Recensie Tiffany Den Haag, Hunsestraat 51 k1 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wandelogist

Vaste klant
109
18/04/22
60
2
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Afgelopen maandag of dinsdag bij haar geweest. Stond op de punt om naar huis te gaan tot ik langs haar raam liep en glimlachte ze naar mij. Haar gevraagd wat het kost (Heb gemerkt heel soms vragen sommige dames 100).

Naar binnen gegaan, standaard praatje gemaakt en elkaar leren kennen. Haar engels is beetje gebrekkig maar volgens mij verstaat en spreekt ze Duits prima, ze haalde veel woorden door elkaar en zei sommige dingen in het Duits. Standaard wip pmc nmc zonder haast, ook na het klaarkomen nog gepraten.

Dit is de dame die heel fit is toch waarbij je dr buikspieren ziet en string is vrij laag.

Kort praatje met dr gedaan en ze zei tegen mij dat haar service enkel pmc en nmc is en verder niets. Wel hele mooie meid

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Deze week heb ik deze Roemeense dame bezocht in de avond en naar binnen gegaan zonder te onderhandelen. Wellicht dom van mij want ze begon direct te klagen over hoe weinig mannen hier de dames bezoeken. En ook direct hoe ze beter in Duitsland kan werken omdat ze daar ook in die kamers mogen overnachten, zodat ze geen huurlasten hebben. Ik was echt zeer verbaasd want dit had ik nog niet eerder gehoord. Ze zei ook direct dat ze binnenkort dus naar Duitsland gaat want ze verdient in Den Haag niet genoeg 😧.

Maar dat maakte de sfeer niet top en daar bovenop mocht ik deze Tiffanny verder niet aanraken bij dr kutje en was het direct condoom eromheen en max 2 standjes dus toen afgemaakt in doggy. Ze is geen TMM in mn ogen maar echt top was het ook niet.

In Nederland mag je niet in bedrijfspanden slapen. Wel dus als het pand apart ander deel in het pand heeft met gescheiden ingang en huisnummer. Maar daar hebben ze beperkt slaapplek en moeten ze wel apart huur voor betalen.

Er zijn wel bv privehuizen if clubs waar illegaap geslapen wordt maar exploitant loopt risico dat bij controle vergunning wordt afgepakt of tijdelijke sluiting of hoge boete.

In Nederland mag je niet in bedrijfspanden slapen. Wel dus als het pand apart ander deel in het pand heeft met gescheiden ingang en huisnummer. Maar daar hebben ze beperkt slaapplek en moeten ze wel apart huur voor betalen.

Er zijn wel bv privehuizen if clubs waar illegaap geslapen wordt maar exploitant loopt risico dat bij controle vergunning wordt afgepakt of tijdelijke sluiting of hoge boete.
Oke bijzonder zeg. En in Duitsland is dit dus oké? Dan gaan veel dvps natuurlijk daar werken als ze daardoor netto meer overhouden… dit wist ik echt niet

Misschien net als in Nederland ook bij aantal illegaal

Gaat om brand, dat brandweer bij woonpanden weet dat er mensen kunnen slapen dan redden ze eerst, bij gesloten donkere bedrijfspanden is brandbestrijding zelf prio

En dat is al decennia zo en dames werken overal ook in Nederland, zij nu ook😜

Terug
Bovenaan Onderaan