WHEM Tiffany, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou, ik heb haar bezocht in Rotterdam, nu actief in Amsterdam maar kan zeggen dat het toch een mooi plaatje was. mega dikke en harde pik, sommige foto's zijn fotoshop, maar in real life alsnog indrukwekkend.

Ik had een date van 3 uur geboekt bij haar na wat app contact op de dag ervoor.
Ze reageerde snel en geil, overtuigde mij een date te plannen.
Gaf aan dat ik een wap bttm slet ben, graag zuig en geneukt wordt en ook van assplay houdt.

In Rotterdam op adres aan gekomen, thuis alles goed voorbereid. X-je genomen 30 minuten vooraf. Bij binnenkomst mooie kleine, sexy geklede meid in lingerie.
Mooie grote ruimte, fris, alles schoon. Wel iemand anders in de ruimte ernaast.
Betaling gedaan, laatste check in badkamer en weer terug in de " feestruimte".

Ze start met een sexy dans op leuke muziek, ik op mijn knieën en ze haalt haar dikke pik uit t kleine stringetje........poppers, zuigen en los. Dat ze graag neukt was mij snel duidelijk, heerlijk, kreeg complimenten over mijn bolle gladde kont.

Na een tijdje (ik schat 75 minuten) even chil, ze checkt haar telefoon en vraagt of ze een foto van mijn reet mag maken? Uh, waarom? I love your ass and want to show my friend. Ok, who is your friend, can you show her? Him, zegt ze en laat een foto van een neger zien. Ok to make picture? Uh, yes, ok.
Ze maakt de foto en stuur deze naar haar vriend, deze reageert vrijwel meteen.
Ik lig op t matras, lekker wat, neem net wat G om lekker verder te geilen.
He likes your ass, zegt ze.....do you like BBC? vraagt ze aan mij.
yes, i do! Why you ask?
My friend is in de room next to us, would you like him to join?
Ik raak nieuwsgierig, can you show his body / dick?
Yes, moment, ze laat me een foto zien: tering.....een fitte neger type NFL speler met een gladde enorme staaf. Slap op de foto, maar nu al gigantisch.
He wants to join, 100 euro for you! Ok, zeg ik. Ze appt hem en ik hoor een deur open gaan, hij gaat naar de badkamer in de ruimte naast ons.

Ondertussen speel ik met Tifanny's dikke pik, lekker zuigen en likken aan haar ballen en sterretje. Dan gaat de deur open, de neger stap binnen, wow....minsten 2 meer groot, naakt en een gladde dikke slappe pik in een cockring!
Hij gaat op de matras liggen en wenkt me naar hem toe te komen, Tiffany zegt: Go!

Ik kruip op t matras, kom dichterbij de mega pik......heerlijk fris, slap...maar al gigantisch. Suck me zegt hij! Ik pak mijn poppers, hij ziet dat en zegt: yes, slut, take your poppers big and suck me deep!
Ik neem rustig 3-4 lange halen van de poppers, door de eerder genomen X en G komt er een golf van geiligheid door mijn lijf. Ik leg de poppers weg en lik de BBC van de eikel tot t einde.......dan pijp ik heb stijf.....hij blijft groeien!

Daarna een neukbeurt van zowel de BBC als Tifanny voor de duur van 1,5 uur.......helemaal uitgewoond. Top date!

De BBC heeft zijn zaad uiteindelijk in mijn mond gespoten, Tiffany wilde niet klaar komen.

Laatst bewerkt:
Ze is nu in Amsterdam, moest weg uit Rotterdam, geen idee waarom.

Kreeg later een berichtje van haar dat ze in Amsterdam ook een BBC vriend had gevonden, filmpje van zijn staaf. Ongelofelijk groot, dat ik het nog niet aan gedrukt heb.......

Tiffany heeft operatie ondergaan en heeft haar gezicht vrouwelijker laten maken. Daarnaast een mooi setje tieten laten maken!

Morgen een geile sessie met haar en een vriendje van haar met een mega dikke pik!

Gaan t beleven!

Bijlagen

• f4afc3c9-79bc-4fb1-bcfd-a6ed57b3df45.jpeg
    f4afc3c9-79bc-4fb1-bcfd-a6ed57b3df45.jpeg
    84,7 KB · Weergaven: 15
  • 106dbfa0-6742-403e-87ef-c1096da3220a.jpeg
    106dbfa0-6742-403e-87ef-c1096da3220a.jpeg
    104,3 KB · Weergaven: 15
Laatst bewerkt:
Nou heren, dat was een geweldige date met Tiffany en haar Colombiaanse BBC vriend. Op nieuwe locatie in Rotterdam vlakbij de Kuip.
Afgesproken om 11h00, thuis voorbereid en onderweg haar geappt dat ik onderweg was. Was ruim op tijd, 10h30 in de straat en daar X genomen om lekker wat te worden.
Tiffany stuurde me een foto van haar outfit, roze lingerie en hoge hakken. Haar nieuwe tietjes hingen er prachtig in.

Als het 11h00 is bel ik aan en de deur wordt op afstand geopend. Ze staat me op te wachten achter de deur, de deur op een kier. Ik kom binnen en ze zoent me meteen. Ze is geil, ik merk dat direct. Betalen, uitkleden en even de badkamer gebruiken voor laatste check.
Als ik terug kom in de kamer staat haar vriend ook binnen, enkel met slip aan maar de dikke bult belooft wat.....

Ik ben ondertussen al lekker wat, Tiffany heeft ook X genomen en de boy een beetje C, allebei een kamara op.

On your knees! zegt ze en de boy komt voor mij staan. ze reikt mij poppers aan en doet heel langzaam de slip van de boy naar beneden. De half slappe dikke pik met cockring (alle glad geschoren) springt naar voren. Suck me zegt hij, ik neem 3 flinke snuiven van de poppers en begin te vliegen van geiligheid. Ik hap naar de pik en beginnen de zuigen. De pik groeit snel en de dikke knop komt naar boven. Wat een mega pik, deze is groter dan die van haar en die is volgens kinky 22cm.

Tifanny komt er naast staan en haar pik groeit al in haar te kleine roze stringetje. ze trekt de string opzij en haar mooie pik springt eruit. Nu 2 pikken om te zuigen! hmmm.

Na een paar minuten gaat de boy op t bed liggen en gebied mij te komen, ik kruip op t bed en neem direct zijn enorme pik in mijn mond. Lik zijn schacht en ballen, door naar beneden. lick my ass! zegt hij en ik doe dat gewillig. Ondertussen is `tiffany mijn gaatje aan t bewerken met haar vingers en een plug. Steeds meer, dieper en rekt mijn gaatje op......

Ik ben lekker wat en zij gaan ook lekker! Zeer geile sfeer, rood licht en lekkere muziek.

Dan gaat Tiffany achter mij op haar knieën en duwt haar dikke pik tegen mijn gaatje. ik neem wat poppers en ze drukt door.....de pik glijdt er soepel in en ze begint me lekker maar stevig te neuken. ondertussen zuig ik de boy lekker op zijn mega lolly.

Dan ik het tijd om te wisselen vindt het stel, de boy kruipt achter mij en Tiffany gaar voor mij liggen. Ik verwacht dat de boy pik toch wel iets groter is dan zij, ik neem diep poppers en voel hem aanzetten. Duwt, weerstand en dan duwt hij langzaam door.....ik wordt maximaal opgerekt en dan begint een neukbeurt zoals ik deze nog niet eerder heb ervaren. man man man..........wat een geil feest.

Dit duurt 3 uur als we alle drie voldaan en moe zijn. Ik heb hun zaad mogen slikken........

Terug
Bovenaan Onderaan