WHEM Thaise Bua Leiden(Rotterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nadat ik haar vorige week zaterdag gevraagd had om langs te komen voor een paar uurtjes was dat voor die dag te ver weg. Dat kan natuurlijk. Gevraagd of we dan zaterdag 26-8 konden afspraken voor 3 uurtjes bij mij thuis en elkaar een fijn weekend gewenst.

Donderdag 24-8 app ik haar of het nog doorgaat, reactie dat ze niet van tevoren afspreekt omdat dat meestal toch wordt afgezegd en dat is haar planning naar de .....

Vrijdag nogmaals gevraagd, reactie is dat ze het deze dag druk heeft en dan niet weet of ze zaterdag zin heeft.

Zaterdag 26-8 nogmaals gevraagd, ze kon 21:45 er zijn voor 1 uurtje, daarna was ze bezet met vaste klanten. Aangezien ik pas om 22:00 uur thuis zou zijn ging dat ook niet door. Deze vraagstelling was rond 20:00 uur. Haar een fijne avond gewenst.

Bij thuiskomst telefoon in de hoek gegooid, gaan douchen en en nog wat gedronken en dan maar slapen (alleen).

Zie ik vanmorgen een app van haar van 22:45 dat ze nog kan komen. En van 02:50 uur met succes verder en ben ik geblokkeerd.

Jammer, ik had haar graag een keertje meegemaakt maar dat zal er dus niet meer van komen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan