Recensie Tina, Amsterdam 4,32 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2395280-tina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na alle goeie berichten hier ben ik ook langsgeweest. Een petite jongedame die als "gretig" wordt omschreven, daar kan ik wat mee. En dat is ze inderdaad. Het is duidelijk dan ze gewoon van sex houdt, en daar haar werk van gemaakt heeft. Kan al het bovenstaande alleen maar beamen. Goed en net appartement. Standaard pzc voor die 200, wat ze goed doet. Beetje gekeelneukt, ballen goed gelikt. Allerlei standjes, waarbij ze graag de meeste moeite doet. Het waterbed is een heel klein minpuntje, ik vind dat nooit zo handig. De foto's zijn idd opgeleukt. Foto 17 is echt wat je krijgt. (Zittend op chesterfield bank) Op andere foto's deed ze me aan de skinny dames in de filmpje van Rocco e.d. ze ziet er toch iets anders uit.

Geen klokkijker, zeer actief in bed, ik zeg gaan!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2395280-tina#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag heb ik Tina mogen bezoeken. Dit na het lezen van de recensie en medebezoekers die duidelijk dezelfde smaak hebben als mij. Ik ben niet teleurgesteld. De pijpkwaliteiten van Tina zijn uitstekend. Precies waar ik van hou, zacht , diep , sensitief. Intiem was prima, geen bijzonderheden , maar zeker positief. Waar Tina in exceleert is het vol overgave (tong)zoenen. Erg fijn !

Ik ben een uur bij Tina geweest en in dit uur is ook uitgebreid gesproken. Ik heb haar al behoorlijk leren kennen. Ik denk zelfs dat ik voordat ze weer vertrekt een verdieping ga zoeken. Combinatie van haar moederstaal/buurlandstaal en Engels / beetje nederlands maat een conversatie prima mogelijk !

conclusie --> overall fijn.
herhaling--> graag.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik was donderdag bij Tina en gezien de goede recensies keek ik daar erg naar uit. Echter vond ik het heel erg tegenvallen.

Het zal wel aan mij liggen maar vond alles aan de afspraak routinematig en weinig seksuele vibratie hebben. Het roken op de kamer en de gebruikte tampon op douchevloer had daar ook een flink aandeel in. Voor mij geen herhaling.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2395280-tina#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze leuke dame afgelopen week bezocht. Foto's kloppen en inderdaad foto's 17 en 18 komen meeste overeen. Haar engels gaat best goed en bij aankomst douchen en leuk aan je zitten. Wel vrij snel op bed lopen zoenen na douchen en inderdaad ze houdt ervan. We hadden soort klik denk ik want zou in het echt op haar kunnen vallen. En leek andersom of goed gespeeld zelfde te zijn. Heerlijk gelikt, en dat werkte goed bij haar. Borsten tepels alles. Daarna lekker heerlijk diep gepijpt puur natuur. Dit was zo fijn dat ik al bijna klaar kwam. Maar gelukkig net oo tijd rubber erom en neuken. Nou alles standjes gedaan en zij bovenop echt heerlijk. Tijdens neuken mijn vinger over haar sterretje gedaan, dat vond ze erg fijn, niet erin wel erop en erover en beetje duwen. Keihard zo gekomen en zij ook. Mooie ervaring. redelijk ruim kutje maat was niet eerste klant gezien tijdstip wat later.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2395280-tina
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Jonge vrouw; ontving me op een aparte en aantrekkelijke locatie in Amsterdam-West. Ik kon een douche nemen. Een slechte adem maakte het zoenen minder aangenaam dan ik had verwacht. Vervolgens een ietwat onpersoonlijke maar niet onprofessionele behandeling.
 
Ik vind die nieuwe foto's maar helemaal niks, zonder afbreuk te doen aan waarom ze dit heeft gedaan. Als ik een nieuwe klant was geweest van haar, dan zou ik haar zeker niet op basis van de nieuwe foto's gekozen hebben.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2395280-tina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik probeerde sinds Tina weer in het land is al een afspraak te krijgen wat maar steeds niet lukte.
Nu was ik vandaag heel even in Amsterdam en dacht..."kan mij het schelen, vraag het gewoon nóg een keer". Ik had zin gekregen en helaas kon mijn #1 dame niet, dus ja...wat doe je dan? Juist!
Toen ik Tina vroeg wanneer ze tijd had, zei ze me "I'm free dear". Mooi zo! Ff Google Maps erbij gepakt en gevraagd wanneer ze "gereed" was.
"Now!".

Nu las ik vást wat ik wilde lezen, want ik dacht: "Zo zo, díe heeft er zin in!"
Auto geparkeerd, textje gestuurd, instructies gekregen en ook bij Tina was het een feest van herkenning. Snel douchen, springt ze er ineens bij!
Gezellig hoor, I like it. Een blowjob in de douche is voor mij dubbel: heerlijk en klote tegelijk. Ik heb dat nu eenmaal liever liggend dan staand, laat staan in een krappe douche. Nu viel deze douche nog prima mee, maar goed. Was een leuke verrassing, ze had er inderdaad zin in, goeiedag.
Afdrogen? Geen tijd! Ze trekt me naar het bed en daar hebben we nog een flinke tijd door gestoeid. Ik was dit niet helemaal gewend van haar, ze leek losser te zijn dan de vorige keer.
Maar ... mij hoor je niet klagen! Zo vlak voor het weekend 2x een DVP bezoeken en 2x een heerlijke tijd gehad, nix mis mee toch?

P.S.
Roker: JA => Maar elektronisch
 
Zo, je bent op dreef. 😉

Ik denk dat ze direct kon omdat ze, waarschijnlijk noodgedwongen, niet meer met haar eerdere foto's werkt en deze zien er minder uit, terwijl het in werkelijkheid een heel mooi dametje is.

Voordeel is dan wel dat ze per direct kan afspreken, dus elk nadeel....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij het zien van deze mooie meid had ik een beetje angst dat mijn tampeloeris een probleem zou worden. Haar vriendin Bella had er de vorige keer wat moeite mee.
Die angst was onterecht, wat een kleine stoeipoes.
Heerlijk gezoend met veel gevoel.
Mijn presentjes werden erg gewaardeerd, ze had al jaloers gekeken naar wat ik Bella had gegeven(had ik van bella gehoord toen ik uit de douche kwam de vorige keer)
Ze was heerlijk in bed, en genoot er zichtbaar en voelbaar van.

Na de daad nog met haar gekletst en ze is een intelligente dame die een plan heeft.

Vrijdag gaat ze terug en wie weet een maand later weer in het land.
Herhalingsgevaar ja maar een deel van me heeft door het gesprek wel wat bedenkingen. Iets met vader kunnen zijn enzo.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2395280-tina
Hallo lezers, ik neus al een tijdje rond op GirlsReview en heb me vandaag maar eens geregistreerd met als doel zelf zo af en toe eens bij te dragen met een recensie. Wel zo fair lijkt me. Ik zal de komende dagen wat recensies schrijven van dames die ik in de afgelopen jaren tot recent bezocht heb en nog (recentelijk) actief zijn.

Tina heb ik twee keer bezocht. Eerste keer was zo'n 1 a 2 jaar geleden toen ze nog op een welbekend adres nabij A'dam Centraal ontving. De tweede keer was een week of 4 geleden in een hotel nabij A'dam Sloterdijk. De eerste keer bij Tina herinner ik me nog vrij goed. Het was een bloedhete dag in Amsterdam en met dat warme weer liep het libido behoorlijk op. Communicatie verliep prima met Tina/booker en op het afgesproken tijdstip deed een mooi jong ogend meisje van ik denk een jaar of de deur open. Ze verontschuldigde zich dat ze geen make-up of sexy lingerie droeg. Wat ik me herinner droeg ze een redelijk los zittend kort broekje en een simpel shirt waardoor ze er wat onschuldig en onbeholpen uitzag. Vond dat op zich ook wel wat hebben. Afgesproken voor 30 min. incl. CIM. Na de betaling te hebben afgehandeld ontdeed ze zich van deze kleding en kwam een sexy slank lichaam te voorschijn. We zijn op bed gaan liggen op de bloedhete zolderkamer, en na wat strelen en zoenen ging ik langzaam neerwaard om haar heerlijke kleine borstjes te likken. Dat kon ze zeer waarderen en na een poosje verder neerwaards naar dat heerlijke frisse kutje. Na haar een flinke poos lekker gelikt te hebben draaide ze me op mijn rug en begon ze me lekker zonder condoom te pijpen. Dat deed ze dermate lekker dat ik na een minuut of vijf al keihard klaarkwam in haar mondje. ze gaf me een glimlach met haar mondje vol en ging naar de badkamer om zich te verschonen. Omdat een tweede ronde er niet in zat van mijn kant nog even met elkaar gelegen en wat geklets en daarna huiswaarts gegaan. Achteraf natuurlijk spijt dat ik er op zijn minst nog niet even lekker geneukt had om dat lekkere kutje even gevoeld te hebben.

Vandaar dat ik haar een aantal weken terug, nogmaals heb bezocht. Ze ontving in een zeer net hotel nabij Sloterdijk. Alhoewel het zo'n 1 a 2 jaar geleden was dat ik haar voor het laatst bezocht zag ze er nog precies zo uit als dat ik me herrinnerde. Tina vroeg me eerst even te douchen en de badkamer was wat rommelig met een overvolle prullenbak. De zaken gaan goed, dacht ik nog. Toen ik de douche uitkwam begonnen we direct heerlijk te tongzoenen. Dat doet ze erg goed en werd er erg geil van. Tina is echt een lieve schat, en ik had zin om haar lekker een massage te geven. was heerlijk om lekker in haar mooie lichaam te kneden en haar ook lekker geil te maken. Dat lukte goed. Nadat ik haar lekker had gebefd hebben we heerlijk in verschillende posities geneukt. Omdat klaarkomen met condoom me niet gemakkelijk af gaat, condoom eraf en me lekker laten klaar pijpen. ik vroeg haar om op haar rug op bed te liggen met haar hood een beetje naar achter en ik neukte haar voorzichtig diep in haar keeltje om uiteindelijk weer lekker in haar mondje klaar te komen. Achteraf nog lekker relaxed een beetje gepraat over vakantieplannen die ze had. Ze hoopte me snel weer te zien? Wie weet komt het er nog eens van :)
 
Ik had vandaag met Tina afgesproken. Ik dacht dat het met al die positieve ervaringen wel een stuk beter zou zijn dan mijn enige andere (vrij slechte) wandel-ervaring. Maar helaas, na aankomen in de straat geen reactie meer...
 
Het leek mij ook onwaarschijnlijk, en dat was ook een deel van mijn keuze. Maar toch drie kwartier staan wachten, terwijl ik steeds maar geen reactie kreeg. Na het eerste half uur wel het account meerdere keren online gezien op WhatsApp, maar niks geen reacties.
 
Medewandelaars,

Tina liet me helaas 30 minuten wachten, dubbel boeking of een urgent telefonisch gesprek met familie (werd als reden aangeven na 20 min wachten) ?
Ik heb de afspraak gecanceld (30 min is echt de max voor mij), ik moest nog eens extra10 min wachten volgens booker/Tina).
Maar even vriendelijk bedankt, ik zal het een andere keer nog eens proberen.

tina (1).gif
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Duur van bezoek
30 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week ook bij Tina geweest. De entree is nogal apart en het is een beetje 'kuip door, sluip door'. Tina is niet meer über slank. Nog steeds heeft ze een goed figuur, maar ze is niet meer dat petit meisje. Ze heeft wel nog van die geweldige stevige tietjes.
De kamer was bloed heet. Het bed had zo'n mega goedkoop matras, wat niet echt prettig lag. Ook het hoeslaken had hier en daar wat vlekjes.
De sex werkt ze af in een soort automatisme. Ik geloof werkelijk dat ze een soort knop omzet. Ze zoent hevig, maar geforceerd. Het pijpen is heerlijk. Maar het intieme gedeelte is weer automatische piloot en niet echt geil. Nee, het was totaal niet meer de Tina van 1,5 jaar geleden. Voor mij geen herhalingsgevaar meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan