Recensie Tiffany, Duisburg, Vulkanstraße, Eros 26 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bigasshunter

Wandelaar
71
26/10/21
54
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Afgelopen vrijdag nog ff naar Duisburg gereden, eerst wat rond lopen in de huizen zonder intree om te kijken of er wat dames zijn die me op geiten, 1 donkere op sexpalace 2e verdieping beetje links van het gebouw werd ik wel geil van, maar kies nooit zo snel de rest viel tegen, toen naar Eros naar de knappe dames, staan best mooi tussen, maar keus viel op tiffany ken haar al 6 jaar, vanaf het begin dat ik in Duisburg kom, blijft toch 1 van de beste service in Duisburg, ze is heel relaxt groot en alles heel mooi in verhouding, enorme jetters niet helemaal echt maar wel mooi,
Ook mooie kont en platte buik
Pijpt redelijk diep, en blijf goed aan voelen wat je lekker vind, zeker niet snel afwerken,
Wel alles safe,en geen tongzoenen,
Wat verstandig is om niet iets op te lopen

Zeer tevreden naar huis gegaan zoals altijd bij tiffy
 
Leuk om weer eens een recensie van Tiffany te lezen. De topper waar ik altijd de rit voor naar het baeklandplein maakte, jammer genoeg nog steeds niet aan toegekomen om naar Duisburg af te zakken maar misschien deze vakantie maar een keer. Weet iemand haar werktijden daar?
 
Zaterdag ook Tiffany als laatste bezocht. Had wel weer zin in haar en haar grote tieten. Denk zelf grootste van Duisburg. Heerlijk genoten tussen die grote jetsers. Ze neemt ook de tijd en dat was nodig omdat ik ervoor al bij Lisa en Wanda was geweest. Lekker weer gekomen toen ze mijn heerlijk bereed en ik een goede uitzicht had op die heerlijke jetsers.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Donderdag avond bij Tiffany binnen geweest.
Wat een sexdrive heeft zij.
Normaliter ga ik naar wat minder "stevige" dames, maar wilde wel weer eens met een donkere dame ketsen, en haar imposante borsten deden me besluiten met haar van bill te gaan.
Hierboven werd aangehaald dat ze een atletisch figuur zou hebben, wel volgens mij is dat toch meer normaal postuur tot stevig, atletisch of een fittnes body heeft ze niet.
Echt een aanrader, ze beleeft er zelf ook plezier aan, dat merk en proef je aan haar heerlijke lichaamsappen, ze liet zich heerlijk gaan tijdens een uitgebreide bef beurt, welke later nog eens dunnetjes werd overgedaan tijdens de 69er.
Verder handjevol standjes geneukt, heerlijk....
 
Zondagavond deze mooie zwarte parel bezocht,haar mooie lach en prachtig lichaam met enorme mooie grote borsten trekken me aan ik kende haar nog van het Baekeland plein in Eindhoven en zij mij.Weer een top service gehad voor 50eu zij is echt een topper
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week vrijdag bij Tiffany geweest. Ben voor het standaardtarief van €50 binnen gestapt.

Ze begon met een pijpbeurt deze was erg goed en redelijk diep. Daarna nog in een paar verschillende standjes geneukt en uiteindelijk het condoom volgespoten.

Over het algemeen een prima ervaring en zou haar zeker nog een keer bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben vandaag ook bij tiffany geweest,wou haar al een tijdje doen en dit heb ik mij niet beklaagd,wat een SEX bom.
Ze gaf mij een goede pijpbeurt,verschillende standjes gedaan en de condoom volgespoten bij doggy en wat een borsten ze heeft WOW.
Bezoek haar terug als ik in duisburg ben...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan