Reisverslag Thailand november/december 2025

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Samui69

Wandelaar
97
14/04/25
526
Ja, het is weer bijna zover. Ik kan ca om de 7 maanden een trip boeken naar Thailand en ik ben er weer klaar voor. In maart/april dit jaar was ik nog alleen, maar deze keer ben ik weer met mijn vaste partner in crime en meer dan fijne wingman Mister Johnny Walker.

Eenieder die mijn avonturen ook las op Asia4fun weet dan dat ik het over NTMD heb (NietTrekkenMaarDouwen).

Ooit dit heerschap ontmoet in 2014, n.a.v. contact via A4F, toen ik ca 9 maanden rond mocht hangen in Thailand en uiteindelijk zijn we elkaar nooit uit het oog verloren. Ik denk aan een tripje in 2015, 2016, 2018, 2020, een legendarische in 2021 en 2023.

Nu dus ook weer samen, het beloofd veel, zo niet alles :)

We vullen elkaar enorm goed. We kiezen zelden dezelfde dames, we houden beiden van gogo's, zijn niet al te verlegen om wat geld te droppen. Houden van wat luxer eten, maar lopen ook niet weg voor een foodmarket. Oh ja, we missen altijd het ontbijt van het hotel.

Er is 1 verschil: overdag heb je niet veel aan hem haha. Daar waar ik nog wel enige activiteit onderneem, ligt JW tot laat in bed en pas ergens in de middag komt hij tot leven. Ik vind het prima. We ervaren ieder op ons eigen wijze Thailand. Vaak met overlap, vooral in de avond, soms geen overlap.

Die trip in 2021 was overigens net iets meer legendarisch dan de andere, omdat het toen voelde of we Thailand voor ons zelf hadden. Maar ook omdat het de eerste keer was dat we overduidelijk wat meer geld te verbranden hadden. Dat lijkt ook nu weer het plan. Het begon al met de vlucht.

Etihad kreeg onze klandizie en wel voor een business class vlucht. We vliegen op 25-11 dinsdagavond 21.20uur en komen een dag later rond 18.00 uur local time in Bangkok aan. Waarschijnlijk goed uitgerust, want de stoelen gaan helemaal plat en dan kan deze jongen buitengewoon goed slapen.

We starten in BKK. 3 nachten is het plan. Ja, ik denk in nachten.

Daarna..... is alles open, maar Pattaya zal zeker op het menu staan. We denken ook aan een paar dagen Phnom Phen, Cambodja (vooral JW) en aan Patong, Phuket (vooral ik). Maar er ligt absoluut niets vast.

Of JW ook nog wat gaan schrijven is aan hem. Even iets vooraf over mij.

Ik heb wel wat contact met wat dames van de laatste trips, maar niets is in steen gehouwen als het gaat om zekere ontmoetingen. Ook Thaifriendly weer eens 'aangezet',, maar dat lijkt nu al een dood spoor voor mij te worden. Met weemoed denk ik terug aan de trip in 2016 toen ik daar 3 veroveringen vandaan toverde die alle 3 geen freelancers waren. Met alle drie nog zo af en toe contact mee, maar geen van die 3 is nog beschikbaar, helaas!

Ik heb de laatste maanden niet 'stilgezeten' en heb er een kilo of 12 af gesport. Die ruimte was er zeg maar. Nog steeds een beetje te zwaar (ben ook nog niet klaar), maar wel een kledingmaat minder.

Daar hoop ik de vruchten van te plukken. Niet zozeer dat ineens de hotste girls voor me zullen vallen ofzo, dat doen ze toch wel, maar ook nu weer voor mijn geld. Nee nee, ik hoop dat het mijn horizontale activiteiten goed zullen doen. We gaan het zien.

Oh ja, ik ga op 15 december weer terug. JW blijft dan nog een weekje.
Let the games begin!

We staan open voor tips waar we ons kunnen vermaken. We staan niet open voor advies, we zijn extreem eigenwijs haha.

Ik meld me weer ergens komende vrijdag of zaterdag met de eerste avonturen.

Laatst bewerkt:
Ik heb de laatste maanden niet 'stilgezeten' en heb er een kilo of 12 af gesport. Die ruimte was er zeg maar. Nog steeds een beetje te zwaar (ben ook nog niet klaar), maar wel een kledingmaat minder.

Uit ervaring weet ik dat wat lichter en vooral fit zijn de sex zoveel beter maakt dus dus gefeliciteerd met dat en veel plezier alvast!

Goed om je enthousiaste plannen te horen, en ga heel benieuwd zijn naar nieuwe belevenissen van Samui; ik zal binnenkort ook wel een rapportage gaan starten. Ik vertrek twee dagen later, en blijf iets langer, tot begin maart. En behalve Thailand zullen ook Cambodja en Laos weer aan de beurt komen, en wie weet Hongkong.

Dag 1, dinsdag 25-11

Het heeft even geduurd, maar eindelijk het keyboard maar eens ter hand genomen. Ik schrijf dit op de start van dag 7 (maandag 1 december)

Nog even een disclaimer: ik omschrijf praktisch alles wat ik meemaak en dat betekent dus niet alleen mijn (of onze) capriolen in de nachtelijke uurtjes. Houd je daar niet van dan is mijn advies om het maar niet te lezen.

We zijn nu in Phuket en morgen gaan we naar Pattaya.

Ik begin bij het begin, De vlucht was uiteraard prima, klagen over een business class vlucht ligt niet voor de hand. Of het moet het uurtje vertraging zijn op het volledig vernieuwde Abu Dhabi airport. Op beide legs goed kunnen slapen

Op deze manier wil ik altijd wel aankomen in Thailand. Er is al een overweging om business class te gaan vliegen volgend jaar augustus.

Dag 2, woensdag 26-11

Aankomst uiteindelijk rond 19.15uur. Immigratie was druk, maar er gebeurt direct al iets uitzonderlijks. Ik krijg de dienstdoende officer aan het lachen. Na de stempel vraagt hij of ik Game of Thrones kijk. Ik zeg het wel te kennen, maar niet te kijken. Ik lijk op een karakter uit die serie. Hij neemt de tijd om uit te leggen wie hij bedoelt. Het gaat blijkbaar om Eddard Shark. Later check ik het even, maar ik zie het niet. Zo de eerste glimlach voor mezelf waarom ik Thailand zo geweldig vind is binnen. Er zullen er vast nog een paar volgen.

Snel naar floor 1 voor de Public Taxi. Hij is zo overtuigd dat we geen Thailand maagden zijn, dat een scam uitblijft. Netjes op de meter rijden we naar soi 10, wederom is Galleria 10 mijn plaats voor het slapen (of andere dingen)

In de taxi zet ik tegen beter weten Tinder aan (iets van 20euro ofzo). Nooit enig geluk gehad met Tinder, verwacht er ook nu niets van. Wel direct 3 matches en inmiddels iets van 72 likes.

Tijd voor actie. We pinnen ieder 30k aan baht en dan kan de avond/nacht beginnen. Dat was ca 22uur volgens mijn aantekeningen. Dat zal dan wel kloppen.

Traditiegetrouw, ook tegen beter weten in, starten we in Crazy House. June de leuke sewrvicelady herkent me uiteraard en ziet dat Samui wat kilootjes is kwijtgeraakt.. Dat doet ze door een dik gezicht op te trekken en daarna dit weer terug te draaien. De 2e​ glimlach is daar. Geen zorgen, ik ga ze niet tellen.

Maar CH is ouderwets slecht, al zeker 9 jaar is het eigenlijk niet zo voor de handliggend om daar het eerste drankje te doen. Maar ik ben nogal eenkennig en blijf die traditie maar volgen.

Vrij vlot daarna naar Baccara. Praktisch niemand van de oude staff is aanwezig Even denk ik dat ze zijn ontslagen omdat eindelijk uit is gekomen dat ze de boel behoorlijk scammen. Later zou blijken dat ze 'holiday' hadden.

Soda komt direct een drankje halen en wederom vol trots laat ze mij haar borsten zien en inspecteren. Soda is al een aantal jaren een vast ST dame voor mij, maar de trip in maart/april gaf ze niet echt thuis op mijn kamer. Gevolg: Soda krijgt voor nu even niet al teveel aandacht. Patty is er ook, inmiddels niet meer als #032, maar ik meen #332 nu. Ze is ook wat afgevallen en het maakt haar weer erg interessant. Maar ik wil bij grote voorkeur voorlopig even geen herhalingen doen.

Na een half uurtje weer de deur uit. We gaan naar Shark ernaast, ze hebben de tent volledig gerenoveerd. Dat werd tijd en het is goed gelukt. Heel even denk ik dat de tent echt AAN staat, maar uiteindelijk bleek dat wat tegen te vallen. Het hielp ook niet dat JW een hostess mee naar binnen nam en die moeten blijkbaar altijd voorzien worden van een 'double drink'. Iets waar wij niet zomaar akkoord mee konden gaan, Gevolg: de hostess weigerde bij JW te komen zitten. Nou dan niet, voor jou 10 anderen toch? Maar dat viel dus nogal tegen. Daarom vlotjes weer door. Op naar Rainbow, waar het in het verleden altijd op en af was. Soms dik feest, soms helemaal niets. Op zich niet heel vreemd, het is altijd een momentopname. Ook hier wordt ik herkend van vorige keer, met name dan door de staff. Blijkbaar ben ik te goed, het zij zo.

Ik noteer #87 en #2. Ik nodig uiteindelijk #87 uit, maar naam is Ice. Ze is enthousiast en laat het een en ander toe. Denk aan het voelen aan haar borsten en tepels en af en toe een flinke aai over haar pussy. Veilig afgeschermd met een panty aan overigens. Ik snap dat ze dat doen, maar natuurlijk vind ik daar iets van. Omdat het te vroeg is, speel ik de barfine kaart niet. Hoe dan ook willen we nog naar Nana waar Billboard hopelijk weer top zal zijn. Met een rekening van ik meen 6K doen we het verder netjes en zijn er weer een paar meiden blij gemaakt. Ice geeft nog wel een fijne zoen bij het afscheid. Weer een glimlach genoteerd.

Met de motorbike taxi naar Nana, waar ze al tijden de moeite niet nemen om je voor de deur af te zetten. Volgens mijn aantekeningen gaan we direct naar Billboard, ook hier een beetje een 'het kan vriezen, het kan dooien' vibe.

JW heeft hier een hostess rond lopen waar hij een toch wel bijzondere band mee heeft. Zij ook met hem, want er vloeien traantjes als ik haar vanuit het toilet waar ik haar zag, mee neem naar hem. Best bijzonder, ik heb ook wel eens een dame aan het huilen gekregen, maar dat was dan niet op deze manier. Ik verwacht een vlotte barfine van hem om haar dan later op te halen, maar niets is minder waar. Een wending die ik niet zag aankomen. Sterker nog, na een uurtje in Billboard staat er ineens een andere dame tegen hem aan te rijden en blijkbaar zo overtuigend dat er een barfine volgt. Hoe zal de staffdame hier op reageren.

Ik heb dan al een behoorlijke tijd Lucky (#201) bij me. Ze is vrijer dan ooit tevoren, maar ze valt voor mij onder een herhaling. Voorlopig houd ik me aan mijn afspraak om niet te herhalen. Wat ben ik weer sterk zeg (ironie)

JW blijft nog even hangen in Billboard, ik heb het wel gezien. Ik neem zowel bij Spankeys als bij Geisha 1 drankje. Het is dan iets van 2.45uur en ben er klaar mee.

JW is dan al onderweg naar soi 10 met zijn 'hoer du jour' (grappig bedoelt, niet disresepectvol)

Ik merk dat de drank zijn werk heeft gedaan, moeizaam lopend kom ik aan op soi 10. I ben zo onder de indruk dat ik vergeet om PSV te kijken.

Ik slaap wel lekker!

Gelijk maar even een vraagje: moet er iedere dag seks zijn als je in Thailand bent?

Mijn antwoord mag duidelijk zijn, voor mij is dat geen must. Ik ga voor de experience. Ik wil gewoon een leuke nacht. En ja, dat kan inclusief seks zijn.

Kom maar door met de interactie.

Dag 3, donderdag 27-11

Ik word wakker om 11uur en voel me kiplekker. Dat wordt nog beter als ik mijn telefoon open. PSV heeft huis gehouden in en tegen Liverpool. Hoe goed voelt dat zeg. Voor de duidelijkheid: PSV is al sinds mijn 7e​ mijn club.

Ik ben ook groot fan van F1 en Max, daarover uiteraard later meer.

Ik blijf nog even liggen en rond 1330uur ben ik klaar voor mijn 1e​ wandeling van deze trip Door het vele wandelen en zeker ook minder eten ben ik zo afgevallen. Ook nu tik ik 10km aan en kom ik goed gemutst weer terug in het hotel. Wel onhandig dat ik zonder ontbijt, geld en water naar buiten ging. Dus moest even terug, halverwege een klein hapje genomen bij een van de Hillary bars op 4. Normaal zou ik nu een bord vol nemen, ik taal er niet naar.

Rond 16 uur lig ik fijntjes aan het zwembad op het dak. JW is, zoals verwacht missing in action tot laat in de namiddag.. Mijn wingman heeft zijn slaap erg nodig.

We gaan eten bij Drifting Clouds (ook op dit forum)

Hij is eigenaar van een bar/restaurant in Punnawithi. Een aanrader om eens de BTS Green Line te nemen en daar een haoje te eten. Incl. een aantal fijne NL snacks.

Rond 22uur zijn we weer op bekende grond. Soi Cowboy. Er liggen weer enorme plassen met water, maar er is geen regen gevallen. Wederom is er iets mis met de riolering in Cowboy, maar omdat er geen bovenliggend management is doet niemand er iets aan. Het stinkt best!

We starten in Bad Beach (hoort bij CH) en dat is geen goede start. Er is een ouderwetse show met pijltjes en balletjes. Ach, u kent het wel. Ik heb er helemaal niets mee, mede omdat het vaak niet de mooiste dames zijn die deze kunsten uitvoeren. Daarna, geheel tegen de gewoonte slechts voor 1 of 2 drankjes naar Baccara Alwaar ik Soda zo dronken als een aap de tent uitgedragen zie worden. Wel een beetje vroeg om nu al zo naar de kloten te zijn dametje. Op naar Rainbow. Mijn plan was al gesmeed, een snelle barfine van #87 en hup naar een ST room. De druk van de ketel halen en daarna op zoek naar een good old fashioned Bangkok night.

Bij binnenkomst ziet Ice mij en ik zie haar. Ik maak het drinkgebaar en ze lacht lief, de start is daar.

Binnen 1 minuut zit ze zeer enthousiast te wezen, naast mij en op mij. De zoen is er ook weer. Alle seinen staan op groen. Maar zoals wel vaker is het niet wat het lijkt. De barfine vraag wordt wel beantwoord met '' yes, i want' maar als ze op haar telefoon intikt dat ze omgesteld is, maakt JW de opmerking dat Samui een "phuketje'' ervaart, maar dan in BKK. Deze zag ik niet aankomen. Mijn plan valt in duigen. Plan B moet van de plank gehaald worden. Plan B is niet veel anders dan Plan A, maar ik heb er even geem dame bij in beeld.

We gaan direct weg uit Rainbow, de staff is verrast, maar nog meer teleurgesteld zo te zien. Ik geen fijne start, jullie ook niet :)

Op naar Nana. JW wil eens wat anders en we kiezen Red Dragon, waar ik via de Stickman column wel aardige dingen over heb gelezen. Ook hier een verbouwing (hoort bij Shark groep) Het was al geen kleine gogo, maar er is zeker 70m2 bij gekomen. Volstrekt onnodig, ik heb het in de oude situatie nooit echt vol gezien.

Er loopt talent, 1 daarvan is Yada (nummer even kwijt) en ze is meer dan entertianing. Natuurlijk voorzien van Samui borsten (doctor/handmade)

Als ze start met zoenen en ze door heeft dat Samui Jr makkelijk te vinden is zonder underwear gaat het de goede kant op. Hebben we hier een equivalent van Ice in handen?

Het antwoord is volmondig ja!

Yada wil wel naar soi 10, maar ik verkies anders. Het wordt een ST room. Ik wil snelheid, want de echte good old fashioned Bangkok zit er nog steeds in.

Onderweg kopen we condooms bij 7-11. Note voor mezelf: vanaf nu 1 op zak meenemen.

Het ST hotel is niet best, bijna ranzig zelfs. Wat mag je verwachten voor 300 baht?

Yada levert zeker wel op, maar is/wordt geen herhaling. Ze doet goed haar best, maar ik mis de overtuiging die er in de gogo nog wel was. Ze wil niet gebeft worden, maar dat kan niet waar zijn. Na enige woordjes van ondergetekende klimt ze toch op mijn gezicht voor de Samui treatment. Ze ervaart het toch wel als goed volgens mij. Tijd om even de pijpkunsten van Yada te ervaren. Ze wil het met condoom doen, maar ook dat kan niet waar zijn. Wederom win ik deze dialoog. Vervolgens pijot ze best wel overtuigend. Terwijl ik inmiddels mijnverwachting aan het downplayen was. Tijdens het pijpen maar even de vingers gebruikt. One in the pink, een klein topje in the stink. Ze geeft geen kik.

Daarna komt Yada op mij zitten. Ondanks dat ik veel fitter ben, ben ik toch nog een luie neuker. Maximaal 10 minuten on top en dan ben ik leeg geneukt. Yada is een lieverd, maar zal inderdaad geen herhaling worden. Ik heb ook haar Line of IG maar niet gevraagd.

JW is naar Bilboard gegaan waar we tot de conclusie komen dat BB nog steeds de top is. Hier nog nooit een scam meegemaakt. De bon klopt altijd.

Op naar Geisha, waar iets gebeurt waar we niet op rekenden. Vrij snel ieder van ons een dame bij ons die niet heel verlegen waren. Noey, een hostess ontdekt heel vlot dat Samui Jr los in het hok hangt. Dat wordt dus vrij snel los in het hok staat.

Ze is zeer overtuigend, maar ik ben al leeg. Omdat ook JW die andere geen barfine geeft, gaan we rond 3.15uur (ze gaan dicht) moe maar voldaan naar buiten.

We willen en moeten door. Het wordt Climaxx in soi 11.

Maar daarover snel meer, want ik wil en moet mijn wandeling nog maken.

Vervolg van dag 3 en daarna, volgt snel. Dank voor het lezen en nog meer dank voor eventuele reacties.

Volgende keer zal ik proberen wat foto's erbij te plaatsen, dat maakt het toch iets meer af.

Laatst bewerkt:
Gelijk maar even een vraagje: moet er iedere dag seks zijn als je in Thailand bent?

Mijn antwoord mag duidelijk zijn, voor mij is dat geen must. Ik ga voor de experience. Ik wil gewoon een leuke nacht. En ja, dat kan inclusief seks zijn.
Dit heb ik ook gaat mij sfeertje en vibes dan puur elke dag sex hebben denk trouwens daar ook gevaar in ligt als elke dag sex moet hebben de kans op teleursteling word veel groter.

Dat merkte ik bij twee andere medewandelaars in mij vorig reis die puur door dit steeds in achterbaan zitten van emotie.

En druk van eind avond wel leuke dame vinden en klik mee te hebben en uiteindelijk verkeerde dame kiezen puur om sex mee te hebben omdat ze hier nu zijn dus moet gebeuren🤔

Pattaya is wel mindgame als je niet goed mee om gaat.

Dus het zit goed met mindset hierzo😎

Nog even een disclaimer: ik omschrijf praktisch alles wat ik meemaak en dat betekent dus niet alleen mijn (of onze) capriolen in de nachtelijke uurtjes. Houd je daar niet van dan is mijn advies om het maar niet te lezen.
Geniale anti-marketing weer, zou je wat mee moeten doen.... ;)

Tip: zet dat geneuzel over PSV en Max vroemvroem helemaal onderaan een postm kan ik daar stoppen, autootjes... come on..... . WHO cares, ik wil verhalen over Samui borsten (my taste too), al dan niet kale poesjes, losse juniors in ene hok enz. :p

En ben absoluut weer ruim aan mijn trekken (beetje foute woordkeuze) gekomen. Het las weer heerlijk weg.
Elke avond sex in Thailand? Mijn eerste keer had ik ene vriendinnetje daar die minimaal 3x per daag wilde, ik was het zo zat na 5 dagen... Dus nee, voor mij egnie. Wat Tom zegt, de vibe doet veel, eigenlijk alles. En een dagje sparen geeft nog een mooier spetterend resultaat.

Wat vragen terug:
1 Merk je dat de 12k minder je meer fitheid geeft? (naast dat je nog steeds zo lui tussen de heupen bent)
2 Kun je per dag niet even een tussensaldo en totaalsaldo plaatsen dan heb je in ieder geval Nick67 in de interactie.
3 waar blijft dat verslag van JW, die ligt naar ik begrijp halve dagen te rotten in zijn nest, daar kan echt wel wat proza vanaf
4 waarom dat ranzige ST hotel en niet ff een taxi naar je hotel? Is druk er net zo snel vanaf, maar wel veel comfortabeler. Mij zien ze er nooit meer.
Ik kijk al uit naar de rest...

Terug
Bovenaan Onderaan