Algemeen The Dirty Sluts

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ontdek ik net (nog nooit naar een swingerclub geweest) dat er vandaag de Dirty Sluts Donderdag is bij Devils & Angels in Susteren wat voor mij echt vlakbij is. Maar als ik in de auto stap dan ben ik precies binnen als de laatste schoten worden gelost ;).

Nu kijk ik naar de agenda voor November en December maar ik zie er nergens meer de Dirty Sluts tussen staan. Is het wel de planning dat het weer terug komt? Ik ben ook hier na het lezen van dit draadje wel benieuwd naar geworden en dan is het ook nog eens op wandelafstand.... Wel stevig doorstappen ruim twee uur maar toch. Hoor graag al het weer terug komt in Susteren.
Jazeker ! Iedere maand zijn ze daar. X

Ik ben op 20/11 naar de Dirty Sluts NL Party in de Devils & Angels Club te Susteren geweest. Door de winterse buien ❄️ was het een lastige rit, maar eenmaal ik de speelkamers kon verkennen was dit snel vergeten 🔥.

Een aantal activiteiten die me zijn bijgebleven:
  • Een Sletje neuken in allerlei trio formaties.
  • Een Slet doen squirten en haar dan verder in eigen nat gebruiken, en laten gebruiken.
  • Een Slet belonen met zaaddonaties van gangbangers en haar dan lekker 'muilen'.
  • Een Bekende Vlaamse Barvrouw aanzetten tot een overkop gaande 69.
  • Een Macha carte blanche geven om mij op een doortastende manier klaar te pijpen. 💦💦
  • Een Domina bijstaan in BDSM sessies met een Slet en een Gangbanger🪢
  • Een Slet hardhandig aanmoedigen om restzaad te oogsten.
Ik ben blij dat ik mijn hart en pik heb gevolgd om toch naar het DS feestje te gaan, ondanks de winterprik, en dat ik niet braafjes ben thuis gebleven om sneeuw te ruimen 🤗

Tip voor wie tijdens de wintermaanden last heeft van sneeuwballen, een winterpik of zaadvlokken. Ik kan de Dirty Sluts aanbevelen om alles vlug te ontdooien en spuitensklaar te maken.😜

Ik ben op donderdag 04/12 naar de Dirty Sluts Big Bang geweest. De sletten Carmen, Maya, Melissa, Eva, Alina, Stacey & Miss Booty en een Actief Koppel hadden er veel zin in. De GangBangers waren ruim in de meerderheid, maar toch moesten ze diep in hun reserves gaan🔥

Het plan van de sletten was: eerst veel BOOM-BOOM en dan een beetje bla-bla bij een drankje aan de bar. In het begin had ik wat keuzestres, maar dat was snel voorbij want ik heb gewoon mijn pik gevolgd. 🧭

Eva heeft me op een zachte manier in de stemming gebracht. Door eerst een beetje te kussen, strelen, zuigen, knabbelen en likken, kreeg ik 'een boner in de club' Daarna heb ik haar er lekker mee in de kont geneukt. 🍆🌟

Carmen zat gehurkt tussen een groepje mannen, met haar pijpmond op pikhoogte. Ik ging er tussen staan. Ze deed haar best om zaad te scoren. De mannen vonden het wel fijn, maar voor de meesten was het nog te vroeg om hun zaad al te lossen. Ze heeft haar magere oogst wel gedeeld met de liefhebbers van de betere 'cumkiss'. 💦

Miss Booty zat op een platform met haar kont omhoog en haar hoofd over de rand zodat de GBangers gemakkelijk toegang hadden tot haar mondje en kutje. De GBangers losten elkaar vlot af en ik kreeg snel de kans om mee te spelen. Miss Booty vond het geil om haar diepe pijpmond en strak kutje te laten gebruiken, en ik ook 😜

Stacey liet zich stevig neuken op een ander platform, onder toezicht van haar partner. Ze hield graag twee pikken vast, vlak bij haar gezicht, om ze beurtelings te kunnen pijpen. Ondertussen wisselden GBangers elkaar af om hun pik in haar kut te rammen. Ze bleven goed doorneuken bij toenemende 'spuitdruk', en lieten een andere stijve pik overnemen bij 'drukvermindering'. Op deze manier werd Stacey's kutje efficiënt gebruikt🤘

Carmen was druk bezig om zich te laten neuken 'sur quatre pâtes' en probeerde ondertussen de GBangers binnen hand -en mondbereik leeg te trekken en zuigen. Ik wilde haar inzet belonen met een cumdump in de mond, alleen lukte dat niet meteen. Ik gaf aan dat ze beter eerst de man kon pijpen die naast haar was komen liggen. Ze ging diep en doortastend te werk. Ik riep haar terug toen ik voelde dat mijn 'spuitdruk steeg'. Ze probeerde mijn opgespaarde lading door te slikken maar dat lukte slechts gedeeltelijk. Er kwam ook zaad op haar gezicht terecht. Ik heb het opgeveegd en aangeboden om het netjes op te likken 👅

Carmen keerde daarna terug naar de man die een 'fellatus interruptus' had ervaren. Hij had er begrip voor dat mijn cumdump voorrang had gekregen op zijn pijpbeurt. Ik wist dat hij bi-schierig was en dat gaf me extra mogelijkheden om het goed te maken. Hij reageerde positief op mijn 'verloren handen' op zijn lichaam en niet veel later kreeg Carmen ook zijn zaad over de tong 💦💦 Ze vond het een geslaagde samenwerking 🖐️

Ik liet me door Eva verleiden om haar nog wat zachtjes na te verwennen. Ze kreeg van een GBanger een intense befbeurt, terwijl ik samen met een andere GBanger haar lichaam streelde, aan haar priemende tepels zoog en haar zachtjes in de nek beet. Hiermee was de cirkel rond. Melissa zorgde bijna voor een doorstart door haar hand tussen mijn benen te steken en mijn kont, ballen en pik te strelen 🥵 Dat zal voor een volgende keer zijn, want we zaten toen al in blessuretijd. 😅

Tip: Eva en Melissa lijken wel wat op elkaar. Met een beetje fantasie zouden het zusjes kunnen zijn die mannen delen op GB feestjes. 😜

Terug
Bovenaan Onderaan