Algemeen Thaise Lelie, Kinrooi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou kunnen, maar ik ben lang geleden daar geweest en was alleen 1 oudere massagedame aanwezig.
Was toen niet de moeite van het onthouden waard. Viel volgens mij ook onder eigenaar thai massage in Maaseik-Centrum. Iets met thaise tulp of zo. Ook oude meuk.
Foto 1 en 3 lijken leuk.
Op Redlights staan oude? ads
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou kunnen, maar ik ben lang geleden daar geweest en was alleen 1 oudere massagedame aanwezig.
Was toen niet de moeite van het onthouden waard. Viel volgens mij ook onder eigenaar thai massage in Maaseik-Centrum. Iets met thaise tulp of zo. Ook oude meuk.
Foto 1 en 3 lijken leuk.
Op Redlights staan oude? ads
Ben het eens met Wally, mijn ervaring is ook matig. Masseuse (in de 60 denk ik) masseerde alsof ze de trein nog moest halen....zo onrustig en zonder aandacht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Prima dat deze salon besproken wordt, maar op de site staan geen sexuele handelingen.

Die gaan we dus ook niet op dit forum plaatsen.

Informatie uitwisseling doen jullie maar via een PB.
 
Tja,, ik ga het ervaren, vanavond een afspraak met Nisa, wat ik ervan kan zien op de foto een mooie slanke dame, nu hopelijk ook een goede massage.

Deze week bij haar een massage gehad. Als je van een goed uitgevoerde stevige, traditionele massage houdt moet je bij haar zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan