Recensie Tina, Arnhem (voorheen Almere) 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rana

Stamgast
371
23/01/23
614
21
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/8301253-tina
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Eind december bij "Tina" in Almere geweest.
Afspraak maken ging snel via Whatsapp.
De meid die ik trof is niet die van de foto's. Maar ze was niet onaantrekkelijk. Leeftijd klopte wel, mooie borsten. Figuur niet zo mooi als bij die van de foto's. Lieve meid, mooie lach. Ze zei dat ze Maleisisch was - of dat waar is weet ik niet.
Betaald voor een uur. Eerst heeft ze me gemasseerd (gewoon, niet erotisch). Daarna kort pzc, daarna standjes met. Maar ik was te groot voor haar, uiteindelijk maar met de hand afgemaakt.
Kussen mocht niet echt, een knuffel nadat de kleren weer aan waren ook niet. Ik vermoed omdat ze er meteen weer proper uit moest zien voor de volgende.
Geen douche gezien, ze gebruikte natte doekjes om schoon te maken.
Recent stonden er 2 andere foto's op het profiel (nu is het weer offline). Misschien dat die foto's wel kloppen, dan ziet ze er IRL wel beter uit.
 
Ik heb haar een keer gemist en ik stond op het punt om vandaag een afspraak te maken. Bedankt dat je me hebt gered.
Ik ontmoette een paar weken geleden een andere vrouw in hetzelfde huis. Ook zij zei dat ze Maleisisch is.
 
Zelfde soort ervaring gehad met haar.
Ze is wel de vrouw van de foto's maar sommige foto's zijn wat ouder. Ze blijft een hele mooie vrouw.
Maar de service en hygiëne zijn naar mijn mening onvoldoende. Ze spreekt amper Engels. Bijna alles wat je tegen haar zegt begrijpt ze niet. (Ik kan goed Engels). De locatie was een vreemde vieze studenten kamer. Je moet still zijn van haar, dat geeft een hele vreemde sfeer. Ze wil vooral het geld. Ze masseert je een beetje niet erotisch. Dan mag je snel je kwakje bij haar kwijt, waar ze duidelijk geen plezier aan beleeft. En dan met een vochtig doekje condoom er af en klaar. Ze is misschien wel lief maar ze heeft volgens mij geen plezier in het sex werk.
Maar ook even knuffelen en lief doen heeft ze liever niet. Ik ben (al zeg ik het zelf) niet onvriendelijk, ook niet oud of onaantrekkelijk. Dit was mijn eerste keer ooit. Zeer vreemde ervaring. Had er wel meer van verwacht. Hopelijk niks mee opgelopen ondanks dat alles met condoom was.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/2896100-alisia
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik wilde wel weer eens op de Aziatische toer dus op bezoek geweest bij deze Alisia uit Maleisië. Vlotte appcontact en een afspraak was zo gemaakt dus op bezoek geweest ergens in Almere Haven.

Zelfde dame als op de foto's maar in een simpele legging, t-shirtje en flipflops. Ranzig en shabby appartement waar de wietlucht je tegemoet komt en iemand anders in de kamer ernaast zich bevond. Mocht niet te hard praten terwijl ze met gebarentaal me toelachte. Vrij bazig typetje en moest doen wat ze me opdroeg. Alle alarmbellen gingen al af bij mij maar besloten om toch maar mijn pik te volgen want wilde wel eens eentje uit Maleisië proberen. Ze probeerde me voor een uur te laten betalen terwijl ik duidelijk een half uur had aangegeven, daarna probeerde ze me ook nog €20 extra te laten betalen en uiteindelijk heeft ze toch maar mijn €120 geaccepteerd. Kleren moesten gelijk uit, tongzoenen ontweek ze en ik moest gelijk op bed liggen. Zonder overleg ging ze me een beetje mijn benen masseren waar ik helemaal niet voor kom, paar keer gezegd dat ik kom om te neuken terwijl ze zich dom hield en me maar bleef glimlachen en zeggen "massage good for you!". Geilheid was 0,0. Uiteindelijk haar toch zover gekregen om mijn slappe pik in haar mond te krijgen nadat tig doekjes erover heen waren geweest. Ik heb het maar ondergaan want pijpen was gewoon echt kut en heb maar aan hele ranzige dingen gedacht om toch maar wat genot te voelen. Half hard werd er een condoom erom heen gedaan, klodder glijmiddel in haar kut en ging ze even wippen. Ik voelde echt totaal niks en het leek wel alsof een dood lijk me aan het neuken was. Heb maar gevraagd om me klaar te pijpen maar daar had ze absoluut geen zin erin dus pakte ze babyolie en ging ze als een bezetene me te trekken met een superchagrijnig bijna boos gezicht. Ik probeerde nog zo lang mogelijk te rekken om haar te laten werken voor haar geld terwijl ze bozer en bozer begon te kijken. Na het komen heel snel opfrissen, aankleden en wegwezen.

Heren, bespaar je geld en sla deze maar lekker over!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan