Tieten en waarom mag je er niet aankomen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eén keer gehad dat zij spontaan haar t-shirt omhoog trok... en dat ik het weer omlaag deed! Haha! Slappe borsten!
Maar... wat een lekkere sex verder!
O shit....doet me denken aan een best mooi meisje in de geleen.....die vroeg minder Dan het standaard tarief.....Toen haar shirt uitging wist ik waarom.....ik hoop dat ze daar werkte voor een borstoperatie....want als ik ooit een vrouw heb ontmoet die dat nodig had was het deze dame...tieten van een oma van 90 een aantal dagen na de begrafenis
Ik had niet het hart om weg te lopen....want het was best zielig.....maar ja....een goed aantal jaren Verder en een hart dat vele malen gebroken is😜 ik weet niet wat ik nu Zou doen
 
Dan weet ik dat🙃
On = one neukertje?

On topic: ik vind het 'spelen' met borsten toch wel bij het standaarddiensten pakket horen en niet iets wat je expliciet van te voren nog vraagt.
Mocht de dame in kwestie er niet van gediend zijn, dan verwacht ik dat ze dat zelf netjes aangeeft.
 
Laatst bewerkt:
Tenzij er een medische reden is (ontsteking aan de tepel of zo, maar dan zou ze beter even vrijaf nemen), zou mijn conclusie zijn dat ze het verkeerde beroep gekozen heeft... Heb het wel al meegemaakt dat er gevraagd werd voorzichtig te zijn (dat ben ik altijd) maar nog nooit verboden geweest de tietjes te verwennen...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan