WHEM Tina 36 Rotterdam (NL BBW) Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb meerdere malen contact met haar gezocht maar totaal geen reactie mogen ontvangen. Dus voor mij met haar einde oefening, ga daar geen tijd meer aan verspillen. Jammer maar helaas. Groet Peter
 
Bij Tina/Pamela geweest. Ongeremde ervaring, is voor veel in en vind alles eigenlijk prima. Daarintegen niet echt een sterke mening en vind alles wel oké. Ze is wel meer dan volslank vind ik, en niet moeders mooiste. Wel lekkere volle, redelijk stevige grote borsten. Heb lekker mogen fisten en cim en anaal was ook geen probleem. Pijpkunsten wat soft maar wel deepthroat. Dus waar voor het geld, maar ik weet niet of ik nogmaals zou gaan.
 
Paar jaar terug bij haar geweest in Leeuwarden centrum.
Vriendelijke dame met enorme borsten. Heb haar alleen anaal genomen, waar zij totaal geen moeite mee had.
Fisten lukte alleen niet echt. Tot aan mijn knokkels kwam ik erin, terwijl ik normale handen heb.

Iemand die wel zijn hele hand erin heeft gekregen?
 
Ze heeft de afgelopen jaren volgens mij Den Haag als vaste standplaats gehad. Ze kwam naar eigen zeggen ook uit Den Haag
En toen ik haar jaren geleden in Utrecht bezocht zei ze uit Utrecht te komen.
Alles mag bij haar zonder condoom zonder meerprijs, geen gebruik van gemaakt. Date was wel ok, ze deed haar best maar geen klik bij mij.

Foto's zijn zeker niet van haar, ze had harde siliconen borsten, van het soort dat niet op borsten lijkt. Nooit begrepen waarom iemand dat zou nemen.
 
Paar jaar terug bij haar geweest in Leeuwarden centrum.
Vriendelijke dame met enorme borsten. Heb haar alleen anaal genomen, waar zij totaal geen moeite mee had.
Fisten lukte alleen niet echt. Tot aan mijn knokkels kwam ik erin, terwijl ik normale handen heb.

Iemand die wel zijn hele hand erin heeft gekregen?
Het was idd een beetje proppen, maar toch wel gelukt tot de pols uiteindelijk, maar idd vrij ondiep, mocht ook niet draaien van haar. Ze vindt verder alles prima.
 
Dat is deze dame @Ronnywest
 
Terug
Bovenaan Onderaan