Recensie Tessa, Coco Plaza, Duiven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pimpeloentje

Wandelaar
Forumpionier
91
04/07/21
56
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/duiven/577172-tessa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vond het nu weleens tijd worden voor een Coco review.Ondanks dat er al heel lang geen site en Twitter updates zijn geplaatst loont het volgens mij toch de moeite om al dan niet met(regel vanaf 45 minuten reserveren) of zonder afspraak langs te wippen.

Bij de Coco"s hangt een ongedwongen en aangename sfeer en je kunt er ondanks zicht van een kantoorcomplex behoorlijk anoniem en gratis parkeren.

Na die wel heel vervelende lockdown besloten om met de dame in kwestie ook na die periode de wel heel aangename verpozing te vervolgen.
Tot dusver nog geen spijt van gehad.
Tessa stelt Pimpeloentje altijd eerst op z"n gemak onder genot van versnapering en geanimeerd gesprekje waarna het feestje dan ook echt gaat beginnen.
Alle trossen gaan los en ik ervaar een prima wisselwerking tijdens de intieme setting.
Het kleine uurtje is dan ook al snel vervlogen waarna mijn volgende date al vaak weer wordt geboekt.

Moe maar voldaan ben ik weer weg gegaan.

Voor de echte liefhebbers wordt deze dame met klem aanbevolen.

Aanraderrr...
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, zal ik toch meer een keer naar Coco gaan en een afspraak maken met Tessa. Ik heb niet het idee dat er veel dames werkzaam zijn momenteel.
You"re welcome,Tja,zolang er geen nadere info door Cc wordt verstrekt wordt het vooralsnog gissen.In het verleden behaalde resultaten bieden ook voor mij geen garanties voor de toekomst.Lees:Iedere ontmoeting is natuurlijk weer uniek.Desalniettemin veel succes met je part time date mocht het tot een afspraak komen.
 
Het is een in slaap gesukkeld privéhuis. Ze deden al niet veel moeite om een beetje info over de dames te geven, maar een dagelijkse tweet wie er aanwezig waren kon er nog net van af. Maar zelfs dat is inmiddels teveel moeite. Het enige mooie van dit huis is het pand.
 
Het is een in slaap gesukkeld privéhuis. Ze deden al niet veel moeite om een beetje info over de dames te geven, maar een dagelijkse tweet wie er aanwezig waren kon er nog net van af. Maar zelfs dat is inmiddels teveel moeite. Het enige mooie van dit huis is het pand.
En het enige privéhuis dat dicht bij Arnhem ligt. De rest is inmiddels verdwenen. Of zie ik wat over het hoofd.
 
Jammer dat het Coco maar niet lukt om simpel hun site bij te houden.
Leeftijden komen niet overeen met adv op kinky van de dames evenals de dagen dat de dames werken.
De tweet op de site met dames nu aanwezig is al van 24 juli en die dames staan vervolgens niet met foto's op de site zodat je geen idee hebt met wie je afspreekt.
Hoe moeilijk kan het zijn om 's morgens de site bij te werken dan weet iedereen wie wanneer aanwezig is.
Advies eerst bellen.
Verder een prima schoon huis met soms leuke dames.
 
Jammer dat het Coco maar niet lukt om simpel hun site bij te houden.
Leeftijden komen niet overeen met adv op kinky van de dames evenals de dagen dat de dames werken.
De tweet op de site met dames nu aanwezig is al van 24 juli en die dames staan vervolgens niet met foto's op de site zodat je geen idee hebt met wie je afspreekt.
Hoe moeilijk kan het zijn om 's morgens de site bij te werken dan weet iedereen wie wanneer aanwezig is.
Advies eerst bellen.
Verder een prima schoon huis met soms leuke dames.
Attentie!Coco heeft sinds vrijdag 4 september weer een actuele line up bij de Tweets geplaatst!
 
Tessa is een aanrader volgens @Pimpeloentje maar welke kwaliteiten heeft ze die het een bezoek waard maken.
Als je werkelijk niks in je recensie zet over de handelingen blijft het een groot vraagteken.
Pijpt ze zonder condoom??
Komt ze zinderend klaar van een potje beffen??
 
Tessa is een aanrader volgens @Pimpeloentje maar welke kwaliteiten heeft ze die het een bezoek waard maken.
Als je werkelijk niks in je recensie zet over de handelingen blijft het een groot vraagteken.
Pijpt ze zonder condoom??
Komt ze zinderend klaar van een potje beffen??
Heyyy Makkebeer,Voor de mogelijkheden verwijs ik je haar Kinkyprofiel met mogelijkheden.https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/duiven/577172-tessa Misschien beetje not done omdat deze site daarvoor ook wel een beetje is bedoeld maar ik vind het niet netjes tegenover de dame om wat tussen ons is gebeurd zomaar met iedereen te delen.Bovendien is elke ervaring voor iedereen weer net even anders.Gewoon vertrouwen hebben en na goede overwegingen de stap wagen.
 
Heyyy Makkebeer,Voor de mogelijkheden verwijs ik je haar Kinkyprofiel met mogelijkheden.https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/duiven/577172-tessa Misschien beetje not done omdat deze site daarvoor ook wel een beetje is bedoeld maar ik vind het niet netjes tegenover de dame om wat tussen ons is gebeurd zomaar met iedereen te delen.Bovendien is elke ervaring voor iedereen weer net even anders.Gewoon vertrouwen hebben en na goede overwegingen de stap wagen.
Hallo Pimpelpoentje, Deze site is juist bedoeld om ervaringen te delen, dat de ervaring cq beleving van een ieder varieert maakt daarbij niet uit.
Verschillende beoordelingen geven daarbij een betere gemiddelde indruk van het mogelijke bezoek aan de dame. In ieder geval beter dan wat er door dames of anderen in advertenties op kinky wordt gezet.
 
Hallo Pimpelpoentje, Deze site is juist bedoeld om ervaringen te delen, dat de ervaring cq beleving van een ieder varieert maakt daarbij niet uit.
Verschillende beoordelingen geven daarbij een betere gemiddelde indruk van het mogelijke bezoek aan de dame. In ieder geval beter dan wat er door dames of anderen in advertenties op kinky wordt gezet.
Zoals ik al aangaf,ook dat is waar.
 
Daarnaast zou je Tessa een dienst bewijzen door te vermelden wat de mogelijkheden bij haar zijn. Kwaliteitsdames doen hier hun voordeel mee en vinden het juist prima als er hier ervaringen over hen worden gedeeld i p.v dat dat " niet netjes" is. Overigens kan ik op Kinky lezen dat Tessa een " volle kont" heeft, hetgeen ook op haar foto's te zien is. Voor mij daarom niet aantrekkelijk, maar voor de liefhebbers juist weer wel.
 
Fred, de Chayenne waar jouw link naar verwijst heeft absoluut niet bij Coco gewerkt. Advertentie op Sexjobs is van redelijk recente datum maat ze was via Kinky al langer bekend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan