Recensie Tess, Hasselt 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileBeerLi

Wandelaar
32
24/10/22
30
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tess-leuke-lekkere-vlaamse-dame.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Tess op bezoek geweest,
Een leuke Vlaamse dame die op een nette locatie ontvangt.

Op voorhand even kunnen douchen daarna lekker met voorspel begonnen.
Haar kutje was harig met zuiver en ze liet zich lekker likken. Daarna mezelf laten verwennen.
Na een tijdje deed Tess een rubber erop en begon me langzaam te berijden. Omdat ik al een tijdje uitkeek naar deze date en het voorspel goed was hebben we het rustig aan gedaan.

Op een bepaald moment lekker over haar borst(en) klaar gekomen, daarna lekker samen douchen.
De tijd zat er nog niet op maar ik had verdere afspraken dus ben niet blijven hangen.

Ik zou deze dame nog een keer bezoeken. Ze was aardig, netjes en heeft me een leuke tijd bezorgd. Enige nadeel is de afstand die ik heb moeten rijden.
 
Enige tijd geleden bij Tess geweest. Ze ontvangt op kamer in Hasselt. Afspraak maken was moeilijker, telefoontjes werden niet beantwoord. Via Whatsapp lukt het wel makkelijk om informatie te krijgen en een afspraak vast te leggen. Ze is een amateurdame, het is haar hobby zoals ze het zelf zegt, dus ze ontvangt niet zo veel.

Tess is een grote, vollere dame, maar niet dik. Ze heeft rondingen op de juiste plaats, met lekkere gepiercte tieten en een heerlijke kont, gemaakt voor doggy. Ze heeft een mooi gezichtje en is heel vriendelijk, verzorgd, correct en het belangrijkste voor mij, ze geniet er zelf van en dat merk je. Voor mij een hele mooie lekkere dame, ze straalt sex uit, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.

@Zaadschieter: ze heeft een lekker voelend poesje dat heel erg nat kan worden als je haar lekker neukt.

Alles wat in haar advertentie staat, kan en zit inbegrepen in haar prijzen (100 voor 30 min en 150 voor 60 min). De sex was dus heel ongeremd.

Positief
- lekker pijpen
- lekker om te beffen (ik vind een getrimd kutje lekkerder dan een kaal kutje), zeker in 69
- sex in alle standjes was lekker, waarbij ze lekker spoot bij het neuken
- ze heeft alle aandacht voor jou, maar ze wil ook zelf genieten

Negatief
- ze is beperkt beschikbaar waardoor het moeilijk was om een moment te vinden

Conclusie:
Erg goede prijs/kwaliteit verhouding. Iemand die er echt van geniet is een verademing bij al de Oost-Europese en dames uit andere landen, die hier al dan niet gedwongen enkel voor de cash komen.
 
Deze dame ook bezocht.

Uiterlijk is ze voor mijn best knap….
Leuke korte haren,mooie kijkers,verzorgde tanden en glimlach steeds aanwezig.

Leuke babbel, B-cup , ronde kont en een voor mij ideaal getrimde poes… ( geen 12 jarige look).

Sex was gewoon prima… standjes,zoenen,knuffelen ,strelen,neuken.

Topper!!!!
 
Afgelopen week nog eens bij Tess geweest. Een knappe dame en een echte GFE, nog beter dan de eerste keer. Heel ongedwongen sex, ze komt vrij stil klaar bij het beffen en neuken.
Je merkt echt dat ze er ook van geniet. Ze zou wel eens verslavend kunnen werken...
 
Volgens wat Tess mij laatste keer zei, kan een trio voor dezelfde prijzen. Ze vindt het kennelijk fijn om met 2 tegelijk bezig te zijn, en haar kutje lekker te laten vullen door 2 pikken. Haar man zou bi zijn, maar zou ook helemaal vrouwgericht kunnen. Misschien moet ik dit ook wel eens proberen. ;-)
 
Volgens wat Tess mij laatste keer zei, kan een trio voor dezelfde prijzen. Ze vindt het kennelijk fijn om met 2 tegelijk bezig te zijn, en haar kutje lekker te laten vullen door 2 pikken. Haar man zou bi zijn, maar zou ook helemaal vrouwgericht kunnen. Misschien moet ik dit ook wel eens proberen. ;-)
Iemand al Trio met hun beide gedaan miss?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Stevig
Gister eens de stoute schoenen aangetrokken en met Tess een afspraak ingepland voor in de avond!

Ze ontvangt in een hele nette kamer in Hasselt!
Apje gestuurd toen ik op de parkeerplaats was en kamer nummer door gekregen..
Snel naar boven want ik was beregeil!

Bij binnenkomst toch n beetje verrast door haar lengte, had ze snel in de gaten want de hakken gingen meteen uit :)

Kort rood haar., niet echt mijn stijl qua uiterlijk maar haar vriendelijkheid en openheid maakte veel goed!

Ze is indd iets flinker maar echt niet dik!!! Helemaal niet zelfs.. wel groot indd!

En haar poesje , die was kaal.. alleen bovenop wat haar maar haar lippen en kutje gewoon vrij van haar! Mooie grote schaamlippen heeft ze jummieeeee..

Bij binnenkomst kreeg ik gelijk een welkomst kus, en ze zei dat ik lekker rook.. Nu verzorg ik mij altijd op en top als ik ga dus das geen probleem..
Had gevraagde voor nylon kousen aan te doen en ja, dat had ze aan..
Begonnen staand met lekker tongzoenen wat ze met volle overgave graag doet!

Langzaam op bed gaan liggen en verder gegaan met zoenen en mijn handen wisten haar heerlijke kont goed te masseren zeg maar..

Ze zei dat ik moest gaan liggen want ja, had in de ap al aangegeven dat ik dol ben op 69 dus dat gebeurde dan ook..

Potverdomme, een heerlijk kut heeft deze meid zeg, echt super lekker om te likken en smaakte goed ! Heerlijk die lippen.. mooi gat waar mijn tong lekker diep in ging.. ze genoot er wel van geloof ik!

Mijn lul was vanaf begin al hard , dus haar mooie mond ging dan ook lekker los op mijn lul.. na ongeveer 15 min begon het te borrelen, met haar kut nog diep in mijn gezicht.. heerlijk nat was ik! Ze heeft al mijn zaad eruit gezogen zonder condoom en lekker alles in haar mondje.. Nou ja alles?? Mijn zak was goed vol, dus er kwam nogal wat uit.. ik merkte dat ze niet alles kon opvangen want toen ze uitspuugde in zakdoekje was ik nog steeds aan het klaarkomen.. was wel t einde maar toch.. goed gevulde mond had ze hahaha heerlijk!
Even uitrusten, en toen ben ik haar opnieuw gaan likken .. met een paar vingers erbij.. ze geniet er duidelijk van!!
Na een tijdje ben ik op haar gaan liggen en hij floepte er bijna in.. ze pakte een condoom en ik verontschuldigde mij dat het gebeurde maar ze stelde mij gerust omdat het in the heat of the moment gebeurde.. heb haar toen heerlijk geneukt.. tijdje volgehouden en weer klaargekomen.. we hebben nog een tijdje geklets op deze manier met mijn lul nog in haar.. ze is een goeie gespreks partner ook.. slimme meid en heel normaal!

Mijn lul was nog steeds hard en weer begonnen met pompen in die heerlijk kut!
Lekker lekker .. maar kon niet meer voor een 3 de keer klaarkomen dat was teveel van het goeie..
nadien nog even relax gedouched een knuffel en zoen gekregen en blij weer naar huis gereden!

Deze meid is voor MIJ voor herhaling vatbaar! Alleen jammer dat ik bijna een uurtje moet rijden :(.
 
Vorige week Tess nog een bezoekje gebracht. Lekker stevig doggy genomen, heeft de ideale kont daarvoor en uiteindelijk in haar mondje klaar gekomen na een lekkere deep throat.
Als je haar uitgebreid beft en je klitje goed met je tong bewerkt komt ze heerlijk klaar. ;-)
 
Na enkele weken zonder, ben ik vorige week nog eens langs geweest bij Tess.
Wat kan ik nog toevoegen?
Het blijft super lekker en ze heeft gewoon een heerlijk lijf.
Pijpen, waar ik in het begin niet 100% overtuigd was, is nu super. Ik ben niet klein geschapen, maar ze gaat lekker deep throat. Heel nat, af en toe met een beetje kokhalzen, maar dat vind ik geiler.
Ik vind haar een geweldig geile kont hebben, maar heb haar nu eens stevig missionaris genomen. Amai, ik zat precies op het juiste plekje.... ze werd zo lekker nat, het stroomde uit haar natte kutje. Ik heb dan ook de tijd genomen om haar lekker te beffen voor ik zelf klaar kwam. Ik moet zeggen als je haar klitje lekker verwend, voel je haar opspannen, haar bekken lekker omhoog en dan krijgt ze een stevig orgasme.
Hierna direct terug in haar kutje, even stevig doorstoten en ook zelf klaar gekomen.
Ik denk dat ik terug sneller bij haar ga langsgaan. Enige minpuntje is dat ze maar enkele dagen per maand ontvangt, maar ze is top prijs/kwaliteit.
 
Na enkele weken zonder, ben ik vorige week nog eens langs geweest bij Tess.
Wat kan ik nog toevoegen?
Het blijft super lekker en ze heeft gewoon een heerlijk lijf.
Pijpen, waar ik in het begin niet 100% overtuigd was, is nu super. Ik ben niet klein geschapen, maar ze gaat lekker deep throat. Heel nat, af en toe met een beetje kokhalzen, maar dat vind ik geiler.
Ik vind haar een geweldig geile kont hebben, maar heb haar nu eens stevig missionaris genomen. Amai, ik zat precies op het juiste plekje.... ze werd zo lekker nat, het stroomde uit haar natte kutje. Ik heb dan ook de tijd genomen om haar lekker te beffen voor ik zelf klaar kwam. Ik moet zeggen als je haar klitje lekker verwend, voel je haar opspannen, haar bekken lekker omhoog en dan krijgt ze een stevig orgasme.
Hierna direct terug in haar kutje, even stevig doorstoten en ook zelf klaar gekomen.
Ik denk dat ik terug sneller bij haar ga langsgaan. Enige minpuntje is dat ze maar enkele dagen per maand ontvangt, maar ze is top prijs/kwaliteit.
Hoelang ben je gebleven. En wat heb je betaald. En de link van haar toevoegen
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Plassex
  9. Speciale kleding verzoek
  10. Squirting
  11. Tussen borsten (russisch)
  12. Vingeren
  13. Voetfetish
  14. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al enkele malen bij Tess langs geweest, dus hoog tijd voor een recensie, want kennelijk had ik die nog niet geschreven/ingevuld. De routines van het Hookers forum zitten er kennelijk niet meer in. ;)

Vorige week dinsdag nog eens bij Tess langs geweest, het was wel niet haar officiële ontvangdag, ik kon niet op donderdag, maar ze had die dag even tijd. Ze vertelde me dat ze voor klanten die al langsgekomen zijn en met wie ze een klik heeft, een extra inspanning wil doen en jou dan toch ontvangt als het mogelijk is met haar gezinssituatie. De kamer is inbegrepen op de dag dat ze "officieel" ontvangt, maar nu had ik voorgesteld om de kamer te delen (ieder 30€) omdat ze speciaal een kamer zou nemen voor onze date. Dit vond ze ok, Ik had 1u met haar afgesproken. Voor 2u zou ze de kamer zelf betalen, maar die tijd had ik jammer genoeg niet.

De date dan.... Heerlijk zoals altijd, ze heeft gewoon een (voor mij) onweerstaanbaar volslank lichaam, helemaal naturel, een lekkere ronde kont en prachtige natuurlijke borstjes. Gewoon een echte (Vlaamse) vrouw, niet bijgewerkt en geen poppemieke. Voor mij de lekkere buurvrouw die je altijd eens van heel dichtbij wou voelen. ;)

Haar service mag er ook zijn, een echte GFE, hoewel het bij momenten ook lekker kinky kan worden. :p Ze geniet van sex, dat merk je. Ze komt zelf lekker klaar als je haar klitje likt. Dat mogen meer dan enkele likjes zijn.... Ze heeft het graag als je haar concentreert op haar klitje, zonder vingeren erbij, en toch wel stevig likt. Haar lichaam gaat meer en meer mee bewegen tot ze schokkend klaarkomt. Daarna verder gegaan met een deepthroat pijpbeurt, eerst voor mij zittend, dan in 69 waarbij ze haar lekkere natte kutje op mijn mond duwde. Ik ben behoorlijk groot geschapen, maar hij ging er helemaal in, tot in haar keeltje, wat soms wel voor een beetje kokhalzen zorgde, hmmmm zo geil als je pik daar helemaal nat van wordt.
Na het pijpen, is ze op mij komen zitten en heeft me heerlijk afgereden. Ze heeft me toen ondergespoten met haar lekkere sappen, mijn ballen en tot op mijn benen helemaal nat van haar lekkere spuitkutje.💦 Dan haar op haar knieën gezet en lekker hard tegen haar geile kont gestoten, waarbij ze nog natter van werd. Het blijft toch mijn favoriete positie bij Tess, op zijn hondjes met zicht op die geile ronde kont die ze omhoog duwt op jouw pik. Op die manier het condoompje volgespoten. Tess zei dat het haar altijd een kick geeft om zo een goed gevulde condoom van een pik te halen, waarna ze plagend mij terug begon te pijpen.

Hierna waren we 45 minuten verder. Tess vroeg of ik nog lekker in haar mondje wou spuiten waarna ze weer enthousiast ging pijpen. Helaas ben ik niet zo een superman die na 10 minuten alweer opnieuw kan. Ik heb toch een half uurtje nodig. Nog even op bed gelegen, waarbij Tess mij streelde en overal kuste en we een babbeltje deden. Hierna nog een doucheke en fris en vooral heel voldaan terug op pad.

Smaken zijn natuurlijk persoonlijk, maar ze blijft momenteel toch wel mijn favorietje. Momenteel ken ik er heel weinig die bieden wat Tess biedt voor 150€. Super kwaliteit voor die prijs. Volgende keer ga ik haar voor 2u boeken, dan ga ik nog eens voor een lekkere golden shower en ga ik lekker 2x bij haar klaarkomen.
 
Schijnbaar niemand trio gedaan, maar je bent toch al een aantal keren bij haar geweest.
Gewoon boeken voor trio (kost toch hetzelfde) en dan gewoon zien hoe het gaat.
Anders ga je toch lekker met haar alleen verder als het niet bevalt.
 
Ik vind het moeilijk om tegen haar man dan te zeggen: "Ik heb liever dat je buiten gaat".
Maar misschien toch wel een ideetje.....
Ik hoop dat ik er deze week geraak, ze is er kennelijk op woensdag en donderdag deze week.
 
Terug
Bovenaan Onderaan