Liketolick
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/paola/
- Totale kosten (in euro)
- 220
Deze week een bezoek gebracht aan de Spaanse Thalia in het Landhuisje. Er was nog geen review dus hier mijn ervaring.
Toen de deur openging was ik blij verrast, wat een spontane en knappe dame.
De foto's op de website zijn waarheidsgetrouw. Het is een bijzonder knappe verschijning, zonder plastic hulpmiddelen en met een zeer zachte en lieve persoonlijkheid. Met een paar mooie donkere kijkers en een aantal sexy tatoeages op haar lijf.
Over het uur kan ik kort zijn, ik heb er erg van genoten. Ze weet wel raad met een harde pik en laat zich ook graag likken.
Tijdens de seks blijft ze oogcontact zoeken, wat ik erg geil vind, en kreunt ze zachtjes mee. Heel wat standjes zijn voorbij gekomen waarbij het uitzicht geen moment teleurstelt.
Ze blijft in totaal twee weken en vertrekt daarna weer voor een aantal maanden naar het buitenland. Ik hoop haar volgende week nog een bezoekje te brengen om dit uur een mooi gevolg te geven.
Toen de deur openging was ik blij verrast, wat een spontane en knappe dame.
De foto's op de website zijn waarheidsgetrouw. Het is een bijzonder knappe verschijning, zonder plastic hulpmiddelen en met een zeer zachte en lieve persoonlijkheid. Met een paar mooie donkere kijkers en een aantal sexy tatoeages op haar lijf.
Over het uur kan ik kort zijn, ik heb er erg van genoten. Ze weet wel raad met een harde pik en laat zich ook graag likken.
Tijdens de seks blijft ze oogcontact zoeken, wat ik erg geil vind, en kreunt ze zachtjes mee. Heel wat standjes zijn voorbij gekomen waarbij het uitzicht geen moment teleurstelt.
Ze blijft in totaal twee weken en vertrekt daarna weer voor een aantal maanden naar het buitenland. Ik hoop haar volgende week nog een bezoekje te brengen om dit uur een mooi gevolg te geven.