Voormalig lid 11109
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 50
Iedereen kent Moi Lolita van Alizee natuurlijk nog wel he.
Beluister HIER op Youtube

Awel haar lookalike staat in de Schippersstraat 21/3 , naast 2 transen
Een paar dagen geleden heb ik haar bezocht. Ze is 20 jaar, bruin haar en bruine ogen.
Ze heeft een engelengezicht
Ze is heel lief, zacht van karakter en ze heeft ZERO ego. Absoluut down to the earth en ze straalt vreugde en rust uit alsof ze met plezier in het SKW staat. Eenmaal op kamer was het duidelijk waarom....
Nadat ze haar jurkje uit had gedaan, waren er zwangerschapsstriemen zichtbaar over heel haar bovenlichaam
Het was wat anders dan ik gewend ben, maar een loshangend buikvelletje vond ik niet aan te schouwen. Dan maar kijken naar haar hemelse ogen.
Blijkbaar al moeder geworden op haar 20ste en in SKW om ....ja je raadt al waarom.
Ik had er een heel gemengd gevoel bij. Ik voelde me als een echte BAD BOY tijdens de verschillende standjes.
Ze is heel openminded en rechtuit tijdens het spreken.
We hebben alle klassieke standjes geprobeerd. Ik had schrik dat er iets zou bloeden op mijn goddelijke piemel
Haar BJ was ondermaats trouwens.
Maar ze doet haar best om je een goede service te geven.

Ik ben mentaal/psychologisch niet klaar voor een 2de bezoek. Dat ligt aan mij, niet aan haar.
Beluister HIER op Youtube

Awel haar lookalike staat in de Schippersstraat 21/3 , naast 2 transen

Een paar dagen geleden heb ik haar bezocht. Ze is 20 jaar, bruin haar en bruine ogen.
Ze heeft een engelengezicht

Nadat ze haar jurkje uit had gedaan, waren er zwangerschapsstriemen zichtbaar over heel haar bovenlichaam

Blijkbaar al moeder geworden op haar 20ste en in SKW om ....ja je raadt al waarom.
Ik had er een heel gemengd gevoel bij. Ik voelde me als een echte BAD BOY tijdens de verschillende standjes.
Ze is heel openminded en rechtuit tijdens het spreken.
We hebben alle klassieke standjes geprobeerd. Ik had schrik dat er iets zou bloeden op mijn goddelijke piemel

Maar ze doet haar best om je een goede service te geven.

Ik ben mentaal/psychologisch niet klaar voor een 2de bezoek. Dat ligt aan mij, niet aan haar.
Laatst bewerkt: