Recensie Lola, Coco Plaza, Duiven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Achterhoeker

Wandelaar
25
20/04/22
31
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij Coco in Duiven geweest. Ik had gereserveerd met Tessa, maar ze dacht na diverse eerdere bezoeken van mij dat we elkaar prive kenden. Raar verhaal, maar de gastvrouw zei dat Lola wel beschikbaar was. Dus laten voorstellen. Ze leek me leuk, gevraagd of ze aan zoenen doet wat werd bevestigd, en hop naar boven.

Lola is nieuw bij Coco, maar niet nieuw in het vak. Ze ziet er erg mooi uit met lange donkere haren, slank lichaam, B-cup en mooie billen. Dit lichaamstype houd ik wel van, slank met kleinere borsten maar wel wat kont :cool:

De eerste keer bij een dame vind ik vaak wel spannend, en nu ook. Maar ze weet me redelijk gerust te stellen met haar Brabantse vriendelijkheid. Ze laat er geen gras over groeien en valt meteen aan. Ik hoopte op iets rustiger, maar prima. Ze pijpt echt geweldig, en daarna doggy aan de slag waarmee ik ook tot een einde kwam. Na afloop heeft ze nog even mijn rug fijn gemasseerd.

Op zich een leuke date, die wat gehaast overkwam doordat het maar een half uur was. Helaas maakt ze wel erg veel nep geluid, zo goed ben ik nou ook weer niet. Op zich wel voor herhaling vatbaar, als ik wat meer tijd kan nemen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan