Tieten en waarom mag je er niet aankomen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tsja, kan er niks aan doen. Zo ben ik geboren, had gewild dat ik het super lekker zou vinden maar helaas. Gelukkig bestaan er heeel veel mannen die zich meer met de billen bezig houden. Daar kan ik wel wat mee. 😜
Maar je hoeft het ook niet per se 'lekker' te vinden om het toe te staan binnen je werk, wel? Het zou in mij niet opkomen om er een dame bij een privéhuis van tevoren naar te vragen, omdat ik vind dat aangenomen mag worden dat zoiets standaard is. (Anders kun je wel alles apart gaan vragen: 'mag ik je billen aanraken', 'mag ik je benen aanraken', 'mag ik je gezicht aanraken' etc.) Maar zou de dame er op de kamer dan moeilijk over doen, zou ik me echt bekocht voelen.
 
Het is niet alleen dat ik het niet lekker vind, het is dat ik het heel onprettig vind, hoe de meeste mannen eraan willen zitten vind ik niet prettig. Als ze eraan willen likken en zacht kusjes geven, prima. Geen problemen mee. Ze mogen zelfs erop klaarkomen.
Maar ik ga geen dingen heel de dag door toestaan waar ik diep van binnen niet achter sta, stel 8 mannen achter elkaar willen in mijn borsten knijpen, geloof mij dat ik niet met een goed gevoel naar huis ga.

Ik geef altijd van te voren aan dat ik dat niet fijn vind. Heb trouwens wel vaak ook mannen die het uit zichzelf vragen, "Is er iets wat je niet fijn vind?" Eerlijk gezegd vind ik dat een hele goede/respectvolle vraag, en veel vrouwen zullen dat nog meer vinden.
 
Laatst bewerkt:
Het is niet alleen dat ik het niet lekker vind, het is dat ik het heel onprettig vind, hoe de meeste mannen eraan willen zitten vind ik niet prettig. Als ze eraan willen likken en zacht kusjes geven, prima. Geen problemen mee. Ze mogen zelfs erop klaarkomen.
Maar ik ga geen dingen heel de dag door toestaan waar ik diep van binnen niet achter sta, stel 8 mannen achter elkaar willen in mijn borsten knijpen, geloof mij dat ik niet met een goed gevoel naar huis ga.

Ik geef trouwens altijd van te voren aan dat ik dat niet fijn vind. Heb trouwens wel vaak ook mannen die het uit zichzelf vragen, "Is er iets wat je niet fijn vind?" Eerlijk gezegd vind ik dat een hele goede/respectvolle vraag, en veel vrouwen zullen dat nog meer vinden.
Idd open communicatie is alles. We zijn allemaal verschillend maar het doel is hetzelfde.
 
Een meid zoals ik in die situatie die het niet fijn vind, kan twee dingen doen;

1 Mond houden en doen alsof ik het lekker vind terwijl ik 0,0% geniet en derest van de tijd zal faken.

2 Grenzen aangeven en duidelijk bespreken wat ik fijn vind zodat we beide opgewonden raken en samen kunnen genieten.

Sommige zullen vast voor optie 1 kiezen, het zij zo. Bij mij gaat het tegen mijn principes in.

Ben eigenlijk in herhaling gevallen, had dit al duidelijk gemaakt.
 
Het is niet alleen dat ik het niet lekker vind, het is dat ik het heel onprettig vind, hoe de meeste mannen eraan willen zitten vind ik niet prettig. Als ze eraan willen likken en zacht kusjes geven, prima. Geen problemen mee. Ze mogen zelfs erop klaarkomen.
Maar ik ga geen dingen heel de dag door toestaan waar ik diep van binnen niet achter sta, stel 8 mannen achter elkaar willen in mijn borsten knijpen, geloof mij dat ik niet met een goed gevoel naar huis ga.

Ik geef altijd van te voren aan dat ik dat niet fijn vind. Heb trouwens wel vaak ook mannen die het uit zichzelf vragen, "Is er iets wat je niet fijn vind?" Eerlijk gezegd vind ik dat een hele goede/respectvolle vraag, en veel vrouwen zullen dat nog meer vinden.

Vind je uitleg / toelichting hieromtrent best wel goed en duidelijk hoor! En moet eerlijk zeggen; heb er nooit bij stil gestaan vooraf te vragen "is er iets van je niet fijn vind" maar ja dat zou ik misschien eens kunnen gaan overwegen...het is denk ik dat ik voor mijn gevoel een all-inclusive restaurant inloop en gewoon kan pakken wat ik wil ;)

Anyways die post van Deug-genietje boven die van jou is wel een beetje mijn issue hiermee (iets niet inclusief wat je wel verwacht) ook...want je moet dan bijna als man vooraf alles afvragen (vind je ding 1-2-30 fijn/leuk/okey) danwel als dame alles duidelijk maken...ze zouden bijna per dame een A4'tje op de muur moeten hangen met inclusief dingetjes aangevult met vind lekker of niet dingetjes zodat je als man dat allemaal kan meenemen en in 5 seconden kan evalueren ipv 10 vragen stellen hahahha want idd in principe verwacht ik voor vol tarief gewoon vol alles mee te pakken...

Dat van te voren aangeven door jou gaat ook vast wel eens mis tho right. Althans ik ken hier 2 dames die dat ook beweerden te doen ivm zoenen wel / niet nou ik heb ze niet gehoord vooraf iig en dan is erachter komen 10m into the date zeker teleurstellend...het is maar goed dat je ook een lekkere kont heb and then some hahaha en over je borsten klaar komen maakt wel weer wat goed iig.



FF semi-topic gerelateerd; ik ken nu 2 masseuses waar het borsten aanraken niet inclusief is...maar voor mij ondanks minpunten daarvoor alsnog bovengemiddeld. Mar wel grappig want beide dames hebben best een mooie/volle C/D cup...ontvangen meestal in een sexy strak jurkje tieten uitpuilend enzo...maar omdat ik -weet dat ik- er niet aan mag zitten...registreren mijn hersenen ze niet echt meer!! Totally weird experience, want normaal werken tieten echt als magneten op mijn handen en ogen! Ben bij hun echt gedomesticeerd 'niet aan borsten zitten!' en dan week later naar andere dame waar ik 45/60 minuten weinig anders zie en aanraak dan der boobies :D
 
Tsa, kan er niks aan doen. Zo ben ik geboren, had gewild dat ik het super lekker zou vinden maar helaas. Gelukkig bestaan er heeel veel mannen die zich meer met de billen bezig houden. Daar kan ik wel wat mee. 😜
Echt hé... soms heb ik bij een dame die met mijn tepels wil gaan spelen ook wel het gevoel van oh nee... dus kan ik me wel inbeelden dat niet elke dame het graag heeft ... gelukkig ben ik een billen man haha ...
 
Vrouwen die gedwongen worden. Vrouwen met gevoelige borsten of naderende menstruatie (heeft grote impact op de gevoeligheid ervan). Vrouwen die het ongemakkelijk vinden dat er vreemde (of vieze) mannen aanzitten. Vrouwen die het gewoon niet graag hebben. Er zijn zoveel redenen mogelijk.
Je moet u eens voorstellen dat er onbekende vrouwen betalen voor u (incluus onaantrekkelijke, oude, aparte types) en jou dan aanraken op plekken waar je het zelf liever niet hebt. Oké, je bent er voor betaald maar psychologisch is dat best een impact hoor, zeker als beginnend dvp. Ik had daar ook enorm veel moeite toen ik begon. Nu vind ik het allemaal best oke en kan ik die knop in mijn hoofd omdraaien, maar bedenk gewoon dat die vrouwen ook maar mensen zijn met bepaalde gevoelens en gedachten, ondanks ze betaald worden daarvoor. 😊
Afgezien van vrouwen die gedwongen worden, dat begrijp ik volkomen.
Maar als je je aanbied als dvp dan weet je toch van te voren dat er niet alleen een adonis komt.
Je biedt je aan en vraagt daar geld voor, moet je ook niet moeilijk doen of heel duidelijk van te voren aangeven wat wel en niet mag, dan kan de wandelaar zelf de keuze maken of hij gaat of niet. Maar niet van alles aanbieden, geld aannemen en dan niets meer mogen. Dat is gewoon oplichterij.
 
Ook bij ugly dudes? Of doe je dan je ogen dicht en fantaseeer je er wat lekkers bij?
Voor mij bestaan die niet. Iedere man heeft voor mij wat moois, leuks, liefs (ja klinkt afgezaagd maar zo werkt het bij mij). Ik kijk daar niet naar. Belangrijk is de klik, want dan kun je een hele lekkere geile avond hebben. Lekkere mannen zijn voor mij mannen met een echt lichaam, dus niet dat afgetrainde. Daar val ik totaal niet op.
 
Voor mij bestaan die niet. Iedere man heeft voor mij wat moois, leuks, liefs (ja klinkt afgezaagd maar zo werkt het bij mij). Ik kijk daar niet naar. Belangrijk is de klik, want dan kun je een hele lekkere geile avond hebben. Lekkere mannen zijn voor mij mannen met een echt lichaam, dus niet dat afgetrainde. Daar val ik totaal niet op.
Zijn die afgetrainde mannen Dan niet de ugly dudes voor jou?
Ik Kan me niet voorstellen dat je bij elke man Wel iets leuks of liefs Kan vinden. Wel knap als dat zo is.
Ik Denk even aan een dame in de doublet, ze is lelijk oud vet, heeft altijd een chagerijnig boos gezicht, is een roddeltante (weet ik want ik heb gehoord hoe ze mij tegenover haar vriendinnen pajero noemde....ze zit nl altijd in de passaje waar ik bijna nooit bij iemand naar binnen ga)
Kennelijk zijn er mannen die iets moois in haar vinden....maar daar heb ik echt bewondering voor
 
Kan dus wel in iedere man wat lekkers en aantrekkelijks vinden. Zelfs in die afgetrainde mannen. Maar als ik mocht kiezen liever een echte man met wat vet op de botten. En helemaal heerlijk als er borsthaar aanwezig is ;). Zo geil.
kijk dat beloofd wat daar heb ik veel van toch maar een keer afspreken denk ik
 
Heb één keer gehad dat een dame shirt niet uit wilde doen. Mocht wel aan de borsten komen maar ze mochten niet bloot. Afknapper. Ik vind borsten leuker dan billen.
Eén keer gehad dat zij spontaan haar t-shirt omhoog trok... en dat ik het weer omlaag deed! Haha! Slappe borsten!
Maar... wat een lekkere sex verder!
 
De enige keer dat een dvp haar bh aanhield en deze toch maar op mijn verzoek uitdeed was toen ze zich schaamde omdat haar borsten verschrompeld/leeggelopen leken. Ik zag haar gezicht vertrekken toen ze haar bh naar beneden trok dus heb hem maar weer snel omhoog getrokken. Verder heb ik nooit meegemaakt dat ik er niet aan mocht komen. Meestal worden ze in mijn gezicht geduwd of duw ik mijn gezicht gewoon er tussen. Daarna om en om eraan sabbelen als een baby. 🍼

Het liefst een stevige volle cup C maar ik heb ondertussen genoeg borsten gezien dat ik er eigenlijk ook niet meer warmer of kouder van word. Als ze maar lief is en goede service verleent dan ben ik een blij jongetje. 👦🏻

Hoe kleiner de borsten hoe geiler de dvp is mijn ervaring trouwens. 😝
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan