Te jong voor te oud....

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Leuk topic om te lezen dit!!
@TP, ik zou sws gewoon gaan naar whatever je aanspreekt. Tijdens btj babbelen met dvp's heb ik wel gemerkt dat er ook bijlopen die juist een voorkeur hebben voor iets oudere mannen; bedoel vooral te zeggen wat je denk dat misschien een nadeel is is voor somige een voordeel ;).


Meeste is verder al gezegd...voor mij persoonlijk is er niet per se een 'wezelijk' verschil in bijv. 25 of/tot 35 jaar ofzo; uiteraard ligt het ad looks/ervaring/inzet/etc van betreffende dame, maar ik zie dat generaliserend allemaal als vallend in dezelfde leeftijds categorie (of althans, binnen leeftijd die ik zoek, uiteraard is er wel verschil tussen jonge 20'ers of jonge 30'ers).

Niet dat die leeftijden harde regels zijn hoor, sowieso moet je die tenslotte meestal met korreltje zout nemen, maar in algemene zin vind ik dames die jonger zijn juist minder aantrekkelijk; die missen vaak stukje ervaring/inzet/mannenkennis. En iets ouder is ook niet per se een ding, maar ik knap er wel op af als de dame fysiek (ook) duidelijk ouder is dan mij. Ben zelf redelijk 'jong' en vitaal gebleven; raak afgewonden van nouja bepaalde zichtbare ouderdomseffecten.

That being said tho, paar van de allerbeste dvp's in mijn boekje/ervaring zijn gwn 40-45 ofzo en begrijpen beter waarvoor ik kom/hebben gewoon (veel) meer skills en 'triggeren' mij op meer vlakken dan nouja bijv. een 20 jarig meisje die het eigenlijk primair van der looks moet hebben en kwa inzet/passie zwaar onderdoet voor de echte pro's...heb wel jongere dames bezocht hoor (zeg 20-23jr) imo meestal leuk voor een xtje maar kom er bij nagenoeg geen 1 terug.
 
Als 50+ heb ik totaal geen probleem om een veel jongere dvp op te zoeken, alhoewel een oudere dvp, 40+, me ook niet afschrikt. Ten minste als het plaatje klopt, want blijkbaar heb ik nogal hoge vereisten. Namelijk: nederlandstalig (bij voorkeur vlaams),niet roker, zelfstandig, geen siliconen en betrouwbaar. Wat ik wel heb is een ondergrens, ik zoek geen dvp's op onder de 21 jaar. De reden is, als je 18j bent ben je wel legaal volwassen maar ik heb zo m'n twijfels of ze er mentaal klaar voor bent. Want je moet eerlijk zijn, we zijn niet allemaal "brave huisvaders". Er wandelen ook gekken en beesten onder ons. Ik ben ook niet naïef dat er achter elke dvp wel één en ander schrijnend verhaal schuil gaat. Er is geen één meisje die naar haar moeder toestapt en zegt:" ik weet wat ik wil worden later, ik word pros..., prosti..., want, ik heb het opgeschreven haja, prostituee. De dame waar ik nu naar toe ga, is een paar jaar ouder dan m'n ondergrens, checkt aan al m'n vereisten, maar belangrijker, ze geeft me ook een goed gevoel.
Zou die dame Belle kunnen zijn 🤔
 
Ik ben ook niet naïef dat er achter elke dvp wel één en ander schrijnend verhaal schuil gaat. Er is geen één meisje die naar haar moeder toestapt en zegt:" ik weet wat ik wil worden later, ik word pros..., prosti..., want, ik heb het opgeschreven haja, prostituee.
Je moet dat wat nuanceren hoor. Dvp is inderdaad géén beroep waar jonge meisjes van dromen, maar anderzijds geloof ik toch ook niet dat iedereen in haar/zijn leven een beroep heeft waar zij/hij van droomde. Soms moet je pakken wat je kan krijgen. In ken genoeg mensen die absoluut niet fier zijn op hun beroep, alhoewel daar naar mijn mening totaal geen reden toe is.

Of er achter elke dvp een schrijnend verhaal schuil gaat, is een totaal andere kwestie. Mijn rijke ervaring heeft mij wel al lang geleerd dat de overgrote meerderheid van de 'inheemse' meisjes (Nederlands, Belgisch) vanuit een zware probleemsituatie in het beroep van dvp stapt. Maar bij dames die vanuit een land komen waar nauwelijks iets te verdienen valt, is de drijfveer vaak gewoon een positieve keuze om als dvp hier een groot veelvoud te kunnen verdienen van wat in hun thuisland mogelijk is. Het enige schrijnende verhaal dat daar achter zit, is dan de armoede in hun geboorteland.
 
Je moet dat wat nuanceren hoor. Dvp is inderdaad géén beroep waar jonge meisjes van dromen, maar anderzijds geloof ik toch ook niet dat iedereen in haar/zijn leven een beroep heeft waar zij/hij van droomde. Soms moet je pakken wat je kan krijgen. In ken genoeg mensen die absoluut niet fier zijn op hun beroep, alhoewel daar naar mijn mening totaal geen reden toe is.

Of er achter elke dvp een schrijnend verhaal schuil gaat, is een totaal andere kwestie. Mijn rijke ervaring heeft mij wel al lang geleerd dat de overgrote meerderheid van de 'inheemse' meisjes (Nederlands, Belgisch) vanuit een zware probleemsituatie in het beroep van dvp stapt. Maar bij dames die vanuit een land komen waar nauwelijks iets te verdienen valt, is de drijfveer vaak gewoon een positieve keuze om als dvp hier een groot veelvoud te kunnen verdienen van wat in hun thuisland mogelijk is. Het enige schrijnende verhaal dat daar achter zit, is dan de armoede in hun geboorteland.
Mijn voorkeur gaat inmiddels uit naar dames die de prostitutie alleen als bijbaan doen. Die doen het niet primair voor het geld, maar vooral ook voor hun eigen plezier. En dat merk ik in het contact, inzet, genieten met elkaar en sfeer.
 
1. Scenario 1: MMV trio met twee jongere mannen (20-30 of 35)
2. Scenario 2: MMV met een wat oudere man (50 en ouder) en een jongere man
3. Scenario 3: MMV met twee mannen (beiden van >45)

Als DVP heb ik liever scenario's 2 en 3 met een oudere man met meer ervaring 😊. Met MVV maken de leeftijden mij niet uit.
en wat is de "kick" van sex met twee mannen?
Is het dat twee mannen meer kunnen presteren dan één? Of is het de fantasie van gelijktijdig genomen worden door meerdere mannen?
 
en wat is de "kick" van sex met twee mannen?
Is het dat twee mannen meer kunnen presteren dan één? Of is het de fantasie van gelijktijdig genomen worden door meerdere mannen?
Ik vermoed dat het niet zo heel erg schilt van de kick voor mannen met twee vrouwen ...
In dit geval twee lullen, die tegelijk op verschillende plekken kunnen zijn, twee monden, tongen, 4 handen ...
Maar Luna zal hier vast zelf uitleg gaan geven.
 
Als je gewoon op de Vulkan naar een van de betere loophuizen gaat zoals E26, H17, 25 of 21 dan zitten vaak dames die graag samenwerken naast elkaar. Zeg maar beroepsvriendinnen. Buiten het werk om stelt dat vaak weinig voor. Zeker op rustige tijdstippen roepen ze graag even een vriendin er bij voor een trio. Melissa en Aida zijn echt vriendiinen, maar zelf Aida nooit geboekt.

Lijkt mij goed om eerst eens jong te boeken en daarna pas een trio. Als je nerveus bent geniet je niet echt. Misschien wel handig om tenminste 1 dame al te kennen. Veel meiden geven de voorkeur aan wat oudere mannen omdat ze betere omgangsnormen hebben en niet proberen om extreem af te dingen, zeuren om neuken zonder condoom etc.

Zelf bezoek ik het liefste dames tussen de 26 en 38 jaar oud omdat gestuntel bij veel jonge meiden een afknapper is
 
Natuurlijk zijn velen van ons wel oude(re) mannen. En inderdaad heb ik al gehoorapparaten:D. Maar vies? Ik douche en scheer mij altijd grondig (inclusief mijn neus- en oorharen) en poets ook stevig mijn tanden voordat ik aan de wandel ga. Gisteren streelde een lieve DVP mijn ego nog, ongevraagd, door mijn leeftijd meer dan 10 jaar jonger te schatten dan die is. Gemeend of niet?...
 
Vrouwen van rond de 27 jaar is mijn favoriete leeftijd. Maar dat mag ook een paar jaar naar beneden zijn 23 a 24 of omhoog tot een jaar of 35.
Ben zelf iets ouder dan dat laatste. Maar ook niet heel erg veel. En ze schatten me ook nog jonger dus dat is wel een voordeel. Heb nog nooit gehoord dat ik te oud ben. Ben ik ook niet en zo voel ik me niet.
 
Mijn ervaring is dat dames die meer dan 5 jaar ervaring hebben, vaak een betere dienst leveren. Misschien er kies ik ze er ook op uit maar ze blijven meestal onder de 40 jaar. Qua looks doen sommige oudere dames niet onder en ze weten vaak beter in te schatten hoe het de klant naar de zin te maken.
Maar goed, "ik spuug er niet in" zoals ze bij ons zeggen en ben steeds vrijer in mijn voorkeuren.
 
1. Scenario 1: MMV trio met twee jongere mannen (20-30 of 35)
2. Scenario 2: MMV met een wat oudere man (50 en ouder) en een jongere man
3. Scenario 3: MMV met twee mannen (beiden van >45)

Als DVP heb ik liever scenario's 2 en 3 met een oudere man met meer ervaring 😊. Met MVV maken de leeftijden mij niet uit.
Hey Luna, nog een extra man in de aanbieding of moet ik toch echt zelf een maatje zoeken?
 
Nou ik denk niet voortplanten hoor, behalve als je op zoek bent naar een partner 😆
Dubbele verdiensten? :LOL:
Niet altijd he? 😉 Hangt er vanaf wie die 2e man is en waar je de trio doet. In een thuissituatie is het meestal een aangepaste prijs, in een vergunde locatie het dubbele. Alhoewel ik de laatste keuze nooit zal begrijpen, aangezien een uitbater dan 2x een bedrag vangt op 1 kamer. Begrijp dat wel als het een trio met 2 dames is, maar met 2 mannen snap ik dat dus niet.
Denk dat er meer triodates met 2 mannen zou gebeuren als een uitbater gewoon 1x een bedrag zou krijgen, is ook eerlijker naar de dvp toe. Tenslotte moet ze veel meer doen, maar de opbrengst is dan te weinig. Daarom weiger ik (het liefste) 2 mannen in de salon, maar niet in een privé situatie 😉
Puur zakelijk gezien is 2 mannen in een vergunde locatie voor een dvp een hele slechte financiële deal.
 
Natuurlijk zijn velen van ons wel oude(re) mannen. En inderdaad heb ik al gehoorapparaten:D. Maar vies? Ik douche en scheer mij altijd grondig (inclusief mijn neus- en oorharen) en poets ook stevig mijn tanden voordat ik aan de wandel ga. Gisteren streelde een lieve DVP mijn ego nog, ongevraagd, door mijn leeftijd meer dan 10 jaar jonger te schatten dan die is. Gemeend of niet?...
Ik wil geen domper op de feest vreugde zetten, maar zoiets heet klantenbinding. Nu kom je sneller bij haar terug. 😁😁
 
-Klantenbinding? Misschien.. Bij 1 dags vliegjes iig nooit. Die zie je toch nooit meer terug, dus waarom moeite doen? 🤨
-Ego strelend? Mega, mits iemand niet te oud wordt geschat 😁

Soms is het echt niet te zien hoor! Je hebt mannen die er ouder uit zien dan ze werkelijk zijn en andersom. Leeftijd schatten is tegenwoordig erg moeilijk, dus zelf begin ik er niet meer aan. Je staat zo voor l*l als je te oud in schat.
 
-Klantenbinding? Misschien.. Bij 1 dags vliegjes iig nooit. Die zie je toch nooit meer terug, dus waarom moeite doen? 🤨
-Ego strelend? Mega, mits iemand niet te oud wordt geschat 😁

Soms is het echt niet te zien hoor! Je hebt mannen die er ouder uit zien dan ze werkelijk zijn en andersom. Leeftijd schatten is tegenwoordig erg moeilijk, dus zelf begin ik er niet meer aan. Je staat zo voor l*l als je te oud in schat.
Klopt, Joke!
Anders om als man is dat ook een valkuil, hoor, als je de leeftijd van een dame moet schatten! Ik probeer dan al van tevoren een paar jaar van mijn inschatting af te trekken en noem dan dit getal.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan