Recensie Tiffany (vh Emilly, Ayla/Aylla, Chloe), Wijnegem (vh Leuven, Aalst) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

willemdewilden65

Vaste klant
237
27/06/22
120
10
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/aylla-hot.html
Totale kosten (in euro)
100
Bij deze mijn korte ervaring.
Gebeld en grstuurd. Gevraagd voor blowjob zonder op 15 min voor 80 euro. Had weinig tijd.
Ze ging akkoord TOT ik naakt was.
Na 3 seconden nam ze een condoom. Toen ik protesteerde zei ze dat zonder condoom alleen was als ze een uur boekte..: in t Spaans Portugees dus onverstaanbaar…
Met lichte tegenzin toen ik me recht zette begon ze aan pijpen zonder condoom voor de volle 2 min.
Dan condoom en kwam ze op mij zitten waar ik stevig door stootte en doordat ik hitsig stond m, op 3 min klaar kwam…
Komt me niet veel voor, maar dat was het dus. Ik vroeg mijn 20 euro op 100 maar die kreeg ik niet. Was de eerste klant en ze kon niet weer geven… 😂
Man man man, dit is dus echt een stiel bederfster eerste klas. Heb t haar geschreven via translate dat als ze doet wat ze belooft, mannen WEL terug komen en nu NIET. Soit, weer een ervaring rijker maar een illusie armer! TE MIJDEN!!!! Trekt ook helemaal NIET op de foto's! Veel beloven maar dat is t ook…

Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-tiffany-hot.html
Totale kosten (in euro)
150
Me niet bewust van bovenstaande recensie trok ik richting Mortsel voor een uurtje met Tiffany. Advertentie zag er ok uit, maar de gemiddelde Latijns-Amerikaanse ervaring indachtig, waren de verwachtingen niet helemaal hooggespannen.
Afspreken ging vlot (WA).

Aangekomen in een onderkomen, niet onderhouden app in een rijtjeshuis, niet ver van oude God en de vroegere "Massive". Opengedaan door dmae in kwestie, in badjas. Foto's zijn echt, maar zoals steeds 'uit de juiste hoek' genomen. Vooral haar derrière is Zuid-Amerikaans ontwikkeld :).

Financiële geregeld, maar helaas geen aanbod tot douche of wasje. duidelijk geen verse lakentjes ofzo, enkel een fleece deken en een opnieuw opgeklopt kussen.
Het was snel-snel-snel nu. De belofte tot PZC (zoals afgesproken in WA) ging zeer snel overboord. Na 5 min rubber zuigen was ze dit blkbr beu, en was het haars inziens tijd om 'het beest met 2 ruggen' te maken.

TZ was nihil. Zoenen beperkt gedurende gehele ontmoeting.

Een 3-tal standjes (en 10min) later mijn kruit verschoten.

Tijd om een oppervlakkig gesprekje via google translate te voeren. Het kind spreekt Portugees en wat Spaans. Geen van beide ben ik machtig. Me gelukt om hier toch haar 'afstandelijkheidspantser' wat te doorbreken, en haar te doen lachen en w<at spontaniteit te doen ontwikkelen. Is an sich wel vriendelijke lieve meid, maar doet dit duidelijk niet uit intrinsieke motivatie.

10 min later stilaan aan ronde 2 begonnen, waar ik mijn tijd nam om haar oraal (& manueel) te verwennen (zonder hoogtepunt van haar zijde), en vervolgens doggy style te nemen. Helaas de spanning nogal verdwenen van haar vulva. Na een kwartiertje werken had ik het wel gehad, het was duidelijk dat ik, een mirakel daarenbuiten gelaten, de finish niet ging bereiken. dus voor het eerst in mijn leven een orgasme gefaket...

Nog even op adem gekomen, aan haar borsten geprutst, aangekleed, en 56min na aankomst stond ik terug buiten.

Geen dramatische ervaring, maar kon duidelijk beter. Is nog tot zondag in Mortsel, moest iemand zich niet kunnen inhouden. Mij ziet ze niet terug, zal wel verder gaan (ont-) dekken.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan