Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik dit zo lees, ben je gewoon heel erg hard aan een time-out toe. Mijn situatie was een jaar of 5-6 geleden vergelijkbaar en mijn Thailand trip toen, heeft me er weer grotendeels bovenop geholpen.
Daarom ben ik ook al drie keer geweest het afgelopen jaar en ontzettend genoten maar het lost voor mij thuis structureel niks op. Het maakt het bijna erger omdat ik daar nu wat vriendinnen heb zitten (ook gewone dames niet uit het bar circuit), die mis ik nu des te meer.

Thailand werkt verslavend. De aandacht van vrouwen daar is fantastisch, gezellig, maar ook gevaarlijk. Zo verslavend zelfs, dat ik – na er in januari te zijn geweest – alweer een ticket heb geboekt voor aankomende week, voor twee weken. Vorig jaar ben ik ook twee keer geweest.

Maar deze keer merk ik dat ik er eigenlijk helemaal geen zin in heb. Vooral de lange vliegreis, de hitte, de drukte, de vliegvelden... het trekt me totaal niet. De bargirls met telkens dezelfde vragen en het bedelen om ladydrinks – het begint me tegen te staan. Ik snap er niks van. Mijn koffer staat zelfs nog ongepakt op zolder..
Hoeveel vakantie heb je wel niet :)

Ik ben nog nooit met een bar girl geweest, dus geen ervaring mee. En lady drinks heb ik ook zelden mee te maken gehad. Ik drink geen alcohol, dus de hele bar scene intereseert me erg weinig.

Ik wil graag weer terug, maar liefst weer buiten hoog seizoen... veel chiller en beter voor de portemonnee :)

Ik weet niet hoe lang geleden jouw vlucht was, maar de luchthaven van Abu Dhabi heeft een totaal nieuw gebouw. En zoals gewoonlijk in dat deel van het Midden-Oosten is het gewoonweg indrukwekkend. ;)
eind 2023... kom je misschien in de war met Dubai ? Die airport is namelijk wel heel vet. Toen wij er waren was er weinig te doen/open.

In Pattaya via TF schrijf ik dat ze voor ST 1.000 baht kan krijgen met als afsluiting. Uo to you if you say yes or no.
Voor LT is het afhankelijk van leeftijd en looks. 1.500- 2.000 baht. Weer met up to you if you say yes or no.
Er zijn genoeg dames die yes zeggen.
Bedankt Pattayaan. Ik ontvang berichten waarin de dames vragen voor ST 2500 en LT 5000. Dit is dan boven de marktprijs :oops:

Bedankt Pattayaan. Ik ontvang berichten waarin de dames vragen voor ST 2500 en LT 5000. Dit is dan boven de marktprijs :oops:
Ik snap je verbazing niet zo goed. Natuurlijk begin je onderhandelingen door een prijs te noemen die hoger is dan je minimumprijs of de 'marktprijs'.

En voor 1000 baht krijg je tegenwoordig echt geen 19-jarig Instagram-modelletje meer hoor. Dan heb je het eerder over haar (groot)moeder.

Ik snap je verbazing niet zo goed. Natuurlijk begin je onderhandelingen door een prijs te noemen die hoger is dan je minimumprijs of de 'marktprijs'.

En voor 1000 baht krijg je tegenwoordig echt geen 19-jarig Instagram-modelletje meer hoor. Dan heb je het eerder over haar (groot)moeder.
Klopt RobertJ. , maar ik ben 67 en niet op zoek naar een 19 jarig poppetje. Ik heb uitstekende ervaringen met 40+ dames. En die gaan graag mee voor 1.000 baht ST. Onderhandelen over seks doe ik sowieso niet. Natuurlijk nam ik 36 jaar geleden wel 19 jarige poppetjes mee , maar die gingen toen graag LT mee voor 1.000 baht.

Klopt RobertJ. , maar ik ben 67 en niet op zoek naar een 19 jarig poppetje. Ik heb uitstekende ervaringen met 40+ dames. En die gaan graag mee voor 1.000 baht ST. Onderhandelen over seks doe ik sowieso niet. Natuurlijk nam ik 36 jaar geleden wel 19 jarige poppetjes mee , maar die gingen toen graag LT mee voor 1.000 baht.
Ik begrijp je helemaal. Ik ben onder de 40 en wel op zoek in de 18-25 categorie. Prijzen op TF beginnen dan rond 1500 baht, nog steeds peanuts vergeleken met West-Europa.

Ik las elders veel ophef dat een ladydrink in Windmill nu 250 baht kost. Ach ja... Dan heb je nog steeds voor onder de 10 euro een koud biertje voor jezelf en ondeugende actie tussendoor.

Inderdaad, je moest alles zelf ontdekken. Er was nog geen internet om ervaringen te delen. Je werd door schade en schande wijzer. Maar je leert van je fouten De eerste dame die ik meenam in Pattaya zat als klant aan de Marine bar wat te drinken. Haar naam was On. Natuurlijk had ze meteen door dat ze met een rookie had te maken
Met haar aan de praat geraakt en ze wilde maar wat graag met me mee naar mijn hotel. Volgende beginners fout. Ik had bij het Siam Bayshore een 1 persoonskamer geboekt. Dus ik moest bij de receptie 500 baht bijbetalen om haar mee naar de kamer te krijgen. Wel geweldige seks met haar gehad en alles bare. Haar in de ochtend 1.000 baht gegeven waar ze heel blij mee was. Wist ik veel dat 500 baht de standaard was.

Ik begrijp je helemaal. Ik ben onder de 40 en wel op zoek in de 18-25 categorie. Prijzen op TF beginnen dan rond 1500 baht, nog steeds peanuts vergeleken met West-Europa.

Ik las elders veel ophef dat een ladydrink in Windmill nu 250 baht kost. Ach ja... Dan heb je nog steeds voor onder de 10 euro een koud biertje voor jezelf en ondeugende actie tussendoor.

Nou ja, in de basis is het vergelijk nooit echt een goed idee. Als je de kosten van je ticket en verblijf mee gaat rekenen ben je hier wel voordeliger af per beurt als je het over ST hebt. Zeker als je nog uitgebreid gaat drinken blijft het niet zo bij 1 drankje voor jezelf en de dame. Vaak ben je voor je een selectie hebt gemaakt al 4 drankjes verder voor je dame en een andere meid (of meerdere) die het toch niet worden.
Als je het puur gaat berekenen per ST beurt, kan je net zo goed hier je ding doen met een prachtige dame uit oorlogsgebied (tenzij je voornamelijk op Aziaten valt zijn ze relatief knapper ook tegenwoordig). Het gaat in Thailand meer om het totaalpakket. De sfeer, het eten, lekker genieten, LT, massages etc.

De quoteringen die ze Klaas geven zijn echter wel buitensporig. Ik moet zeggen dat ze zelfs als openingsbod bij mij niet zo hoog gaan zitten met hun prijzen, maar misschien zie ik er minder rijk uit dan Klaas :LOL:

Inderdaad, je moest alles zelf ontdekken. Er was nog geen internet om ervaringen te delen. Je werd door schade en schande wijzer. Maar je leert van je fouten De eerste dame die ik meenam in Pattaya zat als klant aan de Marine bar wat te drinken. Haar naam was On. Natuurlijk had ze meteen door dat ze met een rookie had te maken
Met haar aan de praat geraakt en ze wilde maar wat graag met me mee naar mijn hotel. Volgende beginners fout. Ik had bij het Siam Bayshore een 1 persoonskamer geboekt. Dus ik moest bij de receptie 500 baht bijbetalen om haar mee naar de kamer te krijgen. Wel geweldige seks met haar gehad en alles bare. Haar in de ochtend 1.000 baht gegeven waar ze heel blij mee was. Wist ik veel dat 500 baht de standaard was.
Wat mij nog bij staat, de eerste keer, was overal die "kerstboom" verlichtingen en die flesjes bier die in een "condoom" gingen.
Ik was vrij jong toen ik naar Thailand ging, eerst vakantie een paar keer, later een paar jaar voor mijn werk in Bangkok gezeten. Van daar uit ging ik wel eens een weekend naar Pattaya met de bus, of naar Hua Hin.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan