Recensie Tina, Amsterdam 4,32 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Christian

Wandelaar
Forumpionier
35
03/07/21
55
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2395280-tina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
bij deze Petit Tina geweest, is de dame van de photos en de leeftijd klopt ook.
engels gaat nog matig maar ze is aan het leren.
dame doet pzc, ballen likken, tongzoenen, beffen, vingeren en intiem in meerdere standjes, is schoon, lief en leuk in de omgang.
tidens pijpen krijgt ze hem helemaal naar binnen gewerkt.........
dit is voor 200.- per uur. cif en cim kosten 50 extra ( dit heb ik niet gedaan )
200.- is al stevig aan de prijs.
ze is zeker niet groot en best wel slank zeg maar met kleijne leuke borstjes.
als je haar goed opwarmt geniet ze zo van de sex en je voelt dat ze echt wel klaarkomt ( alhoewel ze er niks van zegt )
ik dacht nog toen ze zich op mij aan het klaarrijden was.... meisje je moet mij betalen....haha.
erg leuk jong dingetje, zeker voor herhaaling vatbaar, maar gaat binnenkort weer naar huis.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2395280-tina
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb deze Tina ook mogen meemaken dit weekend. Ze is de persoon van de advertenties en doet goed haar best. Gretig.

Weet eigenlijk niet zoveel over haar te zeggen behalve dat een lang gesprek er niet in zal zitten. Ik was blijkbaar haar eerste van de dag, ze was net wakker en had me ontvangen zonder makeup. Beetje zoals Sandra eerst. Voor de rest wel prima alles.
 
Heb deze Tina ook mogen meemaken dit weekend. Ze is de persoon van de advertenties en doet goed haar best. Gretig.

Weet eigenlijk niet zoveel over haar te zeggen behalve dat een lang gesprek er niet in zal zitten. Ik was blijkbaar haar eerste van de dag, ze was net wakker en had me ontvangen zonder makeup. Beetje zoals Sandra eerst. Voor de rest wel prima alles.
Klinkt niet echt heel erg denderend, meer een 'prima voor een keer' of lees ik verkeerd??
 
Ze doet alles goed naar mijn idee en ik heb haar dan ook de volle 5 sterren gegeven. Ik vind het wel een ervaring om met zo'n klein poppetje te neuken. Er moet voor mij wel een bepaalde klik zijn om iemand vaker te bezoeken, in dit geval ontbrak het bij mij en niet bij haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de positieve verhalen op dit forum, de trip naar Amsterdam gehaald.
Leuke petit dame van de foto's op Kinky. Ontvangst met een zoen, douchen en plaatsgenomen op een ruim bed.
Ze pijpt prima. Zonder condoom, afwisselend en ze neemt hem diep.

Daarna zij bovenop. Ze kijkt je indringend aan en beweegt uitbundig. In missionaris kreeg ik de indruk dat het wat pijn deed, dus wat rustiger aangedaan. Doggy was geen succes. Dat is bij mij per dame een wisselend succes.
Toen ze weer boven op mij zat en ik zicht had op haar slanke lichaam en pronte borstjes, reed ze me naar een fijn hoogtepunt.
Echt een leuke meid voor eens een keer.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2395280-tina
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag 2 heerlijke uurtjes doorgebracht met Tina. Omdat ze nog even wat aan het doen was, werd ik door haar collegaatje Bella (ook een leuk meisje) binnen gelaten. Na een minuut of 5 kwam Tina mij ophalen, gekleed in een slipje en een topje. Ze begroette me met een heerlijke tongzoen. Omdat een ander meisje jarig was nam ze voor ons allebei een fles witte wijn en een schaal met lekkere hapjes mee naar haar kamer. Vervolgens eerst even onder de douche en toen met Tina op bed eerst wat met elkaar gesproken (haar Engels is wat beperkt, maar ze doet haar best), wijn gedronken en genoten van de hapjes. Het is een genot om naar haar te kijken en met haar te lachen. We hadden echt een klik met elkaar.
Mijn pik begon al aardig hard te worden en we zetten de wijnglazen weg en begonnen te zoenen tot ze mij achterover op het bed duwde en heerlijk zc begon te pijpen. Al gauw wilde ik haar neuken, dus condoom om mijn pik en ze ging op mij zitten. Ze begon mij vol vuur te neuken. Echt genieten om haar zo op je te zien zitten. Daarna door gegaan in missio en haar diep geneukt met haar benen op mijn schouders. Haar kutje is lekker strak en je kunt diep in haar stoten. Daarna overgegaan op doggystyle in diverse variaties en met het uitzicht op haar heerlijke kontje neukt het fantastisch. Tijdens een korte pauze haar prachtige kutje gelikt en gevingerd.
In missio tot slot lekker in haar klaargekomen (mc). Samen onder de douche (haar nog even lekker voelen). En toen (helaas weer) naar huis.

Tina is een heerlijk, vrolijk, spontaan meisje. Ze is helemaal mijn type, jong, petite, kleine borstjes, lekkere billetjes. Tina gaat maandag weer naar huis. Ik zal zeker proberen haar voor die nog een keer te bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2395280-tina
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb een uur lang met Tina gezoend. Ik dacht op de valreep nog maar even langs Tina te gaan. Zo meteen komt ze net als de vorige keer niet meer terug. Afspraak ging makkelijk. Ik kon meteen komen. Op het bekende adres naar binnen. Een heel gewoon klein meisje deed open beetje gereserveerd. Ik was niet erg onder de indruk. 3 kwartier afgesproken omdat het verschil met half uur maar 30 euro was. Afgerekend en douchen. Ik was hier donderdag bij Bella geweest dus ik was benieuwd of ik wat zou klaar spelen. De slechte gedachte kwam zelfs op om haar al t werk te laten doen. Luid aankondigend kwam ik naar het bed waar Tina voor stond. Ze begon meteen heel heftig te tongzoenen. Goeiedag zeg. Ze is wat kleiner dus ik tilde haar op en ze sloeg meteen haar benen om mijn middel, en wij maar doorzoenen. Zij moest een beetje giechelen en zo stonden we een paar minuten. Toen kantelde ik haar naar achteren en ze gaf wat kreetjes en we kwamen op bed terecht. En nog steeds doorzoenen. Mijn leuter kreeg t erg naar zijn zin dus ik verlengen tot een uur. Ik vond die intieme kusjes zo lekker dat dit wel een half uur heeft geduurd. Toen nam ik even pauze en begon ze mij te pijpen. Toen weer zoenen en toen weer pijpen. Daarna kwam ze op me zitten en maar zoenen. Ze lijkt wel van een stevig soort rubber. Alle bewegingen en standjes sloten precies aan op mijn lichaam. Perfect. Daarna haar op haar rug gelegd terwijl mijn penis en tong in haar bleven(in verschillende openingen dan). Het voelde zo intiem. Wat een enthousiasme allemaal. Ik had geen enkele moeite stijf te blijven of klaar te komen. Gewoon allemaal in feitelijk een standje een uur met Tina. Geen doggy, niet beffen, volgens mij niet eens haar prachtige tietjes gelikt. De ogen gingen weer open en het lieve meisje stond weer voor mij.Lief afscheid genomen en weer op pad.
 
Tina gaf aan dat naast Nina en Bella ook Lola in het pand aanwezig was ?. Maar Lola heb ik nog niet op het netvlies of aan de strijkstok gehad.
 
Tina gaf aan dat naast Nina en Bella ook Lola in het pand aanwezig was ?. Maar Lola heb ik nog niet op het netvlies of aan de strijkstok gehad.
De Lola van deze groep is denk ik deze: https://www.girlsreview.nl/threads/lola-privé-ontvangst-amsterdam-kinky.2078/#post-20983

Maar die is pleite voor zover ik weet (is een vermoeden omdat die dames over het algemeen een paar weken blijven en dan pleite gaan). Deze dame (Lolita) hoort wel bij de groep; bedoelden ze haar wellicht? Zij is vanaf vandaag weer werkzaam is onze land.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2395280-tina
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste ervaring bij een GK dame; het moest ervan komen. Ik had Tina op een bescheiden - gedeelde - nummer drie van mijn lijstje geplaatst en twijfelde heel erg tussen haar en Alice. Het is uiteindelijk Tina geworden omdat ik ergens las dat Alice er tot november zou zijn en Tina maandag weer wegging. De nummer 1 en 2 zijn niet in het land of werken niet in het weekend. Wilde de kans om Tina te ontmoeten niet laten schieten.

Afspraak maken ging makkelijk en vlot. Moest door omstandigheden de afspraak naar een ander tijdstip verplaatsen en dat was geen probleem.

Daar aangekomen trof ik Tina aan en ze begroette me vrolijk met een kus. Hoewel ik via de app had aangegeven thuis te douchen om tijd te besparen wilde Tina toch even dat ik me een klein beetje waste. Prima. Verder erg leuke locatie en vrolijke dame.

Het is een leuke meid. Petit, skinny en ondanks haar foto's anders doen vermoeden geen teer zieltje. Ze weet wat ze doet en neemt behoorlijk initiatief.

Na de douche trok ze m'n handdoek af, tongzoende ze me vol overgave en duwde ze me op het bed. Na wat innig tonggezoend en elkaar gevoeld te hebben gaf ze me een heerlijke blowjob.

Net zoals bij @Omdatikhetlekkervind pakte ze op enig moment ineens de condoom. Dat ging mij te snel en ik vroeg of ze nog even door kon gaan met pijpen.

Daarna overgegaan naar het intieme gedeelte, wat standjes gedaan en uiteindelijk het einde bereikt. Ze kon tijdens het intieme gedeelte best wat hebben wat ubergeil was gezien haar schattige voorkomen.

Ze deed ook nog iets ná het klaarkomen wat ik nog niet eerder had meegemaakt. Dat was wel super lekker en geil.

Daarna trok ze me uit eigen initiatief de douche in en ook daar bleef ze gezellig doorgaan. We hebben nog wat gekletst en gedanst op de muziek die openstond en toen ben ik tevreden weggegaan.

Ik zag de nieuwste aanwinst - Lolita - ook nog even, puur naturel en in sexy lingerie; dacht er nog even aan om voor een 2e ronde met haar te gaan maar toch maar niet gedaan..

Dus allemaal plusjes voor Tina. Er is een klein minpuntje maar dat heeft geen betrekking op haar service of diensten maar is meer smaakgebonden; ze had geen make-up op waardoor dat schattige van haar foto's niet goed tot z'n recht kwam en waardoor ze er minder knap uit zag. Maar heb me daar eigenlijk gezien haar inzet en uitstraling weinig aan gestoord.

Als je het mij vraagt; aanrader. Ze gaat wel maandag weg.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren (zondagmiddag) nog een paar heerlijke relaxte uurtjes met Tina beleefd. Samen hebben we met een glaasje wijn en hapjes genoten van de zon. Daarna hebben we op het grote bed met elkaar onze date voortgezet. Tina is inmiddels weer naar huis gegaan. Ze sluit niet uit dat ze nog een keer terugkomt, maar andere zaken gaan nu eerst voor. Ik hoop in ieder geval dat ze weer terugkomt.

Aan mijn recensie #6 hoef ik verder niets toe te voegen. Tina scoort gewoon 5 sterren..
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2395280-tina
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik bezocht haar een week geleden. Ze is een van de beste meisjes die ik ooit heb bezocht. Ze is heel lief, zachtaardig en is een absolute aanrader!
 
Tina is al weer een week of twee in het land en blijft nog zeker een week hier.
Heel mooi jong petite lolita meisje waar je heerlijke sex mee kan hebben. Het verbaast me dat er nog niet over haar is geschreven....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Strakke jonge meid met wie neuken een genot is, ze valt zo lekker in de hand. De foto's zijn representatief en de leeftijd kan kloppen, give or take 1 of 2 jaren. Energiek, vooral in cowgirl. En leuk in de omgang. En toch geen 5 sterren? Dat geef ik tegenwoordig alleen voor de echte wow ervaringen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2395280-tina
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Yes! Ik kan weer een recensie schrijven ;)
Omdat ik al maandenlang 2 dames van mijn toplijstje bezoek en daar dus niets over schrijf (men weet het nu wel denk ik zo), was het nu weer even tijd voor verandering van spijs.

Na "lange" tijd zijn er dan weer enkele dames terug van weggeweest, waaronder Tina!
Het was even ietwat vreemd, want haar advertentie kwam gisteren online, maar tot aan vanmiddag was ze alsnog niet bereikbaar.
Dat klopte dus, want ze had een nieuw nummer. Tina op het nieuwe nummer benaderd en gelijk bingo.
Ze was "blij me weer te zien". Yeah right, dat neem ik altijd maar voor lief, maar goed...ze hóeft het niet te zeggen hè. Voor een jonge dame als Tina weet ze je al prima om haar vinger te winden. Met haar lach, haar voorkomen en uiteraard met haar postuur. Wat een lekker lijfje en oh-zo-lekker petit. Ik hou d'r van!

Voor de mensen die haar niet kennen, wil ik wel zeggen: ze is zeker de dame van de foto's, maar die zijn wel héél strak gestreken met een make-upje etc.
Gek genoeg is ze niet eens -in mijn ogen- een Insta beauty om te zien, maar alsnog wél lekker! Het totaal plaatje klopt gewoon.

Wat chit chat heen en weer en hop...in de auto, afspraak was zeer snel gemaakt, misschien wel het snelst wat ik heb meegemaakt in al die jaren. Ze ontvangt in een prima appartement, gewoon alles keurig met een prima douche, slaapkamer etc. Dat hebben we wel anders gezien in het verleden. Ik snel douchen, ook al had ik dat al gedaan...loop terug haar kamer in (liep bijna tegen een andere dame aan, vermoedelijk Bella) ... Zij zat al klaar op haar bed. Ze trekt mijn broek naar beneden en ging er gelijk voor, wát een honger! Zegt ze, met haar mond vol "you're my first customer, after so long!" ... Geweldig! Zit daar zo'n klein dametje op de rand van het bed...moesten er erg om lachen.

Tina lijkt er echt van te houden. PZC, tongzoenen, knuffelen, zacht/hard... Doggy is lekker met haar ze gaat er gewoon plat voor liggen, met haar kontje omhoog.
Maar wat met haar toch echt geweldig is, is cowgirl. Man, als een malle ging ze tekeer. Zittend, voorover liggend, achterover hangend...heerlijk! Ook toen weer lachen:
"My watch is telling me, that I should take care of my heartbeat". Toen ik haar zei "let's go for another warning" ging ze weer vrolijk door :ROFLMAO:

Na een minuut of 40 gok ik, was het wel gedaan. Ook toen weer netjes: ze haalt de hoes eraf, maakt e.e.a. "schoon" en daarna nog even gekeuveld over e.e.a.
Hup de douche in en uit mijzelf binnen de tijd vertrokken.

Side note: ze is geen klokkijkster is mijn ervaring. Ik was alleen wat moe, dus ging daarom zelf naar de douche om mij gereed te maken voor mijn terugreis.
Ze keek zelfs ietwat teleurgesteld. "But it isn't time yet? Come here!"


Al met al een erg leuk, lekker uurtje gehad en blij haar weer te hebben gezien, en niet voor het laatst :giggle:


P.S.
Ik kon het vakje "Pijpen deepthroat" niet aanvinken, vreemd.
Dat was ook niet gelijk 5 sterren ofzo, maar het feit dat ze het doet (probeert) vind ik al top!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag uurtje met Tina afgesproken. Had mazzel kon bijna voor de deur parkeren.
Ontvangt in prima appartement met alle voorzieningen.
Wat een lekker klein propellortje is ze toch met haar net meer dan 1.50.
Inzet was meer dan top, ze ging er voor de volle 100% voor.
Zat eerlijk gezegd te wachten op vriendin nina maar die laat nog even op zich wachten.....
Tina maakt het gewoon waar en is een bezoekje meer dan waard.
Vermoed dat ze tot ergens eind volgende week blijft, grijp je kans... Ofwel Tina dus :p
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week weer deze toppertje bezocht.
Afspraak maken ging soepel.

Tina is echt een schat van een meid, lekkere billen, kleine dame, met een kleine handjevol qua borsten voor mij.
Ze kan heerlijk pijpen, en intiem was ik zeer tevreden, gaat soepel mee in allerlei standjes, enige minpuntje is wel regelmatig het glijmiddel gebruiken.
Hierdoor ben ik in het uurtje flink door gaan neuken en kon ik het langer volhouden. Alleen is het gevoel/wrijving wel stuk minder.

Bij mij gaf ze wel aan liever niet gevingerd te worden, ik had daar respect voor en ga niet vervelend doen.
Verder kan ze echt vurig en lekker tongzoenen, met overgave.

All met all is tina een meid wie ik ieder x zou willen bezoeken als zij er is :):)


Ze deelt het appartement met haar vriendin Bella, minpunt vind ik wel dan dat je hoort dat er bv een ander wandelaar ook aanbelt, en misschien
rekening houden met bv douche. en zij zit er pal naast qua kamer.

* ik zie trouwens wel dat per uur nu 200 is geworden.
waar ik geluk had begin van de week dat het lager was haha
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan