Recensie Tifanny, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Christian

Wandelaar
Forumpionier
35
03/07/21
55
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3041867-tifanny
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
deze Latina heeft ook weer de weg gevonden naar Amsterdam.
een Latina die doet wat ze beloofd is vaak een uitzondering, maar aan haar heb je een goede!! photos kloppen 100% en de service ook.
pzc, ballenlikken, tongzoenen, beffen, vingeren en intiem in meerdere standjes. ze neemt ook voor alles de tijd en kijkt niet op de klok.
heel aangenaam sfeertje. helaas is haar engels matig.
zeker herhaling!!
 
Tifany / Tiffany / Tifanny (volgens mij staat er iedere keer dat ik kijk weer een andere spelling) ken ik al een jaar en elke keer dat ik haar bezoek wordt het steeds beter. Ze heeft een aparte look en ik hou er wel van. Mooie groene kijkers, bescheiden tietjes en groot achterwerk. Het is qua taal af en toe behelpen maar ik kan ook wel met haar lachen. Service is top, is de dame van de foto's. Aanrader.
 
Zojuist bij deze dame geweest. Ik ben toch iets minder enthousiast en had meer van de ontmoeting verwacht. PZC ja maar deepthroat toch echt met condoom. Ook van TZ was geen sprake. Het is wel een leuke meid en de sex was prima. Voor mij blijft het bij deze ene keer.
 
Zojuist bij deze dame geweest. Ik ben toch iets minder enthousiast en had meer van de ontmoeting verwacht. PZC ja maar deepthroat toch echt met condoom. Ook van TZ was geen sprake. Het is wel een leuke meid en de sex was prima. Voor mij blijft het bij deze ene keer.
Begrijp ik het goed dat ze pijpt zc maar als ze 'm wat dieper wil nemen doet ze een rubbertje om? Beetje vreemd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan