Recensie Tess, Hasselt 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toolmann

Wandelaar
56
05/02/23
54
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://deernes.com/tess64?tab=profiel
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik moest voor mijn werk als vertegenwoordiger in Hasselt zijn. Ik zei tegen mijn klant . Die ik toevallig ooit eens betrapte bij GT in Bruggen. Weet jij nog paar lekkere Milfen en hier in de regio te zitten. Hij zei tuurlijk. En hij raadde mij Tess aan. Slanke blondine van midden 50 . Hij zei tegen mij 1 uur kost € 180,- . Maar pak je 2 uur dan betaal je 7 tientjes meer. En je zult er geen spijt van krijgen. Hij zei ik zal voor jou een afspraak maken. Zij kent mij goed. Dus zo gezegd zo gedaan. Dus heeft mijn mede wandelaar een afspraak met haar gemaakt. Gelukkig was ze die avond niet bezet. Ze ontvangt in een zeer mooie appartement aan het kanaal in Hasselt. Bij binnenkomst viel mijn mond open. WwwooowwwW wat een lekkere knappe slanke Milf zeg. Ze had niet verwacht dat ik zou komen. Ze dach in 1e instantie dat mijn klant aan de deur stond. Nadat ik het haar kort uitgelegd had. Kreeg ik van haar een tongzoen 👅 . Ondertussen gleed haar hand naar beneden over mijn broek heen. Om te voelen wat voor gereedschap ik in huis had. En ik ondertussen het geld tevoorschijn . En stopte het in BH. Ze zei amai gehed ginne kleine. Het voelt lekker groot en hard aan. We liepen wat verder de kamer in waarna we elkaar uitkleden. En daarna zijn we in de badkamer beland. Waar spel onder de douche verder ging. Ze pakte de douchegell waarna ze met 2 handen mijn neukpaal waste. En me geil aankeek. En zei : wij gaan saampjes 2 lekkere geile uurtjes beleven . Toen ze klaar was met het wasritueel . Knielde ze onder de douche op haar knieën. En nam mijn neukpaal in haar mondje. En begon er lekker aan te kluiven. WwoowW wat deed ze dat heerlijk zeg. Met diepe halen en lekker nat. Daarna zijn we op bed beland. Waar we verder zijn gegaan in standje 69. Wat haar zeer op prijs stelde. Ze werd geiler en geiler. Ze genoot er duidelijk van. ff later ging het jasje er omheen. Ze ging van bed ging en met haar handen tegen de muur aan. Ohhh zei ze tegenmij. Pak me maar eens hard van achteren. Ik wil hem voelen die dikke grote neukpaal van jou. Ik heb haar in verschillende gevechts positie's genomen. En daarna met mijn neukroom in haar gulzige pijpmondje klaargekomen . Na een kleine break zijn we aan de volgende ronde begonnen. Ook daarna ben ik in haar gulzige pijpmondje klaargekomen. En ik had nog geen zin om te vertrekken. Dus nog een uurtje bij gepakt voor 7 tientjes . De laatste ronde lukte het niet meer om klaar te komen. Maar het gevoel dat je er tegen aan zit is ook lekker. Het waren 3 heerlijke uurtjes met Tess. Mijn klant had niets teveel gezegd over Tess. En Tess wilde mij natuurlijk niet teleurstellen . Tegenover haar vaste klant. Die voormij deze afspraak met regelde . En Tess gaat mij zekersss nog een paar x terug zien als ik weer in de buurt ben.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://deernes.com/tess64?tab=profiel
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week deze dame ook eens bezocht. Ze ontvangt in een mooi appartementje, vlakbij de blauwe boulevard te Hasselt. Bij het opengaan van de deur zag ik een mooie oudere vrouw voor mij staan die me een spontane ontvangst gaf. Ik schat dat ze eind 50 is, maar wel zeer goed geconserveerd. Gezellig plaats genomen op de zetel waarna er een fijne vrijpartij ontstond. Mekaar volledig uitgekleed waarbij het me toch opviel dat de C-cup plaats gemaakt heeft voor een slappe B-cup maar dat kon de pret niet drukken. Ze babbelt heel graag en zo kwam ik ook alles over haar privé situatie te weten, ze heeft op dat vlak precies geen geheimen voor de buitenwereld. Na genoten te hebben van een goede pijpbeurt haar natuurlijk ook gelikt maar ik weet niet of ze hier oprecht van genoot of dat het een beetje fake gekreun was, leek me eerder het laatste. Hierna haar in doggy genomen maar omdat ik in haar mondje wou klaarkomen gevraagd om me klaar te pijpen, wat dan ook gebeurde. Voldaan naar huis gegaan maar weet niet of dit voor herhaling vatbaar is gezien de toch wel hoge prijs. Voor dit bedrag zijn er nog andere vissen in de zee die toch meer kwaliteit geven. Zeker op vlak van pijpen had ik iets meer verwacht en het neuken was ook gemiddeld.
 
Deze dame is volgens mij niet meer actief.
De link boven naar Deernes werkt nog, maar daar worden profielen niet verwijderd. Eigenlijk heb je niks aan Deernes als je recente informatie wilt.

De andere Tess, amateur milf uit Hasselt adverteert niet op Deernes, maar op RL en afspraakjes.com als ik mij niet vergis. Deze is wel nog actief en heeft geen hangborsten, maar een volle D-cup.;)
 
werkt nog steeds als DVP maar niet altijd even gemakkelijk bereikbaar. Zit/zat in een verhuis van Hasselt naar Genk. Heeft ook nog een job in de horeca naast het plezieren van mannen.
 
Vreemd dan wel , sinds maart totaal geen reactie, sms, tel en whatsapp....
Je ziet toch aan de advertentie dat ze heel beperkt ontvangt?
Dan kan ik me voorstellen dat ze grootste deel van de tijd ook niet zit te wachten om constant berichtjes te ontvangen of beantwoorden.
Zou gewoon even een berichtje sturen als de advertentie online is en dan concreet voor de dag die ze aangeeft in de adv.
 
Terug
Bovenaan Onderaan