trainertje
Newbie
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Link naar advertentie
- https://hentai-osaka.com/profile?cc=2792
- Totale kosten (in euro)
- 300
In Japan is alles inbegrepen exclusief intiem. Je kon intiem als extra optie krijgen maar kwam op €120 met condoom en €240 zonder. Die heb ik maar laten schieten. De p[rijs was sowieso aan de hoge kant. Dat kwam vooral doordat ik ver buiten de stad zat en ik daarom verplicht 2 uur moest boeken. Achteraf had ik het anders gedaan, maar voor mijn gevoel had ik daarvoor geen andere keus. Ik was namelijk niet in staat om zelf te reizen en daarmee de duur korter te kunnen maken. Dan moet je wel nog een reis maken en een kamer huren. Wel goedkoper, maar voor mij dus niet realiseerbaar.
Ritsu is een mooie meid. Wat te jong voor mij, maar ook daar kom je dan achter. Ze begon heel gewillig en was redelijk enthousiast, maar toen bleek dat ik niet voor het intieme ging was de pret er gauw af. Aan beide kanten waarschijnlijk.
Voor mij dus geen herhaling, maar ik kan mezelf niet kwalijk nemen dat ik het met deze meid geprobeerd heb.
Ritsu is een mooie meid. Wat te jong voor mij, maar ook daar kom je dan achter. Ze begon heel gewillig en was redelijk enthousiast, maar toen bleek dat ik niet voor het intieme ging was de pret er gauw af. Aan beide kanten waarschijnlijk.
Voor mij dus geen herhaling, maar ik kan mezelf niet kwalijk nemen dat ik het met deze meid geprobeerd heb.