Thaise Massage Arnhem–Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
06/07/23
1
Goedendag,

Ik ben bekend met een aantal Thaise massagesalons regio Arnhem–Nijmegen waar het een en ander mogelijk is. Natuurlijk is er vaak pas het een en ander mogelijk als er ook een klik is met een dame in kwestie . Ben je bereid om informatie te ruilen over salons/dames in deze regio dan kun je me een pb sturen.

Wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen.

Mvg,
 
Ja ja weer een newbie die voor een dubbeltje op de 1ste rang wil zitten trappen wij niet in.
Spreek voor jezelf graag. Wat een gefrustreerde houding toch van je. Heb je teveel naar Calimero gekeken?

Van het delen van informatie worden we allemaal wijzer. Gymnasium biedt dat aan om te delen, prima dan toch? Heb het idee dat je jezelf op een zetel zet en dat mensen eerst jou van reviews moeten voorzien voordat ze mee mogen praten.
 
Als ze al iets extra bieden, na de klik op de kamer, wat zijn dan redelijke prijzen?
Bij Chinese massage salons is het redelijk standaard om 20 tot 30 euro extra te rekenen voor een HJ. Verder dan dat gaat het vaak ook niet, al zijn er uitzonderingen.
Bij de Thai is het een kwestie van een beetje onderhandelen. Meestal vragen ze om te beginnen 50 euro extra voor een simpele HJ. Aangezien ze verwend zijn geraakt is het lastig om dat bedrag op een Chinees niveau te krijgen, maar soms lukt het, vooral als de dame in kwestie op korte termijn een bezoek aan Thailand gaat brengen. Voor zo'n 70 tot 100 euro extra gaan ze uit de kleren voor een B2B maar verwacht niet dat ze all the way gaan. Sommige wel maar de meeste niet, tenzij je weer wat extra's dokt... en overal zijn uitzonderingen. Of de bedragen redelijk zijn moet je zelf uitmaken. Die 3 a 4 keer per week naar een Chinese salon is goed te behappen, maar 3 a 4 keer per week naar de Thai vind ik zelf een dure grap worden.
 
Nog niet zo heel lang geleden was 30 extra bij de Thai de standaard en was de uitzondering die 50 wilde hebben. Nu is dat andersom. Een goede band opbouwen doet soms ook wonderen.
 
Goede band helpt maar uiteindelijk gaat de prijs omhoog. Thaise dames kennen het spel en ze hebben gelijk
In the end is het gewoon vraag en aanbod. Als er een nieuwe goede salon komt waar je voor 50 euro all in terecht kan duiken we daar ook massaal op af. Met alle nuances natuurlijk maar zo wordt het spel in balans gehouden.
 
Gisteren zelf even rondje gelopen door Arnhem.
Het valt me wel op dat er daar verdacht veel massage salons zitten.
Vooral in de Steenstraat de ene na de andere.
En de Steenstraat ligt toevallig heel dicht bij het vroegere Spijkerkwartier waar de prostitutie nu verdwenen is.
Mooi buurtje trouwens daar. Echte multi culti volkswijk.
Is dit toeval of niet? En ik vermoed dat er daar wel iets meer mogelijk is.
 
In de Steenstraat was vroeger veel mogelijk. Er zijn toen echter een aantal salons gesloten ivm meerwerk dat aangeboden werdt.
Ik weet niet hoe het nu is, al een tijd niet geweest.
 
Ik hou wel van een beetje OMdenken. Waarom niet op zoek naar een mooie Thaise die gewoon intiem en ook massage aanbiedt? Haar lekker laten masseren zoals ze het van haar moeder heeft geleerd gevolgd door een b to b massage die ontspannen overgaat in een fijne neukpartij. Bijvoorbeeld Katy Thai in Den Haag met Tawan en Jenny
 
In de Steenstraat was vroeger veel mogelijk. Er zijn toen echter een aantal salons gesloten ivm meerwerk dat aangeboden werdt.
Ik weet niet hoe het nu is, al een tijd niet geweest.
Recent heeft er in dacht de Gelderlander een artikel gestaan waarin melding werd gemaakt van weer een controle rondje langs de salons. Zeker eentje is daarbij gesloten vlgs mij.
 
Wat betreft de steenstraat maakt dat niet zoveel uit. Deze straat ligt structureel op de radar van de instaties ivm de problemen in de wijk en de reeds eerder geconstateerde overtredingen. Gemeente heeft al eerde duidelijk aangegeven 2 keer per jaar hier te gaan controleren. Wat hier geschreven wordt verandert daar niet zoveel meer aan.
 
Ik heb wel adresjes in de regio Arnhem waar nog steeds wat mogelijk is. Je kan me een pb sturen als je zelf ook tips hebt. Dan ruilen we die uit. Reageer echter pas als ik echt vertrouwen in je heb. Dat doe ik aan de hand van vele eerdere reakties op dit forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan