WHEM Tess Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor het hele covid gebeuren eens langsgeweest en had niet te klagen. Deed wel mysterieus naar haar locatie maar ontving gewoon thuis. Foto's kloppen maar had dan wel kort haar. Er zitten wel siliconen in, waar ik zelf niet echt fan van ben, maar ze zijn prachtig. Had het dichter in de buurt geweest zou ik zeker nog eens zijn langsgeweest.
 
Voor het hele covid gebeuren eens langsgeweest en had niet te klagen. Deed wel mysterieus naar haar locatie maar ontving gewoon thuis. Foto's kloppen maar had dan wel kort haar. Er zitten wel siliconen in, waar ik zelf niet echt fan van ben, maar ze zijn prachtig. Had het dichter in de buurt geweest zou ik zeker nog eens zijn langsgeweest.
Hey, zou ze ook eens willen bezoeken. Leeftijd kwam overeen en foto's ook correct?
 
Ben er 2 keer geweest en ze kan verduiveld goed pijpen!
Fotos zijn gelijkend: mooi lichaam met 'gecorrigeerde' borsten (wel heel mooi gedaan)
Ze kan je zo mooi aanstaren als ze je pijpt en kent wel wat van edging en teasing.
Locatie is wel niet echt privé te noemen: in een woonwijk.
 
Op Hookers waten haar recensies eenzijdig negatief, wat me weerhield haar te boeken, maar het is goed dat ook het positieve beklemtoond wordt, ze heeft mss lessen getrokken uit de kritiek die ze kreeg.
 
Ik woon vlakbij maar op basis van een gesprek via de chat was mijn goesting al over. Nuja, gesprek is het verkeerde woord want het enige wat ik kreeg was 'ja' en 'nee' als antwoord. En ik was toch naar meer aan het vissen in mijn pogingen. Dus ik riskeer het me niet.
 
Ben er tijdje geleden langs geweest, vriendelijke grote en zeer slanke dame. Mag zeker gezien worden, intieme piercing en toen kort haar. Was lekker, streelde tijdens het tongen en babbelen wel constant over mijn rug. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ik heb haar onlangs bezocht. Ze is best knap, slanke body, groot, mooie silicone-borsten, geschoren en piercing in kutje, had kort haar, best wel knappe face ook, schat haar rond de 40 jaar.
Haar specialiteit is pijpen, ze pijpt je diep en kijkt je in de ogen, ze laat je telkens net niet klaarkomen, mijn lichaam trilde van genot. Ook het neuken was lekker, maar vooral haar orale kunsten blijven me bij. Haar mondje ook mogen vullen met mijn zaad.
 
ben ook wel nieuwsgierig hoe het tegenwoordig daar is om te gaan neuken.
Volgens de chat die ik met haar had, krijgt ze graag een stevige neukbeurt in doggy

Iemand nog binnengewipt daar?
 
Misschien (90%) dat ik er morgen eentje neem voor het team en hier mijn bevindingen kan delen ;-)
Dit zal dus jammer genoeg niet mogelijk zijn.

Had sms gestuurd voor afspraak, geen reactie. 3 keer gebeld, 3 keer onmiddellijk antwoordapparaat.
' s anderendaags kom ik haar toevallig tegen op Redlights chat. Ik zeg haar dat ik haar had proberen te bereiken en geen antwoord had gekregen.
Antwoord: "ha, dan ben je waarschijnlijk geblokkeerd"... maar ze kon niet zeggen waarom.

Ik zei haar dat het een vergissing moest zijn, ik had nog nooit met haar een afspraak gemaakt of zo. Ik kom trouwens altijd mijn afspraken na.
Antwoord: "tja, het is zo... daag".

Blijkbaar heeft een collega-wandelaar hetzelfde voorgehad met een andere DVP uit het Kortrijkse.

Ik ben blij dat ik er geen afspraak mee heb kunnen maken. Haar arrogantie zou niet geklikt hebben met mijn persoonlijkheid. Ander en waarschijnlijk veel beter.
 
Dit zal dus jammer genoeg niet mogelijk zijn.

Had sms gestuurd voor afspraak, geen reactie. 3 keer gebeld, 3 keer onmiddellijk antwoordapparaat.
' s anderendaags kom ik haar toevallig tegen op Redlights chat. Ik zeg haar dat ik haar had proberen te bereiken en geen antwoord had gekregen.
Antwoord: "ha, dan ben je waarschijnlijk geblokkeerd"... maar ze kon niet zeggen waarom.

Ik zei haar dat het een vergissing moest zijn, ik had nog nooit met haar een afspraak gemaakt of zo. Ik kom trouwens altijd mijn afspraken na.
Antwoord: "tja, het is zo... daag".

Blijkbaar heeft een collega-wandelaar hetzelfde voorgehad met een andere DVP uit het Kortrijkse.

Ik ben blij dat ik er geen afspraak mee heb kunnen maken. Haar arrogantie zou niet geklikt hebben met mijn persoonlijkheid. Ander en waarschijnlijk veel beter.
Hey. Inderdaad ik ondervind hetzelfde. Ik mag bellen direct antwoordapparaat of berichten nooit reactie. Ik zit niet op de chat dus daar kan ik niet over oordelen. Ook nog nooit met haar afgesproken ervoor. Mss dat ze veel vaste klanten heeft en daarom geen reactie
 
Communicatie is inderdaad haar ding niet. Een van de uitzonderlijke vlaamse vrouwen die alleen maar interesse heeft in dates op de dag zelf, vaak in het weekend en zit ook veel op redlights chat.
 
Valt idd moeilijk mee af te spreken, het lukte mij ook niet, communicatie viel op het cruciaal moment (door haar bepaald) weg.....ik hou niet van negeer gedrag.
Tess valt bij mij onder volgende categorie : knap/nog jong(-40)/tarief onder 200/u = een dame met overaanbod die zelf haar dates kiest.... Tja, er zijn nog dames natuurlijk 😉
 
Valt idd moeilijk mee af te spreken, het lukte mij ook niet, communicatie viel op het cruciaal moment (door haar bepaald) weg.....ik hou niet van negeer gedrag.
Tess valt bij mij onder volgende categorie : knap/nog jong(-40)/tarief onder 200/u = een dame met overaanbod die zelf haar dates kiest.... Tja, er zijn nog dames natuurlijk 😉
Ondertussen moet ik mijn mening herzien. Een collega wandelaar, die Tess ook graag wenst te daten, maakte me er attent op dat deze dame wel communicatief was op de RedLights chat.
Deed ik toen ook, en kreeg meteen respons...wordt dus vervolgd 😉
 
Ja ze is inderdaad redelijk actief op Redlights chat (dat zegt al veel).
Ik heb er daar ook contact mee gehad om te vragen waarom mijn nr was geblokkeerd (ik had er nota bene nog nooit een afspraak mee gemaakt). Ze kon en wou er ook geen uitleg aan geven. Zelfs op een arrogante manier.
 
Wij mannen zitten logisch in elkaar, ook dvp's zijn vrouwen en die draaien op emoties....dag 1 is niet dag 2, ze begrijpen probeer ik niet meer, wel de voorzichtige, respectvolle benadering, en met veel geduld soms, meestal wordt dat beloond en krijg ik goeie dates 😀
Zoals Raymond van het Groenewoud ze bezong : ..."ze zijn de andere soort meneer"....
Tess is zeker overbevraagd....en zoals alle goeie dvp's, weten ze dat
 
Terug
Bovenaan Onderaan