Recensie Tiffany, Duisburg, Vulkanstraße, Eros 26 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
I was yesterday in the evening at Eros26. Was looking for Tiffany. But the room was empty and no Name there. The girl right next to her room. Told me then that she left. I asked her, where did she go, she answered me, maybe into another city….
Somebody knows more ?

Klopt , 2 weken geleden was de kamer ook leeg,en geen naam op de raam met tiffany, helaas weer vertrokken, weer ook niet waarheen
Ach die keert wel weer terug.
Sommigen die denken dat het gras ergens anders groener is.
Maar na een paar weken komen ze van een koude kermis terug en zitten ze weer steevast op hun oude plekkie in Duisburg.
Simpelweg omdat het nergens anders zo makkelijk geld verdienen is als daar.
Iedere avond lopen er honderden potentiele klanten langs de ramen in met name Eros 26 en Vulkanhaus. Dat zie je nergens. Ik was laatst in de Geleen in Den Haag 's avonds om een uur of 9. Nou, totaal uitgestorven daar. Geen wandelaars en daardoor ook amper dames aanwezig.
Hoe anders is dat in Duisburg.(y)

Kom net uit de kamer van Tif is verhuisd naar de middelste gang begane grond als je binnen komt rechts in het midden ongeveer, met tiffany op de raam,
Ze is in andere grote steden geweest, maar het viel tegen zei ze, maar ook in Duisburg is het veel minder als 6 of 8 jaar geleden.

Kom net uit de kamer van Tif is verhuisd naar de middelste gang begane grond als je binnen komt rechts in het midden ongeveer, met tiffany op de raam,
Ze is in andere grote steden geweest, maar het viel tegen zei ze, maar ook in Duisburg is het veel minder als 6 of 8 jaar geleden.
Het is overal minder geworden. Vooral na corona.
Maar Duisburg is voor de dames nog altijd vele malen beter dan andere steden. Voor ons als wandelaars ook trouwens. ;)

Terug
Bovenaan Onderaan