Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In November ga ik met mijn vrouw naar Thailand op vakantie.
We gaan 3 week heen.
De bedoeling is dat we naar Bangkok gaan.
Mocht ik daar de gelegenheid voor krijgen waar kan ik dan mooie jonge meiden18+ uiteraard mee uit vragen.
Begrijp me goed, 18+ dames.

Hallo iedereen, na 8 jaar plan ik deze winter weer een tripje naar Thailand. Vorige keer was het 2 weken Pattaya en daardoor niet zoveel kunnen zien van het land wat ook wel zonde is. Plan is nu 5 dagen Bangkok, 1 week Pattaya en mss Phuket. Als ik het hier allemaal lees krijg ik wel wat bang dat het niet meer is zoals vroeger ( prijzen enz ). Ik ga waarschijnlijk vooral voor LT. Als ik een deftig hotel boek in Bankok voor 2 personen kunnen ze dan nog moeilijk doen als je iemand mee neemt naar je kamer? Of moet ik echt bij elk hotel vooraf informeren?
Nee, je partner moet wel
haar id laten zien en niet jonger dan 18 jaar zijn.

Gewoon voor 2 personen boeken

Veel plezier en een fijne vakantie toegewenst

Sportcafes
Weten jullie sportcafés waar je Nederlands voetbal kan kijken in bangkok , pattaya, Hua Hinn , Chiang Mai , Phuket , Krabi etc

Die meisjes die in de sportcafés serveren kan je die ook barfinen ( meenemen )?

Hebt het nog nooit geprobeerd eigenlijk in sportcafés
Heb helaas maar 1 sportcafé in Bangkok gevonden , gelukkig was dat toen vlakbij mijn hotel op een loopafstand .

Wat is tegenwoordig jullie budget zonder hotel per dag in Pattaya? Eten/drinken en de vrouwtjes... Op een ander engels forum lees ik dat velen er 10000-15000 bath per dag voorzien 😬🫣

Als ik me goed herinner kwam ik 10 jaar geleden met +/-3000 bath per dag ruimschoots toe

Wat is tegenwoordig jullie budget zonder hotel per dag in Pattaya? Eten/drinken en de vrouwtjes... Op een ander engels forum lees ik dat velen er 10000-15000 bath per dag voorzien 😬🫣

Als ik me goed herinner kwam ik 10 jaar geleden met +/-3000 bath per dag ruimschoots toe
10-12K baht per dag voor mij, zonder hotel en ticket, ga 2 keer per jaar elk 3-4 weken. Kan zeker goedkoper 🤣

Als je elke dag naar agogo's gaat, ladydrinks betaald en daar ook een knappe dame barfined en een ST wil doen dan is 10000-15k per dag idd realistischer.

maar voor 3.000 bht per dag kan je ook zeker rondkomen.

Met 10-15k baht kun je in Pattaya een behoorlijk luxe leven leiden, en iedere avond een dame meenemen vanuit een gogo.

Voor de helft of minder kan het ook, iets minder luxe hotel en dame in Soi6 prikken, of er een meenemen vanaf de boulevard. Het is maar net wat je wilt, of hoe diep je portemonnee is.

Je kunt nog steeds goedkoop je tijd in Pattaya doorbrengen. Ik overwinter in Pattaya en sommige dagen maak ik nog geen 2.000 baht op, maar wanneer je naar de beerbars gaat is het natuurlijk veel gezelliger wanneer je een leuke bardame ook wat te drinken geeft.
10 jaar geleden was de standaard prijs nog 1.000 baht voor LT. Nu meestal 2.000 baht. Ook de barfine is meestal 500 baht geworden.
Je kunt dit omzeilen door bv via ThaiFriendly een dame te laten komen. Kan nog steeds voor 1.000 baht ST of 1.500 baht LT.
De prijzen in de gogo's liggen natuurlijk veel hoger.

Ook de barfine is meestal 500 baht geworden.
Recente info over prijzen in Soi 6:

10 jaar geleden kon je voor 1000 baht, barfine inclusief, een dame voor ST meenemen naar een kamertje achter in de bar. Inclusief een paar drankjes voor jou en de dame, zal een ST in Soi 6 nu al snel meer dan 2000 bht kosten.

Paar jaar terug ben ik paar dagen alleen in BKK geweest. Via TF had ik een lieve dame met uitstekende kwaliteiten voor LT geboekt voor 4000THB. Later die week nog een keer een halve dag voor de helft.
Nu ben ik volgend jaar een week in BKK. Ik heb alvast weer contact gehad met deze dame om mijn bezoek aan te kondigen. Ze stelde voor om haar voor de hele week te boeken. Ik vertelde haar dat ik geen 7x4000THB kon (lees: wilde) betalen. Ze vroeg mij hoeveel ik dan wel zou willen betalen.

Wat zou een redelijk bedrag zijn voor een week?

Overigens denk ik niet dat ik de hele week met haar wil zijn. Wil toch ook wel wat andere avonturen beleven. Denk eerder aan max 2 nachten/3 dagen. Zo houd ik mij ook aan de 3 day-rule ;) Wat zou daar een goed bedrag voor zijn om voor te stellen?

Je kunt nog steeds goedkoop je tijd in Pattaya doorbrengen. Ik overwinter in Pattaya en sommige dagen maak ik nog geen 2.000 baht op, maar wanneer je naar de beerbars gaat is het natuurlijk veel gezelliger wanneer je een leuke bardame ook wat te drinken geeft.
10 jaar geleden was de standaard prijs nog 1.000 baht voor LT. Nu meestal 2.000 baht. Ook de barfine is meestal 500 baht geworden.
Je kunt dit omzeilen door bv via ThaiFriendly een dame te laten komen. Kan nog steeds voor 1.000 baht ST of 1.500 baht LT.
De prijzen in de gogo's liggen natuurlijk veel hoger.
Dan ben ik wel benieuwd wat voor leeftijd jij zoekt. 1500 - 2000 LT kom je niet heel vaak meer tegen. De mooie jongere dames vragen dit al voor ST. LT gaat al richting 3000.
Uiteraard kan je het weleens treffen, maar standaard is het zeker niet meer

Paar jaar terug ben ik paar dagen alleen in BKK geweest. Via TF had ik een lieve dame met uitstekende kwaliteiten voor LT geboekt voor 4000THB. Later die week nog een keer een halve dag voor de helft.
Nu ben ik volgend jaar een week in BKK. Ik heb alvast weer contact gehad met deze dame om mijn bezoek aan te kondigen. Ze stelde voor om haar voor de hele week te boeken. Ik vertelde haar dat ik geen 7x4000THB kon (lees: wilde) betalen. Ze vroeg mij hoeveel ik dan wel zou willen betalen.

Wat zou een redelijk bedrag zijn voor een week?

Overigens denk ik niet dat ik de hele week met haar wil zijn. Wil toch ook wel wat andere avonturen beleven. Denk eerder aan max 2 nachten/3 dagen. Zo houd ik mij ook aan de 3 day-rule ;) Wat zou daar een goed bedrag voor zijn om voor te stellen?
2.500THB, eten/drinken erbij, misschien een keer winkelen?

prijzen vragen is hetzelfde als vragen "wat kost een auto". Hangt van zoveel factoren af
  • Reken je een barfine mee in de kosten ja/nee?
  • Hoe oud is de dame?
  • Wat is haar BMI?
  • welke tijd van het jaar ga je?
  • Thaifriendly vs Beerbar vs Soi6 vs Agogo vs (gentlemen) Clubs vs beachroad..
  • Hoe lang is longtime volgens haar (dit is NIET meer standaard "12u" of tot de volgende ochtend!)
  • Hoe is je contact met haar ?
  • Moet ze de "huur" ofzo betalen (kortom hoeveel cash heeft de DVP al)
Kortom als iemand roept dat "1500 THB longtime" normaal is heeft deze persoon gelijk en als iemand zegt dat "7500 THB longtime" dat is heeft ie OOK gelijk...

Dan ben ik wel benieuwd wat voor leeftijd jij zoekt. 1500 - 2000 LT kom je niet heel vaak meer tegen. De mooie jongere dames vragen dit al voor ST. LT gaat al richting 3000.
Uiteraard kan je het weleens treffen, maar standaard is het zeker niet meer
Ik ben zelf 67. De dames die ik zoek zijn tussen 35 en 45. Ruim voldoende aanbod voor 1.000 baht ST. En voor 2.000 baht LT ook. En mooie jonge dames wil niks zeggen over de kwaliteit in bed.

Ik ben zelf 67. De dames die ik zoek zijn tussen 35 en 45. Ruim voldoende aanbod voor 1.000 baht ST. En voor 2.000 baht LT ook. En mooie jonge dames wil niks zeggen over de kwaliteit in bed.
Mee eens over de kwaliteit in bed , het moet meestal klikken van beiden kanten en dan doet de prijs eigenlijk niet meer toe is mijn. ervaring . Wel de eerste dag betaal je de " hoofdprijs" maar daarna heb je een girlfriend prijs .
Denk ook te maken met haar privé situatie of ze hard geld nodig heeft .

Heb een keer een massage gedaan tegen sluitingstijd in Pattaya en toen vroeg ik aan de dames of iemand met mij naar mijn hotel wilde zonder een prijs af te spreken . Op de kamer aangekomen vroeg ze of ik een condoom bij me had etc , ze was totaal niet voorbereid maar ze moest wel naar huis wat bleek ze was gewoon getrouwd .
Ook had ik een massage gehad eigenlijk niet , ze lag gewoon naast me pakte alleen mijn piemel vast of ik de volgende avond haar mee kon nemen naar mijn hotel dat ik wel de massage kosten moest betalen aan haar baas.

Volgende dag langs gelopen en ze wachtte buiten op mij , helaas had ik geen zin in sex die avond, heb daarom haar niet meegenomen.

Sometimes you cried sometimes you smile

Terug
Bovenaan Onderaan