Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gelukkig tickets op juiste moment gekocht bij EVA (eigen website). 710 Euro retour (nog zonder stoel en bagage) voor Januari/Februari '23
Als ik de prijzen nu zie, is het ongeveer 250 Euro duurder voor dezelfde periode
 
Momenteel 610€ met Qatar in maart/april dus moet je goed zoeken en afwachten voor de beste prijzen .
Maar de prijzen van vroeger onder de 500€ daar moet je niet meer op hopen
 
Iemand hier wel eens een iPhone of andere apple producten gekocht in Thailand bij de officiele applestore? Ik zit er aan te denken om een nieuwe iPhone te kopen ivm het prijsverschil, zag echter nog wel lange wachttijden.. iemand ervaring mee of zoiets makkelijk te gebruiken is in NL?
 
Haha, Thaifriendly... so een fake gedoe. Foto's kloppen niet met realiteit, veel fake profielen...
Zo kwam ik 3 maal dezelfde foto's tegen steeds met andere naam, andere leeftijd, andere stad...tripel.PNG
 
er zijn gewoon heel veel dames die sowieso 2+ profielen hebben.
Weinig klanten en zo proberen ze meer reacties te krijgen?
Dit betekend dus NIET perse dat ze ook FAKE zijn.

En Thai logica... op ene profiel zoeken ze soms een boyfriend en andere klanten.. :rolleyes::ROFLMAO:
 
Haha, Thaifriendly... so een fake gedoe. Foto's kloppen niet met realiteit, veel fake profielen...
Zo kwam ik 3 maal dezelfde foto's tegen steeds met andere naam, andere leeftijd, andere stad...Bekijk bijlage 65241
Ik heb in het verleden juist uitstekende ervaringen met Thaifriendly gehad. Echt meerdere.

Wat @Gerardwwv schrijft klopt ook wel. Thaifriendly is niet de enige datingsite, waar dezelfde foto op meerdere profielen voorkomt. Zoals hij zegt, is dit niet perse fake te noemen. Zelf heb ik, zei het noodgedwongen, ook 2 profielen op Thaifriendly.
 
Ik zou ook graag weer eens een keer naar Thailand willen gaan. Ben er meerder keren enkele maanden geweest en ken de Thaise cultuur en gewoonten wel een beetje.
Ik probeer de stemming te pakken via you-tube filmpjes, zo recent mogelijk. Het valt me op dat er nog heel erg veel mondkapjes gedragen worden door de Thai. En dat maakt de toegang tot de Thaise glimlach lastig, en dat is voor mij toch echt wel de voorwaarde om weer een reis te gaan maken.
Het lijkt voor de Thai erg moeilijk te zijn om hiervan afstand te nemen. De glimlach is in het menselijk contact essentieel voor mij.
Dus voor mij, als toerist, op korte termijn nog geen trip naar Zuidoost-Azië... helaas...
 
Ik zou ook graag weer eens een keer naar Thailand willen gaan. Ben er meerder keren enkele maanden geweest en ken de Thaise cultuur en gewoonten wel een beetje.
Ik probeer de stemming te pakken via you-tube filmpjes, zo recent mogelijk. Het valt me op dat er nog heel erg veel mondkapjes gedragen worden door de Thai. En dat maakt de toegang tot de Thaise glimlach lastig, en dat is voor mij toch echt wel de voorwaarde om weer een reis te gaan maken.
Het lijkt voor de Thai erg moeilijk te zijn om hiervan afstand te nemen. De glimlach is in het menselijk contact essentieel voor mij.
Dus voor mij, als toerist, op korte termijn nog geen trip naar Zuidoost-Azië... helaas...
In de bar worden er door de dames geen mondkapjes gedragen. Althans niet in de bars waar ik de afgelopen maanden ben geweest. Op straat wel want als iedereen het doet dan moet jij het ook doen. Maar ze nemen hem met alle plezier voor je af als je het vraagt. 🙃
 
Het rommelt momenteel in Pattaya...er is een tijdelijke nieuwe politiechef en die probeert zijn stempel te drukken.
Er schijnen nogal wat dames van 14-16 jaar te zijn gevonden. Duurt altijd even voordat de steekpenningen op de juiste plaats komen.
 
Het rommelt momenteel in Pattaya...er is een tijdelijke nieuwe politiechef en die probeert zijn stempel te drukken.
Er schijnen nogal wat dames van 14-16 jaar te zijn gevonden. Duurt altijd even voordat de steekpenningen op de juiste plaats komen.
Niet helemaal correct. ja er is een nieuwe sheriff. Maar die minderjarige? Daarbij wordt een link gebruikt uit JUNI van een bar waar (helaas) een minderjarige werkte. Of heb je een kloppende bron?

Maandag avond is alles dicht gegooid rond middernacht. 1ste dag dat de nieuwe politiechef is begonnen...
 
Niet helemaal correct. ja er is een nieuwe sheriff. Maar die minderjarige? Daarbij wordt een link gebruikt uit JUNI van een bar waar (helaas) een minderjarige werkte. Of heb je een kloppende bron?

Maandag avond is alles dicht gegooid rond middernacht. 1ste dag dat de nieuwe politiechef is begonnen...
Welke link uit juni heb jij het dan over? Ik heb het vernomen uit het thaise tv nieuws vanmorgen dat het rommelt in Pattaya. Verder ben ik niet ter plaatse maar zit ik in de altijd rustige Isan.
 
In de pattaya facebook groep werd een oude link gebruikt als excuus. Ken iemand die in Pattaya is en alles was in ieder geval maandag rond middernacht ineens dicht. Echt ALLES. Gekke is er liep weinig politie rond dus was geen massale politieactie ofzo. Vaag!
 
😅 heb vorige week serieus overwogen deze week naar Bangkok te vliegen en dan door naar Pattaya te gaan, wat ben ik blij dat ik geen ticket heb geboekt.
 
Zit nu aan februari te denken. Bij KLM zit je dan op zo'n 850-900 euro.
Een week geleden getypt en de prijzen zijn nu alweer 50 tot 75 euro gestegen...
Vanaf maart liggen veel prijzen bij KLM weer op een lager niveau, van zo'n 700-750 euro.
Heb nu voor eind maart tot midden april geboekt voor 700 euro.
Nog een voordeel: Vanaf 1 april zijn de terugvluchten naar Schiphol geen nachtvluchten meer, maar dagvluchten.
Betekent voor mij voor mij geen slapeloze vliegreis en jetlag bij thuiskomst.
 
Laatst bewerkt:
Een week geleden getypt en de prijzen zijn nu alweer 50 tot 75 euro gestegen...
Vanaf maart liggen veel prijzen bij KLM weer op een lager niveau, van zo'n 700-750 euro.
Heb nu voor eind maart tot midden april geboekt voor 700 euro.
Nog een voordeel: Vanaf 1 april zijn de terugvluchten naar Schiphol geen nachtvluchten meer, maar dagvluchten.
Betekent voor mij voor mij geen slapeloze vliegreis en jetlag bij thuiskomst.
Jij liever dan ik....ik zorg altijd dat ik half maart weg ben uit thailand. Temperaturen van 45 gr zonder afkoeling in de nacht ga ik niet trekken en mijn airco ook niet. 😁 Ticket prijzen zijn trouwens moment opnamen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan