Recensie Lola massage salon Wenum wiesel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

thepaul

Newbie
23
05/01/23
48
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb hier weinig (1) ervaring mee maar wat een fijn salon. Vriendelijke ontvangst, je kan menukaart bekijken ( terwijl je even wacht), even later stelde twee dames zich voor. Ik had niets gereserveerd. Ik koos voor aqua-schuim massage door Lola.
De massage was zacht, het water heet en het schuim bijna op. Ze verontschuldigde zich, verdunde de shampoo ofzo omdat ze de ruimte niet wilde verlaten. Ik had ietsje meer verwacht van het water ( en schuim). De douchekop bleef vooral veel op of naast me liggen, maar daardoor kon ze wel masseren natuurlijk. Dus dat snap ik wel weer.
Verder was alles zeker naar mijn zin, sensueel en ook teasing als je nog op de rug ligt. Een groot pluspunt dat niet alleen daar aandacht op het allerlaatst wordt gegeven. Ze was vooral lief, ik mocht haar grote natuurlijke zachte borsten ook aanraken. Ze gaf lieve kleine kusjes en nog even knuffelen na hp. Heel fijn.
En een mooie ruime ruimte, met spiegels op verschillende plaatsen. Ik heb af en toe heel erg kunnen genieten van het zicht hierin. Vooral na afloop wat gepraat met haar, beetje Engels en Nederlands, redelijk goed.
 
Meestal wordt bij een recensie een verwijzing naar de betreffende dame of locatie toegevoegd. Dat is handig voor toekomstige bezoekers, al of niet aanwezig op dit forum.

Overigens jammer dat er geen foto's zijn van de aldaar beschikbare mensen..
 
Ik ben onlangs ook bij Lola geweest in Wenum Wiesel en kan de eerdere ervaringen bevestigen. Mooie salon, discrete ligging en goede vriendelijke vrouwelijke ontvangst. Lola heeft mij gemasseerd. Wat is Lola een lekker speels dametje. Gezellig, ondeugend, teasend en vol overgave. Voor herhaling vatbaar.

Weet iemand trouwens of Lola ook aan privé ontvangst doet? Ik hoor graag van jullie of zie een link tegemoet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan