Recensie Tiffany (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 21/3 (of 23/3 ??) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 11109

Vaste klant
109
01/05/22
123
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Iedereen kent Moi Lolita van Alizee natuurlijk nog wel he.
Beluister HIER op Youtube
Screenshot 2022-05-28 at 00.47.51.png

Awel haar lookalike staat in de Schippersstraat 21/3 , naast 2 transen 😁
Een paar dagen geleden heb ik haar bezocht. Ze is 20 jaar, bruin haar en bruine ogen.
Ze heeft een engelengezicht ❤️ Ze is heel lief, zacht van karakter en ze heeft ZERO ego. Absoluut down to the earth en ze straalt vreugde en rust uit alsof ze met plezier in het SKW staat. Eenmaal op kamer was het duidelijk waarom....


Nadat ze haar jurkje uit had gedaan, waren er zwangerschapsstriemen zichtbaar over heel haar bovenlichaam 😮 Het was wat anders dan ik gewend ben, maar een loshangend buikvelletje vond ik niet aan te schouwen. Dan maar kijken naar haar hemelse ogen.
Blijkbaar al moeder geworden op haar 20ste en in SKW om ....ja je raadt al waarom.
Ik had er een heel gemengd gevoel bij. Ik voelde me als een echte BAD BOY tijdens de verschillende standjes.
Ze is heel openminded en rechtuit tijdens het spreken.

We hebben alle klassieke standjes geprobeerd. Ik had schrik dat er iets zou bloeden op mijn goddelijke piemel 🥵 Haar BJ was ondermaats trouwens.
Maar ze doet haar best om je een goede service te geven.🙏👍

Ik ben mentaal/psychologisch niet klaar voor een 2de bezoek. Dat ligt aan mij, niet aan haar.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom hoofdzakelijk in de dag, maar ik heb in SS 21 en 23 nog nooit ook maar één trans zien staan. Het gecombineerde pand SS 21 en 23 heeft 10 ramen. De linker 5 zijn SS 21 en de rechter 5 zijn SS 23.
 
Zoals al eerder gezegd. Ik kom weinig in de avond in het skw, dus daar doe ik geen uitspraken over. Vanmiddag echter nog eens extra opgelet. Ook vandaag weer geen trans gezien in SS 21 of 23. 23/4 leek mij vanmiddag ongebruikt.
 
Beste @Janus, was je gisteren op de dag in het SKW? Zo, ja, heb je dan naar raam SS 23/4 gekeken. Vrouwelijk model?
Deze middag zat er inderdaad een trans in SS23/4, maar ik zou haar niet bepaald vrouwelijk willen noemen. Het is de eerste keer dat ik haar daar gezien heb. Wel al vaak in andere panden zoals SS 17 en/of 19.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan