad, je denkt te veel. Typisch een gedachtegang voor iemand die net weer een decennium heeft volgemaakt en denkt dat hij/zij (te) oud is geworden (waarvoor?). Ik dacht dat natuurlijk ook maar ben daar rond mijn 60ste maar mee gestopt. Ik geniet nog regelmatig van mooie jonge hindes in alle hoekjes en gaatjes. Deze week nog een heerlijke ervaring gehad met Kelly van 24. Een ongelooflijk lekkere date gehad. En laatst liep ik tegen een meisje van 23 aan met een kick voor deepthroat dat zei dat ze juist op oudere heren viel wat ze daarna liet blijken ook.
Weg dus met die schroom en genieten maar! En ook ook van een lesbisch trio kan ik af en toe vreselijk genieten. In Nederland heeft nooit een duo Tessa en Jessica kunnen overtreffen (Tess en Jess, of zoek anders bij SJ op "2 dames spelen met elkaar") al kloppen die 23 en 24 niet echt meer zou ik denken.
 
Gewoon doen zeg ik . Ik ben midden 40. Maar heb graag sex met jonge meiden. Gewoon omdat het het mag ( als zij het ook wil). Maar dames in de 30 en 40 jaar categorie sla ik ook zeker niet af.
 
Ik loop al enige tijd met een vraag rond waarvan ik graag van wandelaars en dvp's hun mening zou willen weten.

Ik ben de vijftig reeds gepasseerd en bezoek sinds een jaar of zes de dames van plezier. De dames die ik bezoek zijn altijd boven de dertig en nu vroeg ik mij af of ik niet eens een keer een jongere dame zou kunnen bezoeken.

Aan de ene kant voel ik me dan een soort pedofiel (> 20 jaar verschil) aan de andere kant lijkt het mij ook erg leuk ;). Maar het voelt een beetje als de droom die wij mannen allemaal hebben: een trio met twee dames: het lijkt fantastisch maar uiteindelijk kome je handen en monden te kort....

Ook vraag ik mij dan af hoe de dame in kwestie dit zou vinden: met een oudere man.

Misschien denk ik teveel maar toch zou ik graag jullie (serieuze) mening en/of ervaring willen.

Bedankt
Zat vorig jaar met dezelfde gedachtengang. Ook ik bleef steeds boven de 30 jaar. Maar op een bepaald moment de gelegenheid van een dame die ik al kende maar niet via afspraken. De principes eens aan de kant gezet en de date aangenomen. Maturiteit van deze dame was zo hoog dat het gewoon goed voelde en sindsdien alleen maar betere vriendin geworden en al veel steeds betalende dates mee gedaan. Veel van die dames met een leeftijd van boven de 22 a 23 jaar hebben liever een oudere ervaren man dan een jonge dekhengst die hen helemaal suf probeert te neuken. Is goed voor thuis maar nie als je er 4 of 5 per dag moet ontvangen. Gewoon eens doe dus en je kan dit natuurlijk ook altijd vragen aan de dame zelf of ze daar probleem mee heeft. Is natuurlijk makkelijker als het een dame is die privé ontvangt en alleen werkt. Bij clubs zullen ze wel snel zeggen dat het geen probleem is. Kassa,kassa weet je wel.
Succes.
 
Als de dame de twintig gepasseerd is en jij de vijftig, vind ik dat persoonlijk geen pedofilie. Zij is toch van een legale leeftijd (21+) en jullie zijn allebei volwassenen. Er is ook niets mis met een trio: gewoon 2 dames van jouw smaak uitkiezen. Als de dame in kwestie een leeftijd grens heeft, zou ze dat van tevoren moeten aangeven.
 
Ik loop al enige tijd met een vraag rond waarvan ik graag van wandelaars en dvp's hun mening zou willen weten.

Ik ben de vijftig reeds gepasseerd en bezoek sinds een jaar of zes de dames van plezier. De dames die ik bezoek zijn altijd boven de dertig en nu vroeg ik mij af of ik niet eens een keer een jongere dame zou kunnen bezoeken.

Aan de ene kant voel ik me dan een soort pedofiel (> 20 jaar verschil) aan de andere kant lijkt het mij ook erg leuk ;). Maar het voelt een beetje als de droom die wij mannen allemaal hebben: een trio met twee dames: het lijkt fantastisch maar uiteindelijk kome je handen en monden te kort....

Ook vraag ik mij dan af hoe de dame in kwestie dit zou vinden: met een oudere man.

Misschien denk ik teveel maar toch zou ik graag jullie (serieuze) mening en/of ervaring willen.

Bedankt
Ik zie alles passeren van 18 jaar tot 70 (zelfs al ouder gehad)
Fun fact: hoe jonger ik was, hoe ouder de mannen.
Sommige dames hebben een leeftijdsbeperking en anderen niet. Vraag het eens na en geef desnoods aan wat jouw leeftijd is, en dan vind je wel iemand die er geen enkel probleem mee heeft 😊

Ik heb vaak het meest plezier met iemand die (een pak) ouder is. Maar ja, mijn daddy issues he 😅
 
Ik zie alles passeren van 18 jaar tot 70 (zelfs al ouder gehad)
Fun fact: hoe jonger ik was, hoe ouder de mannen.
Sommige dames hebben een leeftijdsbeperking en anderen niet. Vraag het eens na en geef desnoods aan wat jouw leeftijd is, en dan vind je wel iemand die er geen enkel probleem mee heeft 😊

Ik heb vaak het meest plezier met iemand die (een pak) ouder is. Maar ja, mijn daddy issues he 😅
Misschien toch maar eens naar België reizen… 😘
 
Er zijn mannen dik in de 60 en zelfs ouder die met jonge dvp's naar bed gaan waarom zou jij dat dan niet mogen als vijftiger. En bovendien hebben de meeste dvp's liever een oudere heer die hun met respect behandeld. Dus met andere woorden gewoon doen en maak je vooral geen zorgen.
 
Laatst bewerkt:
Het valt reuze mee . Ik adverteer ook zelf en best veel jongere dames erbij. Hoor ze niet klagen en weigeren om de leeftijd , echt nog niet gehad.
Wel 1 keer dat een vrouw zei dat ik te veel op haar vader leek en daarom niet wou. Dat vond ik een ijzersterke reden.
Grappig ik heb hetzelfde meegemaakt maar dan andersom. Ik zag een dame tijdens het wandelen die precies op me nicht leek die me naar binnen probeerde te lokken. Ik voelde me erg ongemakkelijk kan ik je vertellen.
 
Laatst bewerkt:
99% van 100..
Altijd jong.. Tot max 30 jaar..
Heb daar ook gewoon een klik mee.. Vanwege mijn werk, kom ik ook veel in aanraking met veel jongere mensen..
Ik gedraag me ook nooit als de 'senior', behandel ze niet als kinderen..
Iets wat mijn generatie vroeger veel meegemaakt heeft.. Dat weet ik maar al te goed
Ik heb op sexueel vlak eigenlijk niks met een vrouw van mijn leeftijd.. Ben zelf 47..
Sociaal misschien wel.. Kan er leuk mee babbelen etc
Maar ik kan er niet warm voor lopen..
Of het moet Salma Hayek zijn.. Maar das wat anders
 
Ik kan genieten van alle leeftijden. Al geef ik bij de vitrines de voorkeur aan jong en skinny. Dat zijn ook de 50 euro bezoekjes die op een kwartiertje afgehandeld zijn. Dan zitten die meiden er minder mee dat je 45 of ouder bent en een buikje hebt...
Bij privé huizen is mijn ervaring met echt jonge dames minder goed. Daar zijn het doorgaans de dertigers die de beste service geven, met de beste GFE.
Bij echte privé ontvangst zijn het sowieso meestal al iets oudere dames, die online vlot 10 jaar van hun leeftijd doen in de advertenties.
Maar als er voldoende tijd genomen wordt voor de date, dan hoeft voor mij de dame in kwestie geen jong fotomodel te zijn. Dan maakt erotiek voor mij de date helemaal af.
Mijn keuze voor jong of oud bepaalt dan ook bijna altijd waar ik naartoe rij...
 
99% van 100..
Altijd jong.. Tot max 30 jaar..
Heb daar ook gewoon een klik mee.. Vanwege mijn werk, kom ik ook veel in aanraking met veel jongere mensen..
Ik gedraag me ook nooit als de 'senior', behandel ze niet als kinderen..
Iets wat mijn generatie vroeger veel meegemaakt heeft.. Dat weet ik maar al te goed
Ik heb op sexueel vlak eigenlijk niks met een vrouw van mijn leeftijd.. Ben zelf 47..
Sociaal misschien wel.. Kan er leuk mee babbelen etc
Maar ik kan er niet warm voor lopen..
Of het moet Salma Hayek zijn.. Maar das wat anders
Ik ben zelf 37 maar ik voel me nog steeds 18, is meestal een goed teken jezelf jong voelen. Ik denk dat je dat ook hebt gevoelsmatig dan.
 
Ik ben de vijftig reeds gepasseerd en bezoek sinds een jaar of zes de dames van plezier.
Je grootste bekommernis zou dan moeten zijn dat je er veel te laat aan begonnen bent, en dat je nu van katoen moet geven om de verloren jaren in te halen :ROFLMAO:
De dames die ik bezoek zijn altijd boven de dertig en nu vroeg ik mij af of ik niet eens een keer een jongere dame zou kunnen bezoeken.
Weinig mannen komen lekker klaar van zich iets af te vragen. Je moet dat gewoon DOEN als je daar eens zin in hebt.
Aan de ene kant voel ik me dan een soort pedofiel (> 20 jaar verschil)
Een pedofiel betaalt zijn slachtoffers niet.
De meisjes moeten trouwens de vereiste minimumleeftijd overschreden hebben, dus kinderen zijn het niet meer. Van pedofilie is dan ook geen sprake.
aan de andere kant lijkt het mij ook erg leuk ;).
Ik kan het jou enkel maar dubbel en dik aanraden.
Maar het voelt een beetje als de droom die wij mannen allemaal hebben: een trio met twee dames: het lijkt fantastisch maar uiteindelijk kome je handen en monden te kort....
Begin dan gewoon met ééntje, toch. Als je nog nooit een leuke jonge dvp hebt genaaid, moet je niet meteen met een trio van wal steken. Wie weet overleef je dat niet. Je bent tenslotte, naar eigen zeggen, de vijftig reeds gepasseerd.
Ook vraag ik mij dan af hoe de dame in kwestie dit zou vinden: met een oudere man.
De dames staan daar niet voor hun plezier. Zij doen een job. Als je correct betaalt en je behandelt zo een meisje met respect, dan zullen de dames jou een toffe gast vinden. Ongeacht jouw leeftijd. Er zijn zelfs heel wat dames die liever een wat oudere klant verwennen, dan ene in zijn apenjaren, die denkt dat hij elke minuut moet volneuken, zo hard mogelijk.
Misschien denk ik teveel maar toch zou ik graag jullie (serieuze) mening en/of ervaring willen.
Ik zeg het misschien wat ludiek, maar het is mijn serieuze mening. Ik hanteer het principe, als ik betaal voor seks met een meisje, dan mag het liefst een frisse jonge zijn. Dat is nu net het voordeel van deze hobby. In je eigen leeftijdscategorie kan je de dames meestal gratis krijgen. Betalen doe je voor iemand waar je anders weinig of geen kans zou bij krijgen.
 
Ik ben zelf 37 maar ik voel me nog steeds 18, is meestal een goed teken jezelf jong voelen. Ik denk dat je dat ook hebt gevoelsmatig dan.
Dat zit in de genen van een man denk ik . zelf zoek ik ook altijd naar max. 30 jarige en liefst nog wat jonger . Dat zal voor mij nooit veranderen . Ik kan ook niet fantaseren over iets oudere vrouwen en er dus ook niet van genieten .wel jammer als je leest dat het merendeel van de vrouwen die singel zijn en op zoek zijn , boven de 40 zijn . Dat komt vaak door mannen zoals wij , die plichtsgetrouw graag op zoek gaan naar iets jongere vrouwen om ons voort te planten .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan