WHEM Tiffany, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou, ik heb haar bezocht in Rotterdam, nu actief in Amsterdam maar kan zeggen dat het toch een mooi plaatje was. mega dikke en harde pik, sommige foto's zijn fotoshop, maar in real life alsnog indrukwekkend.

Ik had een date van 3 uur geboekt bij haar na wat app contact op de dag ervoor.
Ze reageerde snel en geil, overtuigde mij een date te plannen.
Gaf aan dat ik een wat bttm slet ben, graag zuig en geneukt wordt en ook van assplay houdt.

In Rotterdam op adres aan gekomen, thuis alles goed voorbereid. X-je genomen 30 minuten vooraf. Bij binnenkomst mooie kleine, sexy geklede meid in lingerie.
Mooie grote ruimte, fris, alles schoon. Wel iemand anders in de ruimte ernaast.
Betaling gedaan, laatste check in badkamer en weer terug in de " feestruimte".

Ze start me sexy dans op leuke muziek, ik op mijn knieën en ze haalt haar dikke pik uit t kleine stringetje........poppers, zuigen en los. Dat ze graag neukt was mij snel duidelijk, heerlijk, kreeg complimenten over mijn bolle gladde kont.

Na een tijdje (ik schat 75 minuten) even chil, ze checkt haar telefoon en vraagt of ze een foto van mijn reet mag maken? Uh, waarom? I love your ass and want to show my friend. Ok, who is your friend, can you show her? Him, zegt ze en laat een foto van een neger zien. Ok to make picture? Uh, yes, ok.
Ze maakt de foto en stuur deze naar haar vriend, deze reageert vrijwel meteen.
Ik lig op t matras, lekker wat, neem net wat G om lekker verder te geilen.
He likes your ass, zegt ze.....do you like BBC? vraagt ze aan mij.
yes, i do! Why you ask?
My friend is in de room next to us, would you like him to join?
Ik raak nieuwsgierig, can you show his body / dick?
Yes, moment, ze laat me een foto zien: tering.....een fitte neger type NFL speler met een gladde enorme staaf. Slap op de foto, maar nu al gigantisch.
He wants to join, 100 euro for you! Ok, zeg ik. Ze appt hem en ik hoor een deur open gaan, hij gaat naar de badkamer in de ruimte naast ons.

Ondertussen spelen ik met Tifanny's dikke pik, lekker zuigen en likken aan haar ballen en sterretje. Dan gaat de deur open, de neger stap binnen, wow....minsten 2 meer groot, naakt en een gladde dikke slappe pik in een cockring!
Hij gaat op de matras liggen en wenkt me naar hem toe te komen, Tiffany zegt: Go!

Ik kruip op t matras, kom dichterbij de mega pik......heerlijk fris, slap...maar al gigantisch. Suck me zegt hij! Ik pak mijn poppers, hij ziet dat en zegt: yes, slut, take your poppers big and suck me deep!
Ik neem rustig 3-4 lange halen van de poppers, door de eerder genomen X en G komt er een golf van geiligheid door mijn lijf. Ik leg de poppers weg en lik de BBC van de eikel tot t einde.......dan pijp ik heb stijf.....hij blijft groeien!

Daarna een neukbeurt van zowel de BBC als Tifanny voor de duur van 1,5 uur.......helemaal uitgewoond. Top date!

De BBC heeft zijn zaad uiteindelijk in mijn mond gespoten, Tiffany wilde niet klaar komen.

Ze is nu in Amsterdam, moest weg uit Rotterdam, geen idee waarom.

Kreeg later een berichtje van haar dat ze in Amsterdam ook een BBC vriend had gevonden, filmpje van zijn staaf. Ongelofelijk groot, dat ik het nog niet aan gedrukt heb.......

Terug
Bovenaan Onderaan