Teruggaan naar condoom gebruik

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

M84

Newbie
7
11/09/21
5
1
Ik heb een vraag hopelijk kan iemand me helpen.

Ik heb inmiddels een tijdje een relatie gehad, maar mijn ex wilde nooit zonder condoom omdat ze de pil niet wilde slikken omdat ze dat niet gezond vond.

Ik merkte dat ik het met condoom toch een stuk minder fijn was. Vooral dat het zonder condoom gewoon geiler is en dat je het letterlijke huid op huid gevoel hebt en je haar ook echt kan volspuiten. Gewoon lekker puur natuur dus zoals het zou moeten.

Maarja, relatie uit, nu neig ik toch weer naar de sekswerkers, want ja, je moet nu ergens anders je genot halen, maar ik neig toch weer naar de sekswerkers die zonder condoom aanbieden, zoals ik dat voorheen toch zeker 15 keer zonder condoom heb gedaan.

Het is misschien een schot in het duister, maar wie weet zijn er hier mannen die het gelukt is of op een of andere manier zich toch hebben weten te bedwingen, om weer "terug te gaan" naar condoom gebruik, en of ze hier soortgelijk plezier uit halen bij sekswerkers.

Als het iemand is gelukt hoe heb je dat gedaan? Valt het uberhaupt terug te draaien?

Prep kan je natuurlijk ook tijdelijk slikken, en je kan voor enkele ziektes je inenten maar de kans op andere blijvende of langdurige soa's blijven natuurlijk.

Eigenlijk wil ik terug naar normaal, zoals ik dat een heel stuk jaren ervoor deed, gewoon met condoom, maar de vraag is of het idee dat het zonder geiler is nog uit mijn hoofd te krijgen is.
 
Als het iemand is gelukt hoe heb je dat gedaan? Valt het uberhaupt terug te draaien?
Ten eerste, goede kwaliteit condooms proberen. Dus, geen Durex, maar ook andere merken proberen. Glyde is bijv. een goed merk en gebruikt mijn vriendin ook als ze een date heeft. Nadeel, sekswerkers gebruiken graag eigen merken condooms.

Voor de rest, tja, het is m.i. een mentaal ding. Ik kan me eens herinneren dat een man niet eens doorhad dat de dame een condoom om had gedaan en dacht haar bare te neuken.

En, persoonlijk, ik vind condooms heel geil. Het moment dat je dat samen gaat pakken ga je haar dus penetreren. Heel intiem. Een condoom zie ik dus als een geile handeling. Met andere woorden, hoe je er naar kijkt maakt veel uit voor je beleving.
 
Het went snel genoeg om (weer) een hoes om te doen. Zeker als je de goede dames weet te vinden en zelf ook niet alleen op penetreren gefocust bent.

Goede dame is in deze context iemand die jou goed opgewonden krijgt voordat condoom er omheen gaat, en die de standjes weet te vinden waarbij je het meeste voelt.
 
Allemaal heel persoonlijk. Na 17 jaar een relatie waarbij altijd zc en lekker volspuiten kreeg ik een nieuwe relatie. Wel nzc maar nooit volspuiten. Dat werd een dingetje en zodoende bij dvp nzc gaan zoeken omdat het volspuiten datgene is dat mij voldoening geeft. Nooit spijt van gehad en had denk ook geluk dat ik een hele mooie dame trof die geen nzc aanbied maar het met mij wel altijd doet, zonder extra bijbetalen. Sindsdien ben ik weer happy sinlge en toch heerlijk genieten :)
 
En, persoonlijk, ik vind condooms heel geil. Het moment dat je dat samen gaat pakken ga je haar dus penetreren. Heel intiem. Een condoom zie ik dus als een geile handeling. Met andere woorden, hoe je er naar kijkt maakt veel uit voor je beleving.
Precies dat!

Eerst een lekker lang voorspel... met wederzijds oraal verwennen. En... als je dan beiden zo geil staat... en je pik pulst van verlangen... dan fluister je: 'neem een condoom'... dat zij dan met haar mond aandoet! Grrrrrrr!

En dan glij je voorzichtig naar binnen! Zo geil!
 
Feit, de juiste maat hebben was een gamechanger voor mij... Gewone condooms zijn maatje 56, ik gebruik nu 64 van Mysize. Geen knellen, meer gevoel, veel gemakkelijker erom te krijgen en dus meer plezier!
 
Bestel wat verschillende maten en merken bij de condomerie om het voor jou beste condoom te vinden. Maar let op, er zijn dames die geen door de klant meegenomen condooms accepteren.
 
doe nou maar gewoon een condoom om tijdens de sex met wie dan ook als je naar dvp's of andere verschillende dames gaat.

Maar misschien is dit jouw oplossing: een nieuwe vriendin! 😜
 
Probleem is dat je bij de meeste sekswerkers geen eigen condooms mag meenemen. Ik heb eigenlijk ook groter nodig dan de standaard maat die de meeste hebben liggen. die dingen knellen behoorlijk en zorgen ervoor dat ik minder makkelijk klaarkom.
 
Probleem is dat je bij de meeste sekswerkers geen eigen condooms mag meenemen. Ik heb eigenlijk ook groter nodig dan de standaard maat die de meeste hebben liggen. die dingen knellen behoorlijk en zorgen ervoor dat ik minder makkelijk klaarkom.
Ik vind dat weinig professioneel van zo'n dame. Het is ook nog eens in haar eigen belang, omdat niet goed passende condooms sneller afgeleiden of scheuren. Je mag van een beetje sekswerker toch wel verwachten dat ze minstens 3 maten hebben?
 
Je mag van een beetje sekswerker toch wel verwachten dat ze minstens 3 maten hebben?
Het is idd aan de dvp om voor goede condooms te zorgen. Ik heb altijd de standaard maat en de xl van het merk Skyn die is fijner dan van durex vind ik. Minstens 3 maten vind ik niet echt nodig, de xl past eigenlijk tot nu toe iedereen die een groter maatje dan gemiddeld heeft. Als ik bijv een vaste klant zou hebben waarvan ik weet dat hij echt nog groter dan de standaard xl nodig zou hebben zou ik dat wel aanschaffen voor hem, maar de 2 maten die ik nu steeds heb gaan altijd goed tot nu toe 😀
Snap persoonlijk echt niet waarom iemand Russisch roulette zou willen spelen door bare te gaan doen maar goed laat ik daar verder maar niks over zeggen😅
 
Ik kan alleen maar adviseren om niet aan deze vorm van Russische roulette mee te doen.

Ga maar eens na aan hoeveel verschillende personen jij wordt blootgesteld door ongecontroleerd bare te gaan met een dvp. Stel (heel voorzichtig geschat) dat zo'n dame 3 klanten per dag heeft en 20 dagen per maand werkt. Dan heeft alleen zij al met 60 heren onbeschermde sex gehad. Die heren zullen vast niet alleen met deze ene dame afspreken en spreken waarschijnlijk vaker af met dames die geen condoom gebruiken.
Je stelt jezelf al snel bloot aan 100+ seksuele contacten en dat is voorzichtig geschat. Een soa hoef je niet direct te merken of nog erger sommigen interesseert het misschien niet eens wat.

Zoek een dame die plezier heeft in wat ze doet en meer te bieden heeft dan simpelweg neuken en volspuiten.
 
En... dat zijn er heel wat!
Het aanbod aan dames waar snel neuken en weer weg wordt aangeboden is helaas toch wel veel groter.

Ik heb jarenlang een vaste dame gehad waarmee ik afsprak, maar zij is gestopt. Ik ben nu op zoek naar een nieuwe vaste dame, maar af en toe raak ik ontmoedigd om te zoeken daar het grote aanbod aan dames waar ik ver weg van wil blijven. Ze zouden op kinky en sexjobs trouwens een reverse zoekfunctie moeten maken: als iemand nzc aanbiedt dat je diegene dan niet ziet in de zoekresultaten, maar dat is weer een ander topic
 
Ik heb een vraag hopelijk kan iemand me helpen.

Ik heb inmiddels een tijdje een relatie gehad, maar mijn ex wilde nooit zonder condoom omdat ze de pil niet wilde slikken omdat ze dat niet gezond vond.

Ik merkte dat ik het met condoom toch een stuk minder fijn was. Vooral dat het zonder condoom gewoon geiler is en dat je het letterlijke huid op huid gevoel hebt en je haar ook echt kan volspuiten. Gewoon lekker puur natuur dus zoals het zou moeten.

Maarja, relatie uit, nu neig ik toch weer naar de sekswerkers, want ja, je moet nu ergens anders je genot halen, maar ik neig toch weer naar de sekswerkers die zonder condoom aanbieden, zoals ik dat voorheen toch zeker 15 keer zonder condoom heb gedaan.

Het is misschien een schot in het duister, maar wie weet zijn er hier mannen die het gelukt is of op een of andere manier zich toch hebben weten te bedwingen, om weer "terug te gaan" naar condoom gebruik, en of ze hier soortgelijk plezier uit halen bij sekswerkers.

Als het iemand is gelukt hoe heb je dat gedaan? Valt het uberhaupt terug te draaien?

Prep kan je natuurlijk ook tijdelijk slikken, en je kan voor enkele ziektes je inenten maar de kans op andere blijvende of langdurige soa's blijven natuurlijk.

Eigenlijk wil ik terug naar normaal, zoals ik dat een heel stuk jaren ervoor deed, gewoon met condoom, maar de vraag is of het idee dat het zonder geiler is nog uit mijn hoofd te krijgen is.
Niet doen. Pijpen zonder ok, maar geen sex zonder
 
Terug
Bovenaan Onderaan