Totaalbedrag???Prijs as usual voor extra +50€

Met zo'n klanten zal motivatie voor massagediensten achteruitgaan! Als ze nieuw is in de business is ze nu al verneukt!!!!

Is de laatste keer dat ik op die nagel klop...

Mvg
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTotaalbedrag???Prijs as usual voor extra +50€
Rose?Ik zie geen Rose op de adv.Wie heeft ervaring met Rose? Nieuwe dame met veel tattoos
idee waar ze nu nog werkt?Prijs as usual voor extra +50€
Ook bij haar langsgeweest en kan de goed commentaren bevestigen. Enig idee waar ze nu werkt?Ben afgelopen week ook eens langsgeweest bij Thai sky. Afspraak met Chanel, zeer jong verlegen meisje met prachtig lichaam. Is duidelijk nog nieuw in de business. Massage was wel ok maar kwam vooral voor erotisch hoogtepunt. Eerst dacht ik dat extra's niet mogelijk waren omdat ze zo timide lijkt maar toch moest ni echt lang aandringen...pijpen was met condoom wel...variatie was goed maar niet top... vervolgens 69...had ze al liever en begon al enthousiaster te worden...dan on top geneukt in 3 standjes. Strak kutje nog wel..als hoogtepunt klaargekomen over die lekkere tietten...is nog onervaren en focus teveel op Massage... terwijl goede body to body en happy end belangrijk zijn.