Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is een interessante tussenzin. Als ik in een advertentie zou lezen "dit is niet zozeer voor oplichting" zou ik toch argwanend wordenniet zozeer voor oplichting
Het kan ook met 1 cent als het alleen voor verificatie is.een tikkie over te maken van 5 of 10 euro, niet zozeer voor oplichting, maar voor verificatie
Ze gebruiken het ook om 'time wasters' tegen te gaan. Dus vandaar 5 of 10 euro. Maar dat vind ik niet zo interessant op zich. Het gaat mij meer om de reden die ik noemde.Het kan ook met 1 cent als het alleen voor verificatie is.
Het is ook een conclusie die ik zelf heb getrokken door bij de betreffende dames door te vragen eroverDat is een interessante tussenzin. Als ik in een advertentie zou lezen "dit is niet zozeer voor oplichting" zou ik toch argwanend worden
Heb je zelf ervaring met betalen hiervan?
Ik kom steeds vaker tegen dat dames vragen om een tikkie over te maken van 5 of 10 euro, niet zozeer voor oplichting, maar voor verificatie zodat ze je informatie hebben. Weet iemand hoe dit proces werkt en wat de dames precies met je informatie doen?