Thaise massage Zweden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Crusader

Vaste klant
Forumpionier
173
03/07/21
132
10
Recent in Zweden geweest voor werk in Malmo om precies te zijn.
Wat mij opviel was het grote aantal Thaise massagesalons en dat maakte nieuwsgierig.
Na wat zoeken op het net kwam ik eerst een artikel tegen dat beschreef dat er in deze stad ongeveer 50 salons zitten en een artikel dat er 1 op 5 van de salons illegaal happy endings aanbieden.
Illegaal is prostitutie sowieso in Zweden trouwens.
Maar goed ik had wat last van mn nek door het hotelkussen dus toch maar eens naar zo'n salon met het idee het zal wel enkel massage worden eentje uitgezocht en aangebeld en er werd opengedaan door werkelijk een plaatje van een Thais dametje 500 kronen (ong 50,-) voor een uur en moest gelijk afgerekend worden.
Massage was meer dan prima en na het omdraaien zag ik een hele andere outfit dan bij binnenkomst en het leek mij sterk dat ze braaf tot ziens zou zeggen en dat bleek ook voor 50,- extra een HJ en voor nog meer was ook een blowjob mogelijk.
Omdat ik ook niet van steen ben en 50,- extra eigenlijk al best veel is voor een HJ gekozen.

Het lijkt me dus sterk dat slechts 1 op 5 salons dit aanbiedt aangezien het bij de eerste midden in het centrum gelijk raak is.
 
Er zijn heel veel Thaise vrouwen in Zweden. Ze zijn daar nog meer Woke dan hier en dat heeft zo zijn gevolgen.


Dit YouTube kanaal is pro man, maar hij maakt wel een punt. In Zweden is het niet prettig om man te zijn, want uiteindelijk is alles daar jouw schuld. Dan ga je op zoek naar vrouwen die daar anders over denken.
 
Ik kom wel eens in Zweden maar bijna nooit in de grote steden zoals Malmö.
Afgelopen keer ben ik op zoek gegaan naar Thaise massage met wat meer.
Tot twee keer toe van een ijskoude kermis thuisgekomen als het gaat om extra handelingen.
Je moet nog oppassen ook, het is strafbaar en de man heeft en is de lul.

Het zou natuurlijk kunnen dat sommige salons wel wat aanbieden aan vaste klanten die ze wat langer kennen.

Ik kom overigens meest in de provincie Värmland. Karlstad is daar de grootste stad maar ik ben in Eksharad en Arvika naar een salon geweest.

Overigens blijft Zweden een fantastisch land!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan