Recensie Tess, Hasselt 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Cindy zet er wel bij dat ze pas vanaf 35 jaar wilt en tess heeft het niet in haar ad staan. Is dit inderaad zo? Ik ben nog geen 35 jaar dus trio zal er dan zeker niet inzitten

Tess heeft weer even niet ontvangen, waarschijnlijk door vakantie. Ik ben blij dat ze vrijdag terug ontvangt en ik mijn favoriete milf weer van mijn zaadjes kan voorzien. 😁

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Tess stond al een tijd op m'n radar. Enkele weken geleden toch maar een berichtje gestuurd om af te spreken. Afspreken ging heel vlot via Whatt's App.

Rond 16 uur stond ik aan het RDV hotel en kreeg ik het berichtje om naar de kamer te gaan. Zeer leuke verschijning, wel niet verwacht dat ze zo groot was. Kreeg al een lekkere tongzoen als begroeting. De financiën geregeld en nog snel opgefrist. Eerst rechtstaand tongzoenen en elkaar wat verkennen met de handen. Ze ging op het bed zitten en is beginnen pijpen.

Wat later ben ik ook op het bed gaan liggen, en was het mijn beurt om haar te verwennen. Ze genoot wel zichtbaar van het beffen en werd lekker nat. Nog wat tongzoenen en daarna werd ik terug gepijpt. Deze keer wat harder. Ze vroeg of het ok was om op me te komen zitten, en stemde toe. In cowgirl had ik een zicht op haar mooie lichaam. Paar standjes later lekker klaargekomen.

Even bekomen en gepraat over wat koetjes en kalfjes om dan over te schakelen op ronde twee. Helaas wel niet gelukt een tweede keer klaar te komen, maar de seks was toch wel goed.

Zie het zeker nog wel zitten om meer af te spreken.

Terug
Bovenaan Onderaan