Recensie Tessa, Coco Plaza, Duiven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er heeft wel een Cayenne gewerkt en die heb ik ook een keer gehad, maar volgens mij is dat een andere dan de vorige link die je stuurde.
Weet wel dat ze ook bij Kim Holland heeft gewerkt.
Ik heb haar niet als bijzonder ervaren, kon goed zien dat ze zwanger was geweest.
Maar weet zeker dat ze er nu niet meer werkt want er zijn nog maar een paar dames.
Staan er nog op de site die allang weg zijn.
Mercedes was een lekker ding is ook weg.
 
Chayenne/Jorinde heeft jaren terug, in ieder geval in 2016, in de Geleenstraat gewerkt. Ze is een leuk en spontane meid. En in tegenstelling tot de meeste andere meiden achter de ramen was ze nooit zo'n enorme klokkijken. Ik heb indertijd menigmaal heerlijk van haar genoten. Als iemand weet waar zij tegenwoordig werkt, dan hierbij het graag.
 
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/duiven/577172-tessa
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tessa is de beste bij Coco Plaza.
 
Coco is ver weggezakt, dames wat er werkt is van een heel slecht niveau. Agenda wordt al tijden niet meer bijgehouden. Erg jammer dat ze het tot een faillissement laten komen. Vroeger had Coco een goede naam maar die tijd is voorbij.
 
Ach, faillissement? Er zullen altijd wel klanten zijn voor de dames die ze er nog hebben. En de 2 poppen zullen altijd blijven. Maar het is niet meer wat het ooit geweest is. Geen agenda, en toen er nog een agenda was stonden daar enkel namen op die niet in de dameslijst te vinden waren. Die dames werden dus niet gepresenteerd met foto's, of ze bestonden niet. Een paar jaar terug werkten er ook wel een paar mooie jonge meiden. Blijkbaar hebben die er geen zin meer in daar. Als je geen moeite doet om leuke vrouwen aan te trekken dan ben je afhankelijk van dames die zich aan de deur komen aanbieden. Kwantiteit is in deze branche minder waard dan kwaliteit.
Jammer dat de leiding na zoveel jaar weinig initiatieven toont en blijkbaar niet weet hoe ze een privéhuis moeten runnen. Leg je oor eens te luister bij de fora of praat eens een keer met je klanten. Ze hebben nog geluk dat er weinig concurrentie is in de omgeving, hoewel Cassa Rossa in Elten ook weer geopend is. Aan de accomodatie van Coco ligt het niet, de kamers zijn prima.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar in 2019 voor het laatst bij Coco gezien, daarna nooit meer helaas. Weet van haar dat ze gezondheidsklachten heeft en daarom niet meer ontvangt. Ik heb voor het laatst app contact met haar gehad ergens vorig jaar
Ik hoop dat het goed met der gaat, ik heb mooie herinneringen aan haar. De bezoekjes in de Geleenstraat waren geweldig!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/duiven/577172-tessa
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs deze dame voor de tweede keer bezocht.

Ze begint met zoenen en bij de juiste klik en enthousiasme gaat ze voorzichtig over naar tongzoenen. Haar lijf vind ik persoonlijk geweldig met mooie volle natuurlijke borsten en een heerlijke kont. Ze laat zich gewillig beffen en komt lekker klaar, je moet haar daarna even met rust laten. Hierna doet ze gewoon lekker mee en heb ik haar gevraagd om on top te komen zitten.

Het is gewoon een fantastisch uitzicht om haar als cowgirl op je te zien zitten en op en neer te zien gaan. Zeker haar volle cup maat maakt het fantastisch om te zien en om mee te spelen. Het laatste stukje heb ik gevraagd wat zij het liefste wilde en dat was doggie. Dit was zeker geen straf om uitzicht te hebben op haar mooie volle ronde kont, waarbij een vingertje in de buurt en voorzichtig in haar sterretje niet als onprettig werd ervaren. Uiteraard was na al haar inzet dit teveel en heb ik het condoom netjes en heel hard volgespoten, waarna we nog even hebben liggen kletsen en mogen genieten van elkaars lichaamswarmte.

herhalingsgevaar is erg groot
 
Nou, wat ik nu weer aan mijn fiets heb hangen....

Afgelopen donderdag was ik op tijd klaar met werk en kwam Duiven voorbij gereden. Gebeld naar Coco, en afspraak gemaakt met Tessa. Kom ik daar, wordt netjes ontvangen, zegt de gastvrouw: Tessa en jij kennen elkaar prive, dus ze gaat niet met je naar de kamer.
Nou, ik ben al wel een keer of 4 of 5 bij Tessa geweest, en we kennen elkaar zeker niet prive. De gastvrouw ging nog een keer overleggen, maar ze durfde het toch niet aan. Nou, dan niet hoor.
De gastvrouw stelde Lola nog even voor, en met haar een fijn half uurtje mee gehad (recentie volgt als ik wat meer tijd heb) ;-)
 
Nou, wat ik nu weer aan mijn fiets heb hangen....

Afgelopen donderdag was ik op tijd klaar met werk en kwam Duiven voorbij gereden. Gebeld naar Coco, en afspraak gemaakt met Tessa. Kom ik daar, wordt netjes ontvangen, zegt de gastvrouw: Tessa en jij kennen elkaar prive, dus ze gaat niet met je naar de kamer.
Nou, ik ben al wel een keer of 4 of 5 bij Tessa geweest, en we kennen elkaar zeker niet prive. De gastvrouw ging nog een keer overleggen, maar ze durfde het toch niet aan. Nou, dan niet hoor.
De gastvrouw stelde Lola nog even voor, en met haar een fijn half uurtje mee gehad (recentie volgt als ik wat meer tijd heb) ;-)
Een hele tijd terug ook eens bij haar geweest, nadat ik vertelde waar ik vandaan kwam zei ze dat zei ook daar woont😳. En wat denk je, sinds die die date kom ik haar wel eens tegen 🙈 maar, eerlijk toegeven, beide blijven wij zeer discreet 👍🏼 Ik zou wel willen, maar heb bewust nooit meer afgesproken, iets met de goden verzoeken zeg maar…. 🙄
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan